AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #1 Skrevet 6. januar 2021 Dere som har målt hcg i blodet, hvor høyt nivå hadde dere i uke 5? Jeg har veldig lavt tall, ligger på 23. Venter på svar på ny prøve for å se om det har vært stigning. Vet at 23 er innenfor normalverdi, men synes det er veldig lavt? Anonymkode: 5d28a...1e7
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #2 Skrevet 6. januar 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Dere som har målt hcg i blodet, hvor høyt nivå hadde dere i uke 5? Jeg har veldig lavt tall, ligger på 23. Venter på svar på ny prøve for å se om det har vært stigning. Vet at 23 er innenfor normalverdi, men synes det er veldig lavt? Anonymkode: 5d28a...1e7 Og hvor ofte? Anonymkode: 5fe73...ebe
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #3 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Og hvor ofte? Anonymkode: 5fe73...ebe Hva mener du?😅 Jeg har målt to ganger, første prøve var på 23, den andre har jeg ikke fått svar på enda. Jeg lurer på om andre som har målt HCG nivå har hatt like lave verdier som meg i uke 5, eller om jeg ligger veldig mye lavere enn gjennomsnittet. TS Anonymkode: 5d28a...1e7
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #4 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva mener du?😅 Jeg har målt to ganger, første prøve var på 23, den andre har jeg ikke fått svar på enda. Jeg lurer på om andre som har målt HCG nivå har hatt like lave verdier som meg i uke 5, eller om jeg ligger veldig mye lavere enn gjennomsnittet. TS Anonymkode: 5d28a...1e7 Det er innenfor normalverdi, så ja, helt normalt Anonymkode: e9b11...0ae
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #5 Skrevet 6. januar 2021 Hvis du er i uke 5, altså mer enn 21 Dpo så er dessverre 23 i hcg langt under normalverdi. Om du er helt sikker på unnfangelsen så ville jeg prøvd å være realistisk ❤️ Anonymkode: 6ffd0...1c3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #6 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvis du er i uke 5, altså mer enn 21 Dpo så er dessverre 23 i hcg langt under normalverdi. Om du er helt sikker på unnfangelsen så ville jeg prøvd å være realistisk ❤️ Anonymkode: 6ffd0...1c3 Ja, jeg tror i alle fall jeg vet når unnfangelsen fant sted, men mulig jeg har hatt eggløsning senere enn antatt. Blir ikke klok på disse tabellene, for noen viser jo at jeg er innenfor normalverdien og🤷🏼♀️ Er realistisk, og tenker heller at jeg har mistet enn ikke. Men jeg vil vite sikkert! Og når tabellene er så forskjellige, blir jeg bare mer forvirret.. TS Anonymkode: 5d28a...1e7
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #7 Skrevet 6. januar 2021 Det er ikke veldig lovende. Men har lest her inne om folk som ikke har fått positiv test før i uke 5. Vanlige graviditetstester er vel på 25 ul, så det kan vel være håp likevel Anonymkode: 3cd8c...b3c
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #8 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, jeg tror i alle fall jeg vet når unnfangelsen fant sted, men mulig jeg har hatt eggløsning senere enn antatt. Blir ikke klok på disse tabellene, for noen viser jo at jeg er innenfor normalverdien og🤷🏼♀️ Er realistisk, og tenker heller at jeg har mistet enn ikke. Men jeg vil vite sikkert! Og når tabellene er så forskjellige, blir jeg bare mer forvirret.. TS Anonymkode: 5d28a...1e7 Det er ingen av de tabellene her som viser at hcg på 23 er innenfor lav verdi i uke 5. Husk at det laveste tallet i tabellen viser bare det laveste tallet som ga et levende barn. Du må heller sammenligne med gjennomsnittsverdien. Det er dessverre mer sansynlig at du mister enn at du har en verdi helt ned i det laveste nivået. Jeg håper virkelig det jeg sier ikke stemmer, men jeg har mister mange ganger selv så jeg har blitt mer realistisk med årene. Anonymkode: 6ffd0...1c3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #9 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke veldig lovende. Men har lest her inne om folk som ikke har fått positiv test før i uke 5. Vanlige graviditetstester er vel på 25 ul, så det kan vel være håp likevel Anonymkode: 3cd8c...b3c Jeg har hatt positive tester i snart to uker, så det er vel ikke så veldig mye håp nei. Regner med jeg er på synkende bølge.. TS Anonymkode: 5d28a...1e7
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #10 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er ingen av de tabellene her som viser at hcg på 23 er innenfor lav verdi i uke 5. Husk at det laveste tallet i tabellen viser bare det laveste tallet som ga et levende barn. Du må heller sammenligne med gjennomsnittsverdien. Det er dessverre mer sansynlig at du mister enn at du har en verdi helt ned i det laveste nivået. Jeg håper virkelig det jeg sier ikke stemmer, men jeg har mister mange ganger selv så jeg har blitt mer realistisk med årene. Anonymkode: 6ffd0...1c3 Jeg har blødd, men ikke hatt smerter. Hvordan har dine spontanaborter vært for deg? Er vel derfor jeg har hatt et håp om at det ikke har vært abort, men en ufarlig blødning.. TS Anonymkode: 5d28a...1e7
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #11 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er ingen av de tabellene her som viser at hcg på 23 er innenfor lav verdi i uke 5. Husk at det laveste tallet i tabellen viser bare det laveste tallet som ga et levende barn. Du må heller sammenligne med gjennomsnittsverdien. Det er dessverre mer sansynlig at du mister enn at du har en verdi helt ned i det laveste nivået. Jeg håper virkelig det jeg sier ikke stemmer, men jeg har mister mange ganger selv så jeg har blitt mer realistisk med årene. Anonymkode: 6ffd0...1c3 Og når begynner alle symptomene på graviditet å forsvinne etter en abort? Jeg har flere symptomer fortsatt. Og når sluttet du å teste positivt? TS Anonymkode: 5d28a...1e7 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #12 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 6.1.2021 den 15.10): Og når begynner alle symptomene på graviditet å forsvinne etter en abort? Jeg har flere symptomer fortsatt. Og når sluttet du å teste positivt? TS Anonymkode: 5d28a...1e7 Hvordan gikk dette?🥰 Anonymkode: 8f9db...cbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå