AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #1 Skrevet 6. januar 2021 Jeg har vært på besøk hos kjærestens familie siden jul og det har blitt mye mat og søtsaker. Jeg har lagt på meg og beklagde meg til kjæresten. Han svarte at jeg hadde fine former og at jeg hadde vært en supermodell i 1940. Han sa at dagens skjønnhetsstandard for kvinner er å være alt for tynn. Slik jeg oppfattet det synes ikke han at jeg lever opp til dagens skjønnhetsstandard. At jeg ikke er noe særlig vakker i dag men hadde vært det i 1940! Jeg er 175 høy og veier for øyeblikket 63 kilo. Men nå skal jeg slanke meg og bli tynn! Anonymkode: 83540...7a1
Populært innlegg laviniabcn79 Skrevet 6. januar 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 6. januar 2021 herregud, dette må være trolletråd. tilogmed jeg som aldri skjønner kompliment hadde blitt glad for å høre det. ikke lag drama av dette. please 98
Populært innlegg nordlending Skrevet 6. januar 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 6. januar 2021 Slik jeg oppfatter komplimentet hans foretrekker han at du har former, og ønsker heller former enn dagens ideal om å være syltynn. Skjønner ikke hvordan du får noe negativt ut av det han sa. 55
Gjest Lasox Skrevet 6. januar 2021 #5 Skrevet 6. januar 2021 nordlending skrev (1 minutt siden): Slik jeg oppfatter komplimentet hans foretrekker han at du har former, og ønsker heller former enn dagens ideal om å være syltynn. Skjønner ikke hvordan du får noe negativt ut av det han sa. Det er dessverre sånn kvinnene har blitt idag. Tenker alltid det verst tenkelige i alt det man forteller èn.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #6 Skrevet 6. januar 2021 Hæ??? du veier 10 kg mindre enn meg og jeg er 175! Anser meg selv som normal og bruker str M i klær. du ER tynn ts Anonymkode: 65482...af0 15
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #7 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har vært på besøk hos kjærestens familie siden jul og det har blitt mye mat og søtsaker. Jeg har lagt på meg og beklagde meg til kjæresten. Han svarte at jeg hadde fine former og at jeg hadde vært en supermodell i 1940. Han sa at dagens skjønnhetsstandard for kvinner er å være alt for tynn. Slik jeg oppfattet det synes ikke han at jeg lever opp til dagens skjønnhetsstandard. At jeg ikke er noe særlig vakker i dag men hadde vært det i 1940! Jeg er 175 høy og veier for øyeblikket 63 kilo. Men nå skal jeg slanke meg og bli tynn! Anonymkode: 83540...7a1 Du syter og klager over å ikke være tynn nok. Han sier du i hans øyne er en supermodell og heller vil ha deg slik enn som en radmager strek. Du har koset deg i julen. Bedre det enn å tygge på selleri mens andre spiser pinnekjøtt.. Anonymkode: 0b11b...916 7
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #8 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hæ??? du veier 10 kg mindre enn meg og jeg er 175! Anser meg selv som normal og bruker str M i klær. du ER tynn ts Anonymkode: 65482...af0 * 175 cm 😁 Anonymkode: 65482...af0
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #9 Skrevet 6. januar 2021 Skjerp deg. Og ikke snakk med kjæresten din om slikt, du tåler det tydeligvis ikke. Lær deg å takke for komplimenter, lær deg å sette pris på deg selv og en helt sikkert flott, direkte tynne kropp (å slanke deg vil være sykelig). Ingen ting av dine tanker eller hans kommentarer kan tolkes på noen annen måte enn at han syns du er perfekt vakker. Slutt å tull. Du høres akkurat ut som min 13-åring. Anonymkode: df395...8b5 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #10 Skrevet 6. januar 2021 Han synes at du er kjempeflott, og synes ikke idealet "i dag" er fint (for tynt). Det var et kompliment! Anonymkode: 0e534...73c 5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #11 Skrevet 6. januar 2021 Men har han ikke gått litt opp i vekt selv i jula, da? Hvorfor fokuserer du ikke også på det, istedenfor å rette fokus på deg selv? Han har da også en kropp som skal leve opp til et ideal. Hvordan ligger han an der? Du kan jo begynne å kommentere kroppen hans opp imot det mannlige idealet, og se hvordan han ligger an? Vi kvinner både blir objektivisert og tillater oss å bli objektivisert. Vend blikket vekk fra deg selv og mot ham! Det er ikke deg du er sammen med, det er han! Det er hans kropp som du skal tenne på, og det er ikke bare du som bør ta vare på kroppen din. Han har også en kropp som skal vurderes og kommenteres! Hvis alt bare skal rettes mot deg blir det jo helt skjevt. Anonymkode: fe089...c59 1
