Gå til innhold

Adoptere bort barnet mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.1.2021 den 15.58):

Du lar med vilje en baby ligge å gråte? 😱 Så hjerteskjærende. Hun har aldri bedt om å bli født stakkar liten.

Anonymkode: d44ee...53d

Du har ikke skjønt noen ting.. om noe.

ikke ts

Anonymkode: 77be8...014

• Liker 3
  • 3 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først må eg bare si det helt normalt å kjenne på fæle følelser og det du nå skriver det her, er positivt. Du ønsker jo ikke dette for barnet ditt, du føler du ikke er god nok- dette er følelser som reprensterer kjærlighet. Du er villig til å stå i skammen det vil medføre å adoptere vekk barnet sitt, det er også kjærlighet. Nå synes eg du av kjærlighet til deg selv skal ringe en lavterskel hjelpestasjon som kan veilede deg i riktig retning. Det føles vondt nå og sikkert skamfullt, skam er en ubrukelig og forferdelig følelse. Den skal du ikke kjenne på alene, men ta den telefonen. De vil hjelpe de å kunne ta neste steg. 

Skrevet

Høres ut som fødselsdepresjon. Enig i alle andre om å be om hjelp. 

Derimot vil jeg tydelig si at det generelt IKKE er farlig å la barnet ligge å gråte litt. Jeg er jormor og lest meg opp på området. Vi råder foreldre til å la barnet ligge om de er redde for å riste i barnet blant annet. Og vi sier da at å la barnet gråte ikke er farlig. Selvsagt finnes det grenser. Men jeg vil tenke du kan slappe en del av rundt om du har alder barnet, TS. 

Anonymkode: b7f2a...aa4

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.1.2021 den 15.39):

Nei jeg har hun helt alene. 

Anonymkode: a306d...05d

Men hvor er far? Lever han?

Anonymkode: d83ec...554

Skrevet

Dette er en flere år gammel tråd. Vedkommende har sikkert funnet ut av det nå.

Anonymkode: 34d33...929

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Dette er en flere år gammel tråd. Vedkommende har sikkert funnet ut av det nå.

Anonymkode: 34d33...929

Men det er jo det som er interessant å høre, om og eventuelt hvordan hun kom seg gjennom det. Kan jo være hun henger på KG med jevne mellomrom. 

Anonymkode: fb79b...ee5

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...