AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #21 Skrevet 7. januar 2021 Det er forskjellig som mange har skrevet tidligere. Men mange kurdere får veldig mye kjærlighet som barn, som gir ett godt utgangspunkt for å være en god partner/forelder senere i livet. Kurder er ett kvalitetsstempel i min verden, selv om min ex var en stusselig fyr:) Anonymkode: 8e883...13d 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #22 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 6.1.2021 den 14.57): Jeg kan dele erfaring med én kurdisk mann, nemlig kjæresten min. Min kjære er ikke særlig romantisk som å kjøpe blomster, smykker og slikt. Men han er sensuell og opptatt av at hverdagen skal funke, elsker god mat feks, og kan ta en dans i stua. Han ser ikke på norske damer som horer, drømmen hans er ei norsk vikingkvinne. Som jeg tydeligvis er,hehe. Har skjønt at mange kurdiske damer er tøffe selv. Han er skremt av det han oppfatter som at norske lett skiller seg, ikke bare kvinner men også menn. Jeg er skilt, men det var ikke jeg som ville avslutte forholdet til eksen, noe han er opptatt av (at bruddet ikke var min feil). Jeg er lojal. Jobba hardt for å komme over den eksen. De få kurdiske damene jeg kjente før ham, oppfatta jeg som aggressive. Det er jo en stil...kurdere har historie på å være stolte og "kranglete", som en nasjon uten land og som har opplevd undertrykkelse. Militæret med kvinnelige soldater og det hele. Tøffe kvinnfolk. Men også mye strenghet fra autoriteter. Mye fattigdom sammenlikna med Norge, kjæresten min sa at i oppveksten hadde de ikke egne soverom. Og han er oppvokst i moderne storby, ikke på bygda. Det er litt som Norge anno 1950. Bare med bedre mat. Ungkurd og liknende i Norge er ganske kranglete, særlig når det er noe med tyrkere, men tyrkere kan være sleivkjeftete (eller rasistiske, som han sier) og kurdere er ofte lett antennelige. Min kjære er ikke opptatt av politikk. Men å være kurder og uinteressert i politikk, er nok vanskelig. Han kom jo til Norge pga politisk uro. Min kjære er ikke mer aggressiv i senga enn andre menn...men han liker godt at jeg er litt aggressiv i senga. Analsex på meg er han dessverre ikke interessert i 😄 Jeg oppfatta kjæresten som sjalu i starten av forholdet. Jeg er den første langvarige kjæresten hans. Han er fortsatt litt var på at jeg er med mannlige venner, men det har blitt mye bedre pga. han nå skjønner at jeg ikke flørter, men er sosial. Så om han blir sint nå er det mer hvis jeg har glemt å tømme kattedoen. Han sier mye akkurat det han tenker på og kan være brå eller kritisk, men what you see is what you get. Hvis han sier han er fornøyd, så er han det. Han er den jeg har vært sammen med som setter mest pris på min ærlighet og mitt sinne. Han forventer at folk er misfornøyde og sinte innimellom. Så selv om jeg hadde litt rett i min fordom om at "kurdere er sinte", så visste jeg ikke at det også betød at han kunne tåle mitt sinne. Det er sunt for meg å være sammen med ham, for det kan gå ei kule varmt og så er alt bra igjen. Min drikker ikke alkohol lenger, har også fått meg til å redusere. Han er opptatt av sunnhet og er nok også litt forfengelig, vet han er kjekk. Noen ganger beskriver han seg som norsk, andre ganger som kurdisk. Jeg har data menn fra Midtøsten før og merker forskjellen fra en som aldri har bodd i Norge. Min kjære tar mange norske referanser. Samtidig tar jeg hans referanser fra Midtøsten pga jeg kjenner området. Angående "det kurdiske miljøet", hvis man bor nær Oslo/Drammen er det nok et stort sånt miljø. Her vi bor er det miljøet mindre og jeg vil tro at få har det som sitt eneste nettverk. Derimot preger familienettverket til kjæresten livet hans en del, ikke bare de i samme by, men også i andre byer og tom andre land. Jeg er oppdratt med et nært forhold til storfamilien, så det skjønner jeg. Kurdiske jenter i Norge blir ofte tidlig gift og tidlig skilt, det samme i Kurdistan om dagen, er visst masse debatt om det. Igjen, det er litt som i Norge for en generasjon eller to sia. Vi har snakka en del om religion. Jeg er kristen, han har flørta med kristendom men er mest ateist nå, men såklart muslim med tanke på oppdragelse og er også omskåret. Da mora mi døde var han nysgjerrig på