AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #1 Skrevet 6. januar 2021 Står man trenger: Norsk , samfunnsfag, historie, engelsk, naturfag, 1P matte, 2P matte. Og da lurer jeg på hva heter de bøkene som man har til disse fag? Er jo forskjellige bøker til forskjellige klasser på vgs. Skal bestille nå og er usikker. Anonymkode: 59c02...29e
MiaHI Skrevet 6. januar 2021 #2 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Står man trenger: Norsk , samfunnsfag, historie, engelsk, naturfag, 1P matte, 2P matte. Og da lurer jeg på hva heter de bøkene som man har til disse fag? Er jo forskjellige bøker til forskjellige klasser på vgs. Skal bestille nå og er usikker. Anonymkode: 59c02...29e Det finnes bøker fra flere forskjellige forlag i alle fagene, så du har noen valgmuligheter. Send en forespørsel til Sonans om bokliste til alle bøkene i 23/5 programmet deres. De har god oversikt. Si at du vurderer å ta kurset på skolen deres, så er de sikkert behjelpelige
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #3 Skrevet 6. januar 2021 MiaHI skrev (12 minutter siden): Det finnes bøker fra flere forskjellige forlag i alle fagene, så du har noen valgmuligheter. Send en forespørsel til Sonans om bokliste til alle bøkene i 23/5 programmet deres. De har god oversikt. Si at du vurderer å ta kurset på skolen deres, så er de sikkert behjelpelige Nå bruker jeg akademiet i tønsberg, men det er chat der så spør de. Takk. Litt søvnmangel her så tenker ikke helt klart, haha! Anonymkode: 59c02...29e 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #4 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå bruker jeg akademiet i tønsberg, men det er chat der så spør de. Takk. Litt søvnmangel her så tenker ikke helt klart, haha! Anonymkode: 59c02...29e ts, beklager nå brøt jeg vist reglene. Ikke meninga å skrive "tønsberg" Anonymkode: 59c02...29e
MiaHI Skrevet 6. januar 2021 #5 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nå bruker jeg akademiet i tønsberg, men det er chat der så spør de. Takk. Litt søvnmangel her så tenker ikke helt klart, haha! Anonymkode: 59c02...29e Da kan de helt sikkert hjelpe deg☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå