Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2002 #21 Del Skrevet 25. september 2002 De typiske ryktesprederne er sjalu ungjenter. Ikke bry deg Lillian. jao..som er usikre på seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2002 #22 Del Skrevet 25. september 2002 Hva snakkes d egentlig om her??? Har aldri fått m meg noe rykter inne på forumet!!! Hm ikke jeg heller..men det er litt vanskelig starte rykter når man ikke har et fjes forholde seg til vel? tror jeg ? dette ble jaggu mye inlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 25. september 2002 Forfatter #23 Del Skrevet 25. september 2002 Jasmin og SexySadie: Som jeg skrev tidligere, KG var brukt som eksempel, og så vidt jeg vet er det ingen rykter just nu.... Selvsagt er ikke rykter på KG så ødeleggende som IRL, Melian, det har jeg heller aldri sagt noe på... Men rykter er en uting uansett, spør du meg! Nok en gang vil jeg bare påpeke at det jeg skrev om KG i første innlegget kun var et eksempel! (Fordi jeg veit det har vært rykter her tidligere) Ikke heng dere opp i det, vær så snill... Hva slags rykter og hvor ryktene oppstår var ikke poenget med innlegget mitt, jeg ville høre andres syn på det, og evt "betroelser" fra de som følte seg truffet som ryktespredere (enten IRL eller her eller i bakgata) om de ville fortelle hva de tenker når de setter ut/er med på å spre rykter om andre mennesker.... U see??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 26. september 2002 #24 Del Skrevet 26. september 2002 Flere av dere skriver her om chat, er det her på KG eller andre steder. Er det noe chattested her på KG i tillegg til bare å skrive innlegg og svar her på forumet? Har ikke peiling på chat jeg, men setter stor pris på hvis noen kan fortelle meg hva dette egentlig går i her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. september 2002 #25 Del Skrevet 26. september 2002 Joda.. KG her en chat. Du finner den helt til høyre i skjermbildet ditt når du er inne på forumet. Den er ikke så godt beøkt, men det hender at det er ganske mange der. Stort sett går det bare i tull og tøys, noe vi synes er utrolig morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2002 #26 Del Skrevet 26. september 2002 Jasmin og SexySadie: Som jeg skrev tidligere, KG var brukt som eksempel, og så vidt jeg vet er det ingen rykter just nu.... Selvsagt er ikke rykter på KG så ødeleggende som IRL, Melian, det har jeg heller aldri sagt noe på... Men rykter er en uting uansett, spør du meg! Nok en gang vil jeg bare påpeke at det jeg skrev om KG i første innlegget kun var et eksempel! (Fordi jeg veit det har vært rykter her tidligere) Ikke heng dere opp i det, vær så snill... Hva slags rykter og hvor ryktene oppstår var ikke poenget med innlegget mitt, jeg ville høre andres syn på det, og evt "betroelser" fra de som følte seg truffet som ryktespredere (enten IRL eller her eller i bakgata) om de ville fortelle hva de tenker når de setter ut/er med på å spre rykter om andre mennesker.... U see??? hihi nei..rykter her inne hadde vært for dumt da.. :=) de hadde vært toppen av kvinnelig galskap.. neeeeeeei jeg hang meg ikke oppi det for-tenk jeg føler meg ikke som noe ryktespreder,,, alle kvinner liker og tjattre litt men :)det er sånn venninner imellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2002 #27 Del Skrevet 28. september 2002 Ryktespredning? Tror jeg har gått glipp av noe, Er det denne måten du vil gjøre deg intresang på?Få litt oppmerksomhet? Når du forteller så mye kan du fortelle resten+ Hva går det ryktet ut på? Ingen problemer å finne det igjen her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 29. september 2002 #28 Del Skrevet 29. september 2002 He, he... Denne tråden viser nå hvorfor Se&Hør selger så mye, og hvordan det spres rykter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 29. september 2002 Forfatter #29 Del Skrevet 29. september 2002 Siste gjest, hvis du gidder å lese innleggene mine skikkelig vil du se at jeg gang på gang påpeker at KG var brukt som eksempel!! Såvidt jeg vet finnes det ingen rykter her nå!! Herregud, hvor mange ganger er jeg nødt til å fortelle det??? :x Er det denne måten du vil gjøre deg intresang på?Få litt oppmerksomhet? Hæ?? Åja, gjøre meg veldig interessant ved å lage en tråd om ryktespredning.... Jeg spurte om andres syn på rykter og ryktespredning, er det ikke slike spørsmål rundt en diskusjon dette diskusjonsforumet er til da?? Jeg lager tråder og setter inn innlegg om ting som opptar meg, men hvis det ikke er lov så får du virkelig unnskylde! Ellers takk, men jeg får nok oppmerksomhet som jeg gjør, så jeg prøver ikke på å gjøre meg "viktig" hvis du tror det. Hvis du kanskje gidder å lese innleggene mine skikkelig så ville du se det!! Det kunne like godt stått VGD der det sto KG, for det var et eksempel!! Aaargh! Noen bare må ha det inn med teskje tydeligvis!! Og by the way, når du kommer med sånne kommentarer kan du vel være tøff nok til å skrive navnet ditt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 29. september 2002 #30 Del Skrevet 29. september 2002 Psst..*Lillian*; Å være anonym er en måte å gjøre seg interessant på, det ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 29. september 2002 Forfatter #31 Del Skrevet 29. september 2002 Hehe...Ja, du sier no, Vibeke.... Tragisk at det ikke nytter å lage en tråd som engasjerer meg uten at det kommer sånne dusteinnlegg... Nå blir vel hele tråden ødelagt... (Ja, jeg er med på det når jeg svarer, men jeg må bare svare sånne på sånne idiotiske kommentarer!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå