AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #1 Skrevet 6. januar 2021 Jeg har nettopp fått kjæreste ble kjent i november og dette er første natten vi sov sammen. Jeg har vært tydelig på at jeg ønsker å vente litt med sex, noe han har svart er helt greit. Vi har vært sammen ganske mye på dagtid den siste måneden, men ikke sovet sammen om natten. Jeg følte meg nå ganske trygg på han så jeg gikk med på å overnatte hos han men var tydelig på at det ikke skulle bli sex før jeg sa ja til overnatting. Vi har alltid hatt det fint og hyggelig sammen når vi har møttes, så jeg trodde dette skulle gå fint uten problemer. Vi hadde det fint i går før vi la oss, hadde gode samtaler, hadde sett film sammen, laget mat sammen og ellers gjort helt normale ting. Så kom kvelden og vi la oss, jeg følte meg ordentlig trygg med han, vi kysset litt og hadde det sånn sett intimt, slik jeg vil starte med på første natt før vi går litt videre. Jeg var lykkelig og hadde et håp om at dette skulle være drømmemannen i mitt liv, men slik gikk det ikke. Jeg våknet til at han befølte og fingret meg, han hadde ikke tatt av meg trusa men tok hånden under trusa. Når jeg våknet lå jeg først helt stille i rundt 5 sekunder før jeg beveget meg litt, da røsket han til seg hånden i håp om at jeg ikke skulle merke det før jeg våknet ordentlig sikkert. Jeg sa ingen ting der og da, jeg var i en form for sjokk. Han spurte etter kort tid om jeg hadde sovet godt, jeg svarte ikke med en gang, men etter en stund svarte jeg nei og sa hva jeg visste han gjorde og at jeg hadde våknet før han visste det. Han ble da veldig rar, men sa nei og at det måtte jeg ha drømt. Da sto jeg opp, kledde på meg og sa jeg ikke ønsker noe mer kontakt med han, så gikk jeg hjem med gråten i halsen. Jeg vurderer å anmelde han, men hvilke bevis kan jeg ha for det? Har ikke dusjet i fall jeg bestemmer meg for å gjøre det, men hva kan de finne der i bevis for det han har gjort med kun hånda, det er vel minimalt? Jeg er også redd han har satt opp diverse overvåkningskameraer i huset, på badet f.eks når han kunne gjøre det han gjorde. Anonymkode: 669a6...0df 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 6. januar 2021 Tror ikke du kommer så langt med dette. Du burde bare gå videre med livet ditt. Anonymkode: fd748...ca7 162
CorvusCorax Skrevet 6. januar 2021 #3 Skrevet 6. januar 2021 Kanskje en vane han har med eksen. Kanskje han ikke var bevisst hva han gjorde før han oppdaget det. Hm. Så dumt det skulle ende sånn for dere. Du må nok bare gå videre. 21
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #4 Skrevet 6. januar 2021 Eksen din mener du? Anonymkode: f3c6e...a24 11
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #5 Skrevet 6. januar 2021 Hvis han ikke sov var det et overgrep du kan anmelde. Anonymkode: f9a4b...875 35
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #6 Skrevet 6. januar 2021 Han viste seg å ikke være den fine mannen som ts håpet på. Da må hun bare gå videre. Om dette er noe å anmelde eller ikke, så får hun ta dette for en vond erfaring. De fleste menn ville nok ikke gjort noe sånt, så ts har vært uheldig med han her som ikke respekterer henne. Jeg er usikker på om jeg ville anmeldt det faktisk, men det får ts vurdere selv. En ekkel mann som det er greit hun ikke skal ha mer med å gjøre. Anonymkode: dda09...c42 40
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #7 Skrevet 6. januar 2021 Jeg har vært i samme situasjon, og gidda ikke styret med anmeldelse. Men hva som er riktig for deg må du nesten bare kjenne på selv, det kan ingen andre svare på. Anonymkode: 89237...c92 8
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #8 Skrevet 6. januar 2021 Æsj, for en utrolig ekkel fyr. Vet nok ikke om jeg ville anmeldt, men en sleip slange, det er han. Godt du fikk han vekk. Finn deg en bedre fyr enn en som beføler deg mens du sover og later som du må ha drømt det. For en rass. Anonymkode: 8d53a...3f9 14
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #9 Skrevet 6. januar 2021 Stor klem til deg! Du har det nok veldig vondt nå og er veldig skuffet. Jeg tror ikke anmeldelse vil føre til så mye. Kanskje gjør det bare vondt verre for deg å gå gjennom prosessen. Men det kan vi ikke vite, så det må du kjenne på selv hva som er riktig for deg. Har du noen å snakke med? Går du til psykolog eller noe som kan gjøre det litt lettere for deg? Anonymkode: 3d144...faa 11
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 Populært innlegg #10 Skrevet 6. januar 2021 Er det ikke lov å ta på kjæresten sin ? 🙉 Anonymkode: ad391...854 51
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 Populært innlegg #11 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det ikke lov å ta på kjæresten sin ? 🙉 Anonymkode: ad391...854 Ikke uten samtykke nei. Men det tror jeg du vet. Anonymkode: 89237...c92 146