~ m a u d e ~ Skrevet 6. januar 2021 #12 Skrevet 6. januar 2021 Ja, og for bare få år siden ville dette vært en helt åpenbar trolletråd. Per i dag er det faktisk ikke lengre godt å si om det er trolling eller ei. Hvis det ikke er det, så burde du nok vente noen år med å ha kjæreste. 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #13 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men har han ikke gått litt opp i vekt selv i jula, da? Hvorfor fokuserer du ikke også på det, istedenfor å rette fokus på deg selv? Han har da også en kropp som skal leve opp til et ideal. Hvordan ligger han an der? Du kan jo begynne å kommentere kroppen hans opp imot det mannlige idealet, og se hvordan han ligger an? Vi kvinner både blir objektivisert og tillater oss å bli objektivisert. Vend blikket vekk fra deg selv og mot ham! Det er ikke deg du er sammen med, det er han! Det er hans kropp som du skal tenne på, og det er ikke bare du som bør ta vare på kroppen din. Han har også en kropp som skal vurderes og kommenteres! Hvis alt bare skal rettes mot deg blir det jo helt skjevt. Anonymkode: fe089...c59 Han er selv veeeeldig opptatt av trening og å være tynn. Begynner dagen med trening og trener flere ganger i løpet av dagen. Han veier seg morgen og kveld og har armbåndsur som registrerer alt av bevegelse, søvn, hjerterytme. Men for min del gjør ikke dette meg mer interessert i han. Jeg var mer interessert da han hadde et avslappet forhold til kroppen sin. Kroppsfokuset hans begynte for vel ett år siden. Ts Anonymkode: 83540...7a1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #14 Skrevet 6. januar 2021 Det er et stort kompliment for å si det sånn.. Anonymkode: 8216e...006 17
~ m a u d e ~ Skrevet 6. januar 2021 #15 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er et stort kompliment for å si det sånn.. Anonymkode: 8216e...006 😄 3
Carrot Skrevet 6. januar 2021 #16 Skrevet 6. januar 2021 Hvorfor ikke spørre han hva han mente hvis du er usikker? For det er umulig for oss å ta stilling til din usikkerhet sånn egentlig og basert på det mene noe om hans meninger osv. Å ha et fokus på å holde seg i form er noe helt annet enn om du har et fokus på å være tynn, fordi tynn ikke alltid er å være i form, noen ganger blir fokuset på tynn sykelig, på samme måte som fokuset på sunn kan bli det. Alt må være i balanse. 1
Gjest loveli Skrevet 6. januar 2021 #17 Skrevet 6. januar 2021 (endret) Kjæresten din er nok også ødelagt av dagens standard hvis han mener 63kg på 175kg er over normalen. Men jeg tror han mente den standarden som var på 90-tallet, da skulle man være tynn. Nå er standarden å være ekstremt timeglass, det kan du ilke ha med 63kg på 175cm? Men han mente uansett å si at han synes du er skikkelig sexy. Endret 6. januar 2021 av loveli
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #18 Skrevet 6. januar 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har vært på besøk hos kjærestens familie siden jul og det har blitt mye mat og søtsaker. Jeg har lagt på meg og beklagde meg til kjæresten. Han svarte at jeg hadde fine former og at jeg hadde vært en supermodell i 1940. Han sa at dagens skjønnhetsstandard for kvinner er å være alt for tynn. Slik jeg oppfattet det synes ikke han at jeg lever opp til dagens skjønnhetsstandard. At jeg ikke er noe særlig vakker i dag men hadde vært det i 1940! Jeg er 175 høy og veier for øyeblikket 63 kilo. Men nå skal jeg slanke meg og bli tynn! Anonymkode: 83540...7a1 For det første, du beklagete deg for at du hadde lagt på deg? Hva da 1-2kg. 200g? wtf. Innen normale mennesker beklager seg for det. For det andre, du har jo misforstått hva han sier. Men for all del, bli et beinrangel slik at han ikke tenner på deg mer, når mannen sier det motsatte 🙄 Anonymkode: 61b98...877 2
Gjest loveli Skrevet 6. januar 2021 #19 Skrevet 6. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Han er selv veeeeldig opptatt av trening og å være tynn. Begynner dagen med trening og trener flere ganger i løpet av dagen. Han veier seg morgen og kveld og har armbåndsur som registrerer alt av bevegelse, søvn, hjerterytme. Men for min del gjør ikke dette meg mer interessert i han. Jeg var mer interessert da han hadde et avslappet forhold til kroppen sin. Kroppsfokuset hans begynte for vel ett år siden. Ts Anonymkode: 83540...7a1 Oj, dette er jo ikke helt bra. Jeg hadde tatt dette opp med han før det går for langt, han har jo en spiseforstyrrelse/treningsforstyrrelse/kroppsbildeforstyrrelse. Endret 6. januar 2021 av loveli
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #20 Skrevet 6. januar 2021 Herregud, er det virkelig mulig å tolke det som noe annet enn et kompliment? Hvorfor i helvete tolke alt i verste mening? Anonymkode: 7db95...4e2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå