Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare spørre om en sak. Fordi når vi mennesker legger ut msn adr sin på profilen sin, er det da greit at folk tar adr å legger de til, eller ville du blitt spurt først?

Eg tenker sånn at, egentlig vil eg bli spurt først, men den ligger jo ute ofentlig, så hvem som helst kan jo legge meg til =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om noe legger deg til må jo du bekrefte at du ønsker å bli lagt til. Hvis du ikke ønsker det, trykker du nei. Verre er det i grunn ikke!

Skrevet

Det var ikke noe problem, det var bare et spørsmål på hva dere der ute tenkte angående dette =) Om noen syntes det er fælt, eller bra..

:)

Skrevet

Jeg må jo selv bekrefte at jeg vil stå på lista til den som har lagt meg til, så det er helt ok som det er. Er jo sånn MSN fungerer :)

Skrevet

Eg syntes det er bare gøy hvis noen legger meg til på listen,. eg kan jo bare ta de bort, eller blokere de hvis ikke personen er snill :)

Er jo veldig sosial av meg, så det å komme i snakke med nye mennesker er bare gøy

:)

Skrevet

Jeg har msnadressen min liggende der, men ingen har lagt til meg/jeg har ikke lagt til noen.

Tror jeg ville kjent personen godt før jeg la til noen, men vi er jo forskjellige

Skrevet

Rent bortsett fra at jeg ikke har msn....så ville jeg ikke lagt til noen uten at de ba/spurte meg om å gjøre det.

Skrevet

Jeg har aldri lagt til noen uten å bli spurt, tror jeg - men andre har lagt til meg. Hvis jeg ikke er interessert så bare takker jeg nei når jeg får forespørsel om å godta når jeg logger meg på msn.

Gjør meg ikke noe av at folk legger meg til. Viser vel bare at folk har lyst å bli kjent med meg det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...