Gå til innhold

Foodora

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei)

Jeg lurte på om noen her inne har erfaring med Foodora? Hvordan funker det?

Og har noen forsøkt å bruke Foodora til Hotell?

Anonymkode: e8899...f8f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt veldig mye til hotell, da jeg normalt har mange reisedøgn alene :)

Jeg bruker appen, legger inn det jeg skal ha. Legger inn hotellets adresse, navn på hotellet, og romnummer. 

Tidsangivelsene i appen pleier å være veldig nøyaktige. 

De finner alltid frem. Er de erfarne, og resepsjonen er vant med det, kommer de helt opp og banker på døra. Er de mer uerfarne hender det de ringer fra resepsjonen, da løper jeg bare ned og henter. 

Du betaler i app. Så de hiver nærmest fra seg maten og løper videre når de leverer. 

Vær obs på ratinger. Ikke alltid at maten som ser best ut på bildet, er så god når den er fraktet i papp/plast i 30+ minutter. 

Anonymkode: 06375...1a8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sluttet å bruke foodora. 

Maten kommer raskt, ja, men flere av budene har begynt å ringe når de kjører fra restauranten for å be meg om å gå ut i veien. 

Og det gidder jeg ikke, det er en grunn til at jeg bestiller mat på døra. 

Anonymkode: 1ed9c...99d

AnonymBruker
Skrevet

Bare gode erfaringer. Har fått levert hjem og til fotballpub som ikke serverte mat (de skrev selv at man gjerne kunne bestille mat fra andre steder dit). 

Anonymkode: c3df9...da1

Skrevet

Jeg liker dem ikke. De kan av en eller annen grunn ikke levere til min adresse, men like forbanna ser jeg dem stadig sykle forbi her. "Kan ikke levere", du liksom. Humbug og fanteri! 

• 2 år senere...
Skrevet
PassionatePatti skrev (På 6.1.2021 den 14.37):

Jeg liker dem ikke. De kan av en eller annen grunn ikke levere til min adresse, men like forbanna ser jeg dem stadig sykle forbi her. "Kan ikke levere", du liksom. Humbug og fanteri! 

Har samme problemet de leverer til hovedgaten og jeg bor i første huset i sidegate. 

Anonymkode: bae0f...c61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...