Gjest Gjesta Skrevet 11. august 2005 #1 Skrevet 11. august 2005 Hei! jeg har nettopp kjopt meg ett par cowboystovler, for oyeblikket alt for varmt til aa bruke de, men gleder meg til aa begynne aa bruke de:) jeg kjopte de paa salg, var i grunn derfor jeg kjopte de, "kjekt aa ha" kjop med andre ord... Jeg gir blanke i hva andre mener om hva jeg gaar med, men lurer bare paa om noen veit om det er inn, ut, kommer, gaar eller hva som er trenden? xx
Fat Sally Lee Skrevet 12. august 2005 #2 Skrevet 12. august 2005 Cowboyboots er i høyeste grad fortsatt inn Men nå har hælene blitt lavere, og tuppen rund. Det er brune boots som er mest i vinden om dagen. (Sjekk tråden om Frye boots) Selv har jeg et par med høye hæler og spiss tupp, og jeg har ikke tenkt å kassere dem enda, selv om andre modeller kanskje er på hotlistene nå.
Tekumseeh Skrevet 12. august 2005 #3 Skrevet 12. august 2005 Boots er tilbake for fullt. Det er jeg kjempglad for, for jeg har gått i mine sancho-boots i 10 år, og fått kommentarer for de. Nå spør folk hvor jeg kjøpte dem.. Måtte gå til innkjøp av et par nye nå i sommer, og det tar TID å gå inn dem (kjennes ut som slalomstøvler det første året.) Kjempearti å se at det er på mote igjen!!!!
aline Skrevet 12. august 2005 #4 Skrevet 12. august 2005 så mange skobutikker som hadde cowboybootsene på salg nå, og vinterskoene var ikke cowboyboots. betyr jo forsåvidt ikke at det er ut, men kanskje ikke det hotteste til vinteren som du sier.
Annevenn Skrevet 13. august 2005 #5 Skrevet 13. august 2005 så mange skobutikker som hadde cowboybootsene på salg nå, og vinterskoene var ikke cowboyboots. betyr jo forsåvidt ikke at det er ut, men kanskje ikke det hotteste til vinteren som du sier. ← Hvilke skobutikker er det som har salg på boots? vil gjerne ha, ut eller ikke....
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2005 #6 Skrevet 13. august 2005 Cowboyboots er tidløst, samme som Levis 501.
aline Skrevet 13. august 2005 #7 Skrevet 13. august 2005 Hvilke skobutikker er det som har salg på boots? vil gjerne ha, ut eller ikke.... ← husker ikke navn, men var ihvertfall innom en som ligger på den lille veien fra karl johan opp mot grensen, du har to skobutikker der, og noen klesbutikker og noen kafeer/spisesteder. (oasis ligger der blant annet). den nederste der hadde på salg. har sett dem på salg før og, men husker ikke hvilke butikker jeg har sett det i. flere steder i oslo etter hva jeg kan erindre.
Annevenn Skrevet 15. august 2005 #10 Skrevet 15. august 2005 Bor i Bergen, jeg.... Hvis noen ser boots på salg her, må de bare si fra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå