AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #1 Skrevet 6. januar 2021 Den ventes visst levert om to dager. Er det noe jeg kan gjøre? Har prøvd å endre adressen på postnord sine sider men det så ikke ut til at det ble registrert hos dem. Tror dere jeg slipper å vente veldig lenge, eventuelt kanskje den går til nærmeste utleveringssted? Min nye adresse er nemlig bare 10 minutter unna. Jeg valgte sånn levering i postkasse. Noen som har gjort samme feil som meg? Anonymkode: ae773...1c0
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #2 Skrevet 6. januar 2021 Jeg har gjort samme tabbe da jeg nylig hadde flyttet. Det som skal leveres i postkasse sendes i retur, men om det går til utleveringssted/post i butikk, er det ikke noe problem å hente pakken. Høres ut som om din pakke skal sendes til postkasse og dermed vil bli sendt i retur. For at du skal få pakken kjappest mulig, bør du kontakte kundeservice. De har chat: https://my.postnord.no/privat/customer-service Anonymkode: 19de9...cbf
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #3 Skrevet 6. januar 2021 Opplevde det samme, da leverte de i den gamle postkassen og ble kontaktet av de som bor der nå Anonymkode: 14a01...093
Millimani Skrevet 6. januar 2021 #4 Skrevet 6. januar 2021 Dersom brevet sendes til gammel adresse blir brevet videresendt om det finnes aktiv adresse-endring. Finnes ikke det vil de få pakken i retur.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #5 Skrevet 6. januar 2021 Millimani skrev (3 minutter siden): Dersom brevet sendes til gammel adresse blir brevet videresendt om det finnes aktiv adresse-endring. Finnes ikke det vil de få pakken i retur. Med Posten, kanskje. Ikke PostNord. Om TS har sporingsnummer skal det gå an å bytte utleveringssted mener jeg. Anonymkode: fcb62...4a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå