Gå til innhold

Kan man be om foreldresamtale utenom skjema i bhg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

I fjor høst begynte datteren min på storbarnsavdeling. Det var en ok overgang, men hun har brukt litt tid på å venne seg til flere nye i personalet. Det var meningen det skulle være foreldresamtaler tidlig i høst, men de ble avlyst pga symptomer på korona. Jeg spurte sent i november, da de det gjelder kom tilbake, om foreldresamtale skulle gjennomføres.. De sa, så kjapt som mulig. 

Har fortsatt ikke hørt noe, og jeg har på følelsen at de maler ting litt vel rosenrødt med barnet mitt, for hun sier hjemme det ene og det andre negative om barnehagen. Synes det virker litt slapt. 

Er det "lov" å be om samtale utenom? Første barn i barnehage, så jeg har ikke peiling 😅

Anonymkode: 96787...afa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt er det lov! Kan jo evt ta over tlf mtp corona. 

Anonymkode: 9d4ee...d74

• Liker 2
Skrevet

Du kan alltid be om en samtale med barnehagen hvis det er noe du bekymrer deg for eller lurer på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en spesifikk sak jeg ville diskutere på et møte som ble utsatt, da spurte jeg pent om vi kunne ringes når de hadde tid fordi jeg hadde noe å ta opp. Det gikk helt fint. De er også tilgjengelig på e-post i vår bhg. 

Anonymkode: c576f...191

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt er det lov, de har kanskje bare glemt det pga at det er mye som er «unormalt» nå. Over telefon er jo også en god løsning mht smittevern.

Anonymkode: d4ec8...46c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Over telefon er fint 😊 Da får jeg be om det i dag, takk for svar 😊😊

Anonymkode: 96787...afa

AnonymBruker
Skrevet

Ja, bare spør :) Jobber selv som ped.leder og foreldrene skal få samtaler utenom de vanlige foreldresamtalene hvis de ønsker.

Anonymkode: ea89e...116

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...