Gå til innhold

Jeg vurderte å ha au-pair!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble alene med mine barn og vurderte å ha meg en au-pair. Siden jeg ikke hadde noe mann, så tenkte jeg at en mannelig au-pair kunne vært flott for barna, siden jeg er dame og da kunne barna mine ha både den feminIne og maskuline energien i livet sitt uten at jeg trengte noe ny mann!

Jeg ble kjent med en fillipinsk gutt på 26 år, som nesten overveldet meg over hvor høflig og hyggelig han var. De har en utrolig pliktoppfyllende og omsorgsfull måte å være på og jeg skulle begynne prosessen med å levere inn visum. Akkurat på samme tid så hadde universet andre planer for meg og det endte med at jeg og barnefar ble sammen igjen og prosessen ble avlyst.

Jeg snakker fremdeles med gutten fra fillipinene og vi er gode venner. Nå ønsker jeg å hjelpe han oppnå drømmen sin om å komme til Norge, eller winter wonderland som han kaller det. Så hvis du vurderer å skaffe deg en au-pair som du kan stole på så la meg videreformidle informasjonen. Jeg har bakgrunnssjekket og snakket med vedkommende i flere mnd :) Skrever i Januar 2021.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...