Gå til innhold

Queer Eye for the Straight Girl

Anbefalte innlegg

Skrevet

Queer Eye for the Straight Girl starter i kveld på tv3. Hva tror dere, kan det konkurrere med Carson, Kyan og de andre i den originale utgaven?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke, og ikke har jeg planer om å se serien heller. Kanskje jeg tar en titt innom premieren for morroskyld.

Derimot, har jeg reklame-sangen i hodet dagen lang, "I'm beautiful dammit!". Lalalala :D

Skrevet

Aldri (det kan heller ikke den norske homsepatruljen men det er en annen diskusjon)!

Så litt av dette programmet da jeg var i USA sist og det var utrolig dårlig. :forvirret:

Skrevet
Derimot, har jeg reklame-sangen i hodet dagen lang, "I'm beautiful dammit!". Lalalala :D

:ler: Får heller ikke den ut av hodet.

Skrevet
:ler: Får heller ikke den ut av hodet.

Det er helt umulig å få den ut av hodet. Dessuten gjør de sånn ting med hendene i bilen og det gjør det jo bare enda mer huskbart :ler:

Skrevet

Hehe, snakker om sola.. sitter ved TVen og reklamen for den kom på akkurat. :tunge1:

Skrevet

Kommer sikkert til å se den...men er det en blåkopi av den orginale versjonen? Ble litt lei av den etterhvert.

Skrevet

Jeg så ikke hele programmet men jeg er ganske sikker på at det går ut på det samme. Gjøre om stilen og leiligheten til rotete mennesker som ikke bryr seg om hva de går i.

Skrevet
Jeg så ikke hele programmet men jeg er ganske sikker på at det går ut på det samme. Gjøre om stilen og leiligheten til rotete mennesker som ikke bryr seg om hva de går i.

jeppjepp :)

Samme greia - men med tre homofile og ei lesbisk i stedet for 5 homofile. Men opplegget er det samme.

Skrevet

Serien har gått en stund på en annen tv3 kanal. Synes ikke den er så værst jeg... :rosasmil:

Skrevet
Det er helt umulig å få den ut av hodet. Dessuten gjør de sånn ting med hendene i bilen og det gjør det jo bare enda mer huskbart  :ler:

Det de gjøre med hendene får meg bare til å.... :ler2: :grine2:

Skrevet

Hun derre speed date verten med fløyta er noe av det mest irriterende jeg har sett på ei stund. OK, IT'S TIME TO ROTATEEEEEEEEE....."

Skrevet
Hun derre speed date verten med fløyta er noe av det mest irriterende jeg har sett på ei stund. OK, IT'S TIME TO ROTATEEEEEEEEE....."

Enig! Hun hadde skikkelig skingrende stemme.. Og var ganske så slitsom!

Men jeg synes faktisk programmet var ganske ok jeg.. Selv om ingen eller ingenting kan slå The Fab Five! ;)

Skrevet

*sette seg ned og vente på den norske patruljen*

Skrevet
*sette seg ned og vente på den norske patruljen*

:ler: De kunne godt tatt seg en runde her hjemme og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...