SinfulBby Skrevet 6. januar 2021 #1 Del Skrevet 6. januar 2021 Alle samfunn har sine «kjendiser».. har kvinneguiden noen?🤩 Hoppetaujenta har jeg skjønt har en egen tråd😍😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. januar 2021 #2 Del Skrevet 6. januar 2021 Hepp-hepp! "Kjære landsmenn; vi er samlet her i dag for å...."*forsvinner i dårlig mikrofonkoblingslyder* 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 6. januar 2021 #3 Del Skrevet 6. januar 2021 Anonym Bruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. januar 2021 #4 Del Skrevet 6. januar 2021 (endret) .... Endret 7. januar 2021 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinfulBby Skrevet 7. januar 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 7. januar 2021 Hoppetaujenta skrev (21 timer siden): Hepp-hepp! "Kjære landsmenn; vi er samlet her i dag for å...."*forsvinner i dårlig mikrofonkoblingslyder* Tror Hoppetaujenta har erklært seg selv som den eneste🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar 2021 #6 Del Skrevet 7. januar 2021 Siden det jo er veldig mye kamuflering på dette forumet, så kan jeg være hvem som helst av de aller mest kjente kjentfolkene, men det kommer jeg til å hardnakket benekte til min dødsdag. Og litt til. Nix, det er ikke meg som er Kong Harald, Han Finn sjøl eller Mette-Mutasjon....nope! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå