Gå til innhold

Er Newbie store i størrelsen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som er kjent med Newbie og vet om de er normale, eller store i størrelsen? Kan ikke se at det står beskrevet, men er det justerbar midje i bukser og tights fra Newbie (altså sånn strikk med knapp man kan stramme inn hvis den er for vid i livet)?

Anonymkode: a9de1...c52

AnonymBruker
Skrevet

Syns de er normale til bittelitt store. Buksene har sjelden strammestrikk, da står det nok i beskrivelsen i såfall. De blir for vide i livet for våre smale barn, så kan ikke bruke bukser derfra.

Om det er slike bukser og tights du er ute etter er vi veldig fornøyde med tights fra Polarn o Pyret og Lindex!

Anonymkode: 6b6e4...57a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil heller si de er litt små i størrelsen. Ihvertfall ikke store.

Anonymkode: b2cfa...12f

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vil heller si de er litt små i størrelsen. Ihvertfall ikke store.

Kommer sikkert an på hva du kjøper. Vi har mest kjoler derfra.

AnonymBruker
Skrevet

Det tøyet vi har derfra er i hvert fall helt normalt i størrelsen. Jeg har en gjennomsnittlig baby, så vil tro han gir en god pekepinn.

Anonymkode: a09ef...0b7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt vi har kjøpt derfra har vært stort i størrelsen, i alle fall gensere og bukser, ikke bodyer og t-skjorter i samme grad. Har brukt gensere i 86 derfra, samtidig som han har brukt 92 i andre merker, f.eks.

Anonymkode: 49261...ffe

• Liker 1
  • 3 år senere...
Skrevet

Har en gutt på 8 mnd som bruker 74 i annet tøy, mens 68 blir alt for stort (spesielt bukser) i newbie. Da er det ikke bare oss som har den opplevelsen da🙈

Anonymkode: 14552...f4f

Skrevet

Jeg syns de er store i størrelsene. Både barneklær og dameklærne. Veldig kjedelig, for jeg elsker plaggene.

Anonymkode: 8f1e9...bc1

Skrevet

Har opplevd de som litt store, hvert fall buksene.

Noen bukser fra name-it oppleves også som ganske store på våre barn.

Anonymkode: ad5eb...c42

Skrevet

Jeg synes de er små.

Anonymkode: 83324...750

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg syns de er små kontra annet tøy vi har 

Anonymkode: 6ec8c...077

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes de er store, som i vide. Newbie har aldri passet mine lange og tynne barn.

Anonymkode: 83fdb...e10

Skrevet

Begriper ikke hvordan dere får newbie til å bli stort, det er det første sønnen min har vokst ut av på alle trinn. Det er heller smått.

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg synes også de er små i størrelse. 

Anonymkode: 4eff8...6d8

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg synes de er normal til litt små. Men det kan være fordi mange av plaggene jeg har kjøpt der er litt tykkere og dermed mindre stretch i, aner ikke

Anonymkode: e51c0...022

• Hjerte 1
Skrevet

Kapphal og Newbie er digre i størrelsen. 

Anonymkode: 853fb...41e

Skrevet
Anononyma skrev (8 minutter siden):

Begriper ikke hvordan dere får newbie til å bli stort, det er det første sønnen min har vokst ut av på alle trinn. Det er heller smått.

Enig! Smått og stivt i stoffet, bodyene f. eks. har dårligere stretch enn andre fra KappAhl.

Anonymkode: aa8f9...866

Skrevet

Newbie er noe små i str. Første plaggene barna her har vokst ut av. Ikke giddet å kjøpt newbie til ventende baby. Venter heller til baby er litt større. 

Anonymkode: 92606...15e

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Opplever de som små, eller mest smale. Selv om lengden passer er tøyet for trangt om det gir mening. 

Anonymkode: ce2ff...3c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...