Kitty20 Skrevet 6. januar 2021 #1 Skrevet 6. januar 2021 Jeg kommer sikkert til å få hat fra sure foreldre som kommenterer her men jeg må bare få en utblåsning! Kom nettopp hjem fra den værste arbeidsdagen noen sinne, idag har det kommet flokker med barneskoleelever og ungdomskoleelever med handlevogner og uten munnbind (Det er påbud med det i vår by) som skal kjøpe energidrikke og kjærligheter. De holder ikke en meter med hverandre, for de ansatte eller andre kunder spesielt de eldre som handler i 13-15 tiden. please snakk med barna deres om hvordan de skal oppføre seg på butikken! Jeg er faen meg 20 år gammel og har ikke tid til å leke mamma på butikken med ungene deres 6
2ro Skrevet 6. januar 2021 #2 Skrevet 6. januar 2021 Mine har ikke vært på butikken på lenge. Jeg er enig at man ikke skal gå i flokk nå, det gjelder også familier i mitt hode. Når man gjør slik at man ikke kan passere med avstand er det ganske hensynsløst. Men går man utenfor rushtiden tenker jeg ikke over det.
Hatsumomo Skrevet 6. januar 2021 #3 Skrevet 6. januar 2021 Kitty20 skrev (1 time siden): barneskoleelever og ungdomskoleelever Mulig det påbudt der du bor, men når det var påbudt i Vestland så var disse unntatt det å bruke munnbind.
Gjest Dævendøtte Skrevet 6. januar 2021 #4 Skrevet 6. januar 2021 Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Mulig det påbudt der du bor, men når det var påbudt i Vestland så var disse unntatt det å bruke munnbind. Opp til 12 år så er barn unntatt. Synes det er rart at ledelsen i butikken ikke tar større ansvar her.
Måneklokke Skrevet 6. januar 2021 #5 Skrevet 6. januar 2021 Barn og ungdom på mqtbutikken krever en spesiell type tålmodighet. Fyyy så irriterende de er! 1
Anbefalte innlegg