Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forsøker å lære meg multisitering og har klart å få det sånn delvis til, men hvis jeg f eks skal sitere ett innlegg på side 10 og i tillegg ett innlegg på side 5, får jeg det ikke til. Disse to sitatene kommer ikke i samme felt. Det blir to forskjellige innlegg.

Hva er det jeg gjør galt, eller ikke gjør siden jeg ikke får det til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trykker du på "+"-tegnet eller "Quote"-tab'en? 

Hvis du trykker på pluss-tegnet i de innleggene du ønsker sitere - selv om de er på forskjellige sider og fra forskjellige brukere - får du multisitering.

Trykker du på "Quote" siterer du bare et enkelt innlegg. 

• Liker 1
Skrevet
Hunter7 skrev (10 timer siden):

Trykker du på "+"-tegnet eller "Quote"-tab'en? 

Hvis du trykker på pluss-tegnet i de innleggene du ønsker sitere - selv om de er på forskjellige sider og fra forskjellige brukere - får du multisitering.

Trykker du på "Quote" siterer du bare et enkelt innlegg. 

Tusen takk. Da slipper jeg å sitere mange kommentarer etter hverandre :)

• Liker 1
Skrevet

Fikk det ikke til

Skrevet

Forsøkte det selv nå, på PC (med Chrome). Det fungerte helt fint det, jeg trykket på plussen (multiquote-knappen), og fikk både hentet sitater fra flere tråder, samt testet å hente fra flere sider i samme tråd.

Hvordan bruker du KG, altså, mobil, PC, nettbrett? Hvilken nettleser?

Skrevet
2 hours ago, Honey Dew said:

Fikk det ikke til

Hmmm, kan det være at den bittelille boksen som ligger helt nederst i høyre hjørne på skjermen er skjult bak "Personvernerklæringen" som dukker opp i ny og ne? 
Jeg har prøvd med Chrome og Safari på både mobil og Mac, og har ikke noe problemer så lenge Personvern-greia ikke dekker halve skjermen (mobil)/nedre del av skjermen (Mac).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...