Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er det noen som går påbygg her og kan fortelle meg hva boka dere har i historie heter? Skal ta påbyggfagene som privatist etter 23/5 regelen, men finner ingen info om bøkene

Anonymkode: 5367a...2b3

Videoannonse
Annonse
Gjest Kastanjefrø
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hei! Er det noen som går påbygg her og kan fortelle meg hva boka dere har i historie heter? Skal ta påbyggfagene som privatist etter 23/5 regelen, men finner ingen info om bøkene

Anonymkode: 5367a...2b3

Forskjellige skoler bruker forskjellige læreverk, det er ingen regler om hvilke læreverk som skal benyttes. Eks. Har cappelen damm en bok som heter historie vg3 påbygg, som mange bruker.

AnonymBruker
Skrevet

Historie vg3 fra Cappelen er utrolig dårlig. Jeg kjøpte denne, og et dårligere læreværk skal du se lenge etter. Anbefaler deg å prøve å finne en annen en. Kanskje lokus forlag har en bedre en? 

Anonymkode: ae19e...91f

Gjest Kastanjefrø
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Historie vg3 fra Cappelen er utrolig dårlig. Jeg kjøpte denne, og et dårligere læreværk skal du se lenge etter. Anbefaler deg å prøve å finne en annen en. Kanskje lokus forlag har en bedre en? 

Vel, alle tiders historie til studiespes er de klart beste historiebøkene, så det virker merkelig.

AnonymBruker
Skrevet
Kastanjefrø skrev (36 minutter siden):

Vel, alle tiders historie til studiespes er de klart beste historiebøkene, så det virker merkelig.

Historie vg3 og alle tiders historie er to forskjellige historie serier, og garantert bedre. Hadde glemt den, og ut ifra det jeg har skumleste av den serien tidligere er den bedre🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...