Gå til innhold

Luksusproblem - hvilken jobb skal jeg gå for ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har gått ledig veldig lenge nå, og er nyutdannet. Vært en kjip periode med lite penger, og mye fritid. Nyutdannet med bachelor i økad.

I sist uke ringte de fra en stilling jeg har søkt i BVT som førstekonsulent i merkantil avdeling.. Jeg ble innstilt som nr.2 , og nr.1 har takket ja så det ble ikke meg. Men, de hadde en sykemelding som gjorde at de trengte noen i 3 mnd engasjement til en litt annen stilling, men litt relevant likevel. Altså en stilling i administrativ støtteenhet, med arbeidsoppgaver først og fremst på sentralbord, men også annet forefallende kontoradministrativt etterhvert, blant annet fakturering. Jeg takket ja, og starter i morgen!! Lykkelig og glad.

Så for 1t siden ble jeg oppringt. Tilbudt fast jobb i NAV. Oppstart om 1,5 uke. Men, stillingen er ikke i denne byen. Jeg må isåfall flytte, 2t - 2,5t bort ca. Jeg søkte den jobben fordi jeg har ei venninne der. 

Men resten av mitt nettverk er i denne byen. Jeg er støttekontakt, jeg har også en liten annen forpliktelse jeg har. Hund jeg ikke har lyst å flytte på. Kurs jeg skal starte på. Men, de tilbyr meg en fast god jobb!! I disse tider! Og jeg leier kun en hybel. Jeg kan jo flytte. 

Men, da gir jeg opp livet jeg trives med, for å flytte til en ny by, uten å vite hva jeg får? Jeg kan tape, masse..  Men kanskje jeg trives?

Nei jeg klarer ikke å sortere tankene mine. Jeg gikk fra å være lykkelig til å være litt deppa. Dette var utrolig vanskelig, å ha et valg. Uff.. Noen som har råd? Hva ville du gjort? Hva ville du lagt vekt på? Tenkt på? 

Anonymkode: dd509...480

Ville gått for den faste jobben. 2 til 2,5 timer unna er ikke langt. DU kan besøke venner i helgene da. Nav har de mange steder så du kan sikkert forflytte deg internt tilbake til hjembyen på sikt også om de har nav der du bor?

Anonymkode: 8a771...587

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fast jobb! Det er jo drømmen 😛

Hvis du ikke trives på det nye stedet så har du en fast jobb å være i mens du leter etter noe annet. Og kanskje du trives godt på det nye stedet? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...