norsk begravelse, da ritualet er annerledes i islam. Familien hans spiser faktisk iblant gris, noe jeg stussa litt på, for jeg vet at tom mange sekulære muslimer ikke gjør det. Men vi spiser mest kylling og lam sammen. Dette er bare én mann, fra én familie. Den andre kurderen i slekta mi er ikke lik, og ville aldri spist gris, ikke en gang marsipangris. Han er også mer diplomatisk og sky av seg. Men han er også forrige generasjon. Er far til to store tenåringer. De prøver nå å ta litt tilbake kurdiske røtter, som språk. Jeg var egentlig fast bestemt på å ikke date flere folk fra Midtøsten. Men han her er så herlig og morsom, og nesten en kosebamse da han skjønte at han ikke trenger å gjete meg. Det går jo mye på personen. Jeg er jo heller ikke lik alle andre hvite norske damer. Man må jo bare prøve å finne en match, og være litt grei. Anonymkode: a1768...0af «men han er så herlig og morsom da han skjønte at han ikke trenger å gjete meg». Kan du utdype? Anonymkode: 56811...51a
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #23 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): «men han er så herlig og morsom da han skjønte at han ikke trenger å gjete meg». Kan du utdype? Anonymkode: 56811...51a Han var en del sjalu det første året, var mistensom til hvem jeg var med, nå er han ikke det. Eller, 1% av det som var. Anonymkode: a1768...0af
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #24 Skrevet 7. januar 2021 Tusen takk for mange gode og utfyllende svar! Jeg tar den neste daten og gir det en sjanse jeg da ☺️☺️😍 Han er utrolig vakker og jeg liker en bestemt mann, men han må være snill og omsorgsfull også. Jeg må uansett bli bedre kjent med han før jeg vet noe mer, men det var veldig fint å høre om noen av deres erfaringer. Jeg tenker jeg skal holde igjen på sexen en liten stund. Tar gjerne i mot andre tips Hilsen TS Anonymkode: 7f515...3bb 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #25 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 7.1.2021 den 16.54): Tusen takk for mange gode og utfyllende svar! Jeg tar den neste daten og gir det en sjanse jeg da ☺️☺️😍 Han er utrolig vakker og jeg liker en bestemt mann, men han må være snill og omsorgsfull også. Jeg må uansett bli bedre kjent med han før jeg vet noe mer, men det var veldig fint å høre om noen av deres erfaringer. Jeg tenker jeg skal holde igjen på sexen en liten stund. Tar gjerne i mot andre tips Hilsen TS Anonymkode: 7f515...3bb Kurdiske menn snille og gode? Afghanere sier de er farlige, mange utenlanske kan være snille og får de ikke viljen så er det kulturen som slår inn. Relgion har ødelagt mennesker, de er hjernevasket. De tror de kan ha flere damer, voldta og slå for damer betyr ikke noe!!! Jeg er fra en blandet kultur, om du kan få en nordmann ville jeg valgt en nordmann. man blor glad i folk og er vanskelig å komme seg unna, og ja kultur slår inn! Anonymkode: a2d1c...41c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #26 Skrevet 9. januar 2021 Vi satt å snakket om dette på jobb i dag. Fyfy. Ta vare på deg selv. Anonymkode: a2d1c...41c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #27 Skrevet 9. januar 2021 Blir litt som å spørre hvortdan et stjernetegn oppfører seg og dømme personen kun utifra det.. Anonymkode: 357c8...5f8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #28 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kurdiske menn snille og gode? Afghanere sier de er farlige, mange utenlanske kan være snille og får de ikke viljen så er det kulturen som slår inn. Relgion har ødelagt mennesker, de er hjernevasket. De tror de kan ha flere damer, voldta og slå for damer betyr ikke noe!!! Jeg er fra en blandet kultur, om du kan få en nordmann ville jeg valgt en nordmann. man blor glad i folk og er vanskelig å komme seg unna, og ja kultur slår inn! Anonymkode: a2d1c...41c Vel som kjent så er ikke Arabere og Kurdere bestevenner 😅 skjønner ikke hvorfor du tar hans ord for god fisk... Anonymkode: 357c8...5f8 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #29 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kurdiske menn snille og gode? Afghanere sier de er farlige, mange utenlanske kan være snille og får de ikke viljen så er det kulturen som slår inn. