Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så forvirret at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre, for å være ærlig føler jeg meg som en gal psyko kjerring her. Har vært sammen bare i ca et halvt år og kjæresten min er virkelig, selv om jeg hater det ordet, "meh" når det kommer til meg og oss. 

Det er sånn" 

Jeg: da kommer jeg over til deg sånn som vi snakka om, så lager vi mat og koser oss?

Han: jaaaa, det må vel gå.

Okei...

Jeg: jeg savner deg, håper vi ses snart (da han måtte på jobbreise)

Han: ja, ok ha det bra da.

Jeg: vil du sove hos meg i helgen?

Han: jaaaa, eller jeg kan dra hjem, eller hva du vil.

Ingen bekreftelse på at DEG vil jeg se, eller noe sånt.

Jeg blir gal det er faen meg sånn med alt, ingen "kom hit NÅ jeg vil ha deg" eller noe sånt, jeg føler jeg er hos ham og jeg kunne like godt vært en annen plass, uten at han sier det rett ut. 

Anonymkode: 40e8f...5c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok kjent litt på det, ja. Ingen god følelse, at det liksom er det samme om du er der eller ikke.

Anonymkode: ac20b...f51

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde aldri orket det du beskriver der. Han virker jo ikke interessert i deg en plass. 

• Liker 8
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ingen bekreftelse på at DEG vil jeg se, eller noe sånt.

Snakk med ham, noen mennesker er skrudd sammen sånn som din kjæreste. De er fornøyde med det meste og forstår ikke viktigheten av feedback om man trenger det. 

Spør han rett ut, vil du være sammen med meg, er du glad i meg og ser du for deg en framtid sammen med meg. Svaret han gir da, vil kanskje berolige deg. Og gjør det ikke det, så avslutter du og går videre. 

Selv var jeg sammen med en i mange år som aldri ga noe som helst tilbake til meg. Han begynte å skyve meg unna det siste året, og da fant jeg ut at livet var bedre uten ham. Men da jeg gikk, fikk pipen en annen lyd. Da var det for sent for meg.

Nå er jeg sammen med en som gir feedback hver dag, og så deilig. Det blir litt opp til deg om hva du føler blir riktig for deg, for selv om han vil være sammen med deg i lang tid, er det ikke sikkert han forandrer seg. 

Skrevet

😑 nei, sånn skal det ikke være. Ikke for meg i alle fall. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Dævendøtte skrev (47 minutter siden):

Snakk med ham, noen mennesker er skrudd sammen sånn som din kjæreste. De er fornøyde med det meste og forstår ikke viktigheten av feedback om man trenger det. 

Spør han rett ut, vil du være sammen med meg, er du glad i meg og ser du for deg en framtid sammen med meg. Svaret han gir da, vil kanskje berolige deg. Og gjør det ikke det, så avslutter du og går videre. 

Selv var jeg sammen med en i mange år som aldri ga noe som helst tilbake til meg. Han begynte å skyve meg unna det siste året, og da fant jeg ut at livet var bedre uten ham. Men da jeg gikk, fikk pipen en annen lyd. Da var det for sent for meg.

Nå er jeg sammen med en som gir feedback hver dag, og så deilig. Det blir litt opp til deg om hva du føler blir riktig for deg, for selv om han vil være sammen med deg i lang tid, er det ikke sikkert han forandrer seg. 

Jeg er redd det skjer her også, jeg har bedt ham om tilbakemeldinger og at jeg trenger å høre ting, at jeg trenger at det er mer oss, osv. Det du nevner, ingen feedback og han dyttet deg vekk til slutt, føler at det skjer her også, jeg blir skuffet vekk. Han er ikke sent ute med å si hva han mener om andre ting, feks at jeg irriterer ham når jeg gjør enkelte ting, eller han blir sur for noe jeg sier eller gjør, da mangler det ikke på at han sier det han mener. 

Jeg har også spurt ham om forholdet og hva han ser for seg, han sa at han vet ikke enda, men at han ikke vil gjøre det slutt. Jeg håper ikke det blir som hos deg at han kommer løpende ETTER at det er slutt, da er det jo for sent.

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er redd det skjer her også, jeg har bedt ham om tilbakemeldinger og at jeg trenger å høre ting, at jeg trenger at det er mer oss, osv. Det du nevner, ingen feedback og han dyttet deg vekk til slutt, føler at det skjer her også, jeg blir skuffet vekk. Han er ikke sent ute med å si hva han mener om andre ting, feks at jeg irriterer ham når jeg gjør enkelte ting, eller han blir sur for noe jeg sier eller gjør, da mangler det ikke på at han sier det han mener. 

Jeg har også spurt ham om forholdet og hva han ser for seg, han sa at han vet ikke enda, men at han ikke vil gjøre det slutt. Jeg håper ikke det blir som hos deg at han kommer løpende ETTER at det er slutt, da er det jo for sent.

Egentlig vil jeg råde deg til å gå nå. Spesielt når du skriver som du gjør. Tror det er best for din egen del. Hadde aldri orket å ha det sånn, en kjæreste som ikke vet hva han vil etter seks mnd, er ikke noe å satse på. 

AnonymBruker
Skrevet
Dævendøtte skrev (4 minutter siden):

Egentlig vil jeg råde deg til å gå nå. Spesielt når du skriver som du gjør. Tror det er best for din egen del. Hadde aldri orket å ha det sånn, en kjæreste som ikke vet hva han vil etter seks mnd, er ikke noe å satse på. 

Det er skikkelig tøft og vanskelig, jeg vet ikke hvor jeg står, jeg føler ikke han er der for meg eller at jeg er viktig for ham. Det virker ikke som det er viktig for ham at jeg føler meg trygg og ivaretatt heller. Han har en veldig sånn "jeg er sta og bestemt" holdning og ingen skal endre ham liksom. Jeg har ikke prøvd å endre ham heller, jeg ville bare det skulle være mer OSS og våre ting.. 

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er skikkelig tøft og vanskelig, jeg vet ikke hvor jeg står, jeg føler ikke han er der for meg eller at jeg er viktig for ham. Det virker ikke som det er viktig for ham at jeg føler meg trygg og ivaretatt heller. Han har en veldig sånn "jeg er sta og bestemt" holdning og ingen skal endre ham liksom. Jeg har ikke prøvd å endre ham heller, jeg ville bare det skulle være mer OSS og våre ting.. 

Og sånn vil du ikke ha det. Derfor må du gjøre noe med dette. Du vil også sitte igjen med en mye bedre følelse hvis det er du som "styrer showet", at det er du som bestemmer over hvordan du selv ønsker å ha det i et forhold.

Eventuelt at han får en sjanse til etter du har sagt i fra. For i et godt forhold, da respekterer man hverandre og er lojale mot hverandre. Det synes jeg ikke han er, han er flink til å gi beskjed når du ikke er bra nok, men ellers trykker han deg ned.

Skrevet

Kansje han er typen som har det veldig bra uten å trenge en direkte feedback på at du har følelser for han? Du har behov for å få feedback hver dag, men hans "kjærlighetsspråk" er kansje noe helt annet. Mon tro hva det er?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er nok som mannen min. 
kan bruke resten av livet med deg, men det valget er den eneste bekreftelsen du får fra han. 
jeg prøver å komme med ut for det har dratt meg ned etter x antall år. Det er et sørgelig liv å ikke få det grunnleggende fra partneren sin. 

Anonymkode: a1147...6d7

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Han virker ikke så veldig interessert. Han vet ikke enda, men vil ikke gjøre det slutt? Det betyr jo ingenting annet enn at du er " grei nok " ? Og responsen du skriver om i HI. Nei, han ville jeg ikke akkurat tenkt langt fram med, for å si det sånn.

Ser at noen drar inn de "kjærlighetsspråkene" igjen. Vel, de kan sikkert fungere som trøst for noen men...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min mann er flink til å vise det. Han får hjemlengsel etter kun timer borte fra meg. En gang i starten av forholdet var han borte på jobb, ca 5 timer kjøring, satte han seg i bilen og kjørte hjem til meg om kvelden, bare for å sove med meg, for så å kjøre i 5tiden om morgenen for å rekke tilbake på jobb. 

Han er generelt flink og opptatt av å vise meg hvor mye han bryr seg og hvor mye han trenger meg. Nesten litt for mye noen ganger, men jeg blir aldri lei. Hadde han vært mer i gaten som din, hadde jeg nok tvilt på hele mannen..

Anonymkode: a645d...00c

• Liker 4
Skrevet

Dere damer er jammen rare. Innimellom så har jeg opplevd å få kjeft fordi jeg sier at hun ser bra ut og at jeg liker henne osv. Det var bare at det ikke passet med timingen bestandig. Pottesur.no. 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

...Det virker ikke som det er viktig for ham at jeg føler meg trygg og ivaretatt heller. Han har en veldig sånn "jeg er sta og bestemt" holdning og ingen skal endre ham liksom. 

Det er greit å være sta, men litt må man nok endre seg i et forhold. 

Jeg var dritt lei av at min kjære ikke møtte meg ofte nok og ikke viste kjærlighet ved at vi fant på ting. Så det sa jeg. Han hadde sine ting han ønska. Så er vi kommet hverandre mer i møte. Men ikke fordi jeg spurte ham hva han vil med forholdet, jeg forklarte ham hva jeg trenger. 

Men også han her kan omtale meg som drømmedama si. Og snakker om å bo sammen. Og er opptatt av min trygghet, og snakker om "oss". Han har begynt å vise mer "søt" oppførsel, men det hadde han lite av etter 6 mnd. 

Anonymkode: b78c3...dcc

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten din minner meg om en jeg kjenner, kanskje det er han😅 Helt håpløs å få noe tilbake. Man gir og gir, men føler ikke han skjønner at man en gang må ta initativ selv.

Mannen min er på samme nivå som meg. Av og til kan vi være på forskjellig «sted», men vi behandler hverandre likt likevel. Han kan si han savner meg og vil bruke tid med bare meg feks. På samme måte som jeg kan si at jeg vil han heller skal ligge på sofaen med meg i stedet for i godstolen. 

Du trenger ikke svare, men tror kjæresten din har navn på T

Anonymkode: 173bf...574

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (8 minutter siden):

Dere damer er jammen rare. Innimellom så har jeg opplevd å få kjeft fordi jeg sier at hun ser bra ut og at jeg liker henne osv. Det var bare at det ikke passet med timingen bestandig. Pottesur.no. 😅

Hva med dette var relevant ift HI? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ah, sånn var kjæresten min før og. Var veldig sårende og provoserende. Snakket med han om det såppas ofte, og var helt ærlig og oppriktig på at jeg trengte mer bekreftelse. Med årene har han blitt myye bedre! 

Ikke alle mennesker er like flinke til å uttrykke følelser, og alle er heller ikke så i kontakt med følelsene sine. Det var først noen år ut i forholdet da han sa at han nok måtte ha flyttet til familien eller en venn og bodd der for å komme seg dersom jeg slo opp med han, da forsto jeg hvor mye jeg betyr. Han er mer en som lever i kjærligheten uten at den noen gang blir overveldende. Den er bare konstant og enkel. Jeg er mer sånn som får plutselige kriblinger i magen og kan savne han masse når vi er fra hverandre.

Anonymkode: 38d8d...fa0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han ikke er intr lengre? Han jeg er med kan på andre året sende mld kun for å si at han gleder seg til å se meg .. hadde blitt så såra hvis han var som din. Men jeg har vært borti gutter/menn som bare er sånn ubesluttsom og lite tak i når det kommer til oss som par , pga personlighet . Kan minne litt om din kjæreste.

Anonymkode: a45d4...0d3

• Liker 1
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (16 minutter siden):

Hva slags svar er det? Det er ikke relevant mht TS sitt innlegg?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...