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 Populært innlegg #12 Skrevet 6. januar 2021 Jeg har aldri forstått hvorfor noen kvinner sier ja til å overnatte i samme seng som en mann de er hysterisk redd for at skal ta på dem? Hvorfor overnatte sammen i det hele tatt da? Hadde han ikke sofa, eller et gulv du kunne sove på? Og ja, jeg er selv kvinne. Anonymkode: 263e1...038 129
Populært innlegg Rotemor Skrevet 6. januar 2021 Populært innlegg #13 Skrevet 6. januar 2021 IKKE LEGG DEG TIL Å SOVE MED KJÆRESTEN DIN HVIS «TA DEG PÅ TISSEN» FØRER TIL FØLSELSE AV OVERGREP. Her får du ta ansvar selv. Han er forelsket i deg og sov.Det blir en veldig farlig verden for menn med den holdningen der, Ts. 139
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #14 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har aldri forstått hvorfor noen kvinner sier ja til å overnatte i samme seng som en mann de er hysterisk redd for at skal ta på dem? Hvorfor overnatte sammen i det hele tatt da? Hadde han ikke sofa, eller et gulv du kunne sove på? Og ja, jeg er selv kvinne. Anonymkode: 263e1...038 De var kjærester så er ikke rart og sove ilag, det var første gang og man må jo kunne starte et sted, uten at det skal være sex. Til Ts så ville jeg nok anmeldt det av prinsipp for å vise han at det ikke er greit, så slipper kanskje en annen jente å oppleve det samme som deg. Saken blir nok henlagt, men kanskje du får erstatning. Anonymkode: f89f2...b0f 23
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 Populært innlegg #15 Skrevet 6. januar 2021 Rotemor skrev (1 minutt siden): IKKE LEGG DEG TIL Å SOVE MED KJÆRESTEN DIN HVIS «TA DEG PÅ TISSEN» FØRER TIL FØLSELSE AV OVERGREP. Her får du ta ansvar selv. Han er forelsket i deg og sov.Det blir en veldig farlig verden for menn med den holdningen der, Ts. Det er en farlig verden for alle (spesielt jenter) hvis det skal være greit å onanere andre, altså gjøre overgrep på dem, når de sover, bare fordi man sover i samme seng. Anonymkode: f89f2...b0f 142
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 Populært innlegg #16 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De var kjærester så er ikke rart og sove ilag, det var første gang og man må jo kunne starte et sted, uten at det skal være sex. Til Ts så ville jeg nok anmeldt det av prinsipp for å vise han at det ikke er greit, så slipper kanskje en annen jente å oppleve det samme som deg. Saken blir nok henlagt, men kanskje du får erstatning. Anonymkode: f89f2...b0f At voksne mennesker er kjærester og til og med sover sammen uten at sex er greit er jo bare veldig merkelig. Om man er så redd for å bli tatt på, hvorfor setter man da seg selv i en slik situasjon? Anonymkode: 263e1...038 57
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #17 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er en farlig verden for alle (spesielt jenter) hvis det skal være greit å onanere andre, altså gjøre overgrep på dem, når de sover, bare fordi man sover i samme seng. Anonymkode: f89f2...b0f Men hvorfor utsette seg selv for en slik situasjon da? Anonymkode: 263e1...038 23
CorvusCorax Skrevet 6. januar 2021 #18 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er en farlig verden for alle (spesielt jenter) hvis det skal være greit å onanere andre, altså gjøre overgrep på dem, når de sover, bare fordi man sover i samme seng. Anonymkode: f89f2...b0f Er man kjærester så er ikke onanering og beføling overgrep. Man er intim som kjærester - det er helt naturlig. At hun ikke følte seg klar for det er en annen ting, og da er det selvfølgelig ikke greit. Men har man et intimt forhold så er dette helt normalt. Synes det er fint å bli vekket på den måten. 30
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #19 Skrevet 6. januar 2021 Diskusjon om det er overgrep eller ei hører ikke hjemme her. Det er nok dessverre ingenting å anmelde, ts, og det er bare å dusje, de vil ikke hente ut DNA av fingrene hans. Du har gjort det du kunne, nemlig si til han at det ikke var greit og forlatt han. Anonymkode: ccf83...27c 21
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #20 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): At voksne mennesker er kjærester og til og med sover sammen uten at sex er greit er jo bare veldig merkelig. Om man er så redd for å bli tatt på, hvorfor setter man da seg selv i en slik situasjon? Anonymkode: 263e1...038 Det er jo ikke så rart om man ikke har hatt sex med hverandre før, ikke alle vil ha sex på første date, noen trenger å bli trygge på hverandre først. "Å sette seg selv i en slik situasjon?" Vel de fleste håper og tror vel at de de stoler på å vil være nær ikke er overgipere, noe flere menn må lære seg at dette faktisk er. Og at du sier at voksene mennesker sover sammen og er kjærester uten at sex er greit er rart? Jeg har kjæreste, men det betyr ikke at han har rett til sex/ta på meg når som helst og når jeg sover ? Det er noe vi gjør ilag når begge har lyst, hvis ikke blir det helt feil. Flere burde lære seg dette ! Anonymkode: f89f2...b0f 46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå