Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi satt å snakket om dette på jobb i dag. Fyfy. Ta vare på deg selv. 

Anonymkode: a2d1c...41c

Kan du utdype? 

Anonymkode: 7f515...3bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Husk at de gjerne tar deg med ut på date, snakker om fremtid og barn osv, men så vil de egentlig bare ha sex. De strekker seg ganske langt også og tar deg med på romantiske ting, til de får sex, og så sier de at de ikke er klar for et forhold. Så ikke vær naiv.

Anonymkode: abe4c...55e

Takk for tips, men ja det er vel noe alle menn kan drive med. Jeg vet ikke om jeg er klar for et seriøst forhold selv enda, heller..

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ja, folk fra Midtøsten kan være drama queens og kings 😄Det sier de gjerne selv også. 

Men jeg har et langt forhold til en tyrker bak meg, så jeg var vel forberedt da kurderen min tidlig i forholdet begynte å trasse. Det skulle jeg ikke ha noe av, og da fikk han smake kjeften til ho mor 😄 Tror jeg tok ham litt på senga der. Man må helst trives med en tidvis høy temperatur. Og må si at min indre drama queen trives godt. 

Anonymkode: a1768...0af

Kan jeg spørre deg, hva trasset han for? Og hva konkret sa du for å få han til å slutte med det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for tips, men ja det er vel noe alle menn kan drive med. Jeg vet ikke om jeg er klar for et seriøst forhold selv enda, heller..

Nei, men menn her inne tror at vi dater menn bare for å bli smelt på tjukka tydeligvis 🙈😂

Anonymkode: 357c8...5f8

Skrevet

Jeg har også datet norske menn som vil date muslimske damer kun for å ta deres jomfrudom og lage helvete for henne. Så dette går begge veier.

Anonymkode: c93c7...f16

• Liker 2
Skrevet

Mange kurdiske menn har kone og barn hjemme i landsbyen. Det praktiseres arrangerte ekteskap, så de blir tidlig gift. 

Anonymkode: 8d355...23d

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Mange kurdiske menn har kone og barn hjemme i landsbyen. Det praktiseres arrangerte ekteskap, så de blir tidlig gift. 

Anonymkode: 8d355...23d

Eh, dette var vel en litt far out påstand.. "de har en kone som bor i et annet land" 😂 

Anonymkode: 357c8...5f8

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Mulig det ligger og ulmer under, men jeg reagerer på at de har en god tone med kurdere ellers, men kvinner som har hengt med kurdere skal ingen av dem ha. Jobbe sammen og være kompiser ellers er greit. 

Anonymkode: 1d309...c96

Alt er mer seriøst når det er romantikk involvert.

Skrevet

Få kurdere i Norge som har utdannelse. Mange jobber i pizzeria, taxi, buss. Så er jo supert om du synes det er spennende!

Anonymkode: be68b...342

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Kan jeg spørre deg, hva trasset han for? Og hva konkret sa du for å få han til å slutte med det? 

Han var sur da vi møttes fordi jeg sist møte hadde dratt rett fra ham til å møte en fyr. Han roa seg da jeg da at dette er en god venn av meg og at vi diskuterte langdistansekjæresten til min venn over en cola på en cafe før jeg dro tidlig hjem.... Han hadde fått det for seg at jeg muligens var med andre menn romantisk og var påståelig på dette etc. Jeg ba han rulle inn kuken og begynne å stole mer på meg. Sa at jeg prøvde å møte venner når han var på jobb så vi skulle få mest mulig tid sammen. Og at jeg hadde sagt bare pene ting om ham til min venn, men også at jeg håpte på litt mer tid sammen framover...

Vi brukte mer tid sammen, da. Og så begynte han å stole på meg. 

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.1.2021 den 1.16):

Hadde 1 års forhold med en kurder.

Romantisk, ja. Fikk blomster og lånte ofte hettegensere.

Bra i senga. Inviterte på hotell osv for å sprite opp stemningen. Men en annen kurder jeg hadde ons med en gang var dårlig i sengen, så det kommer jo an på personen..

Flere kurdere jeg vet om liker utseende til norske jenter veldig godt og vil ha norsk jente. Men familien kan være en utfordring! Husker jeg ikke fikk møte familien.

Han slo og klønet(!) når forholdet vårt gikk mot slutten. Så pass deg litt. Oppførte seg rett og slett som et trassig og dramatisk barn.

Anonymkode: abe4c...55e

Klønet, faktisk! haha (vet det ikke er noe å le av, men det høres så komisk ut).

Anonymkode: 72129...08f

Skrevet

Tror de er muslimer så pass på 

AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (41 minutter siden):

Tror de er muslimer så pass på 

Selvfølgelig er de muslimer

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig er de muslimer

Ja det er dem visst 

AnonymBruker
Skrevet

Du er I hvertfall over 40....

Anonymkode: 174b0...9a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...