Gå til innhold

Skjønnheten og Udyret (Virkelighet) Disney film

Anbefalte innlegg

Skrevet

Likte den filmen. Såg den fordi Emma Watson er kul.

Men jeg likte aldri tegnefilmen (Såg den aldri) Men så bare for rar ut.

Men likte den filmen med de virkelige skuespillerne. Hjalp også at Hermine fra Harry Potter spilte hovedrollen. Var kult å se. Kjøpte den DVDen da den var ny!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker Paige O'Hara som har stemmen i originalen. I en musikal så er det etter min mening bedre når hovedrollen spilles av en som klarer å synge uten autotune. Stemmen til Watson blir for kunstig. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er av helt motsatt oppfatning. Skjønnheten og udyret er en klassiker, og jeg synes nyinnspillingen er en dårlig versjon. Jeg synes spesielt at udyret overhodet ikke blir vist slik han skal være i den originale filmen. Han virker puslete og sympatisk fra første øyeblikk, og overhodet ikke skummel, kald (før han mykner opp) og keitete som i originalen. 

Jeg er veldig glad i Harry Potter og Emma Watson sin rolle der, men synes ikke hun gjør en eksemplarisk innsats i denne filmen. 

Anonymkode: f37e5...179

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Teit å si at man aldri likte en film man aldri så. 

Anonymkode: 270f0...afd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk for info 🥱

Anonymkode: e4160...add

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Virkelighet? 😂😂😂

Anonymkode: 2f56c...922

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Skjønnheten og udyret er en klassiker, og jeg synes nyinnspillingen er en dårlig versjon.

Anonymkode: f37e5...179

Enig.  Hadde foretrukket om Disney heller laget nyinnspilling av de dårlige disney-filmene. Da kunne de jo lagd noen nye klassikere fremfor bleke kopier av de gamle klassikerne. 

Men skjønner at Disney fortsetter å lage dårlige nyinnspilling så lenge de tjener enorme summer på det. Jeg hadde gjort det samme selv om jeg var Disney 

Anonymkode: 3fc9f...4fd

AnonymBruker
Skrevet

Patriarkalsk møl som hjernevasker unge jenter til å tillate menn til å behandle dem som de vil.

Anonymkode: 66777...049

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hvordan kan du vite at du ikke likte tegnefilmen når du aldri gar sett den :klo:

Skrevet (endret)

Morsom parodi:

Endret av SVK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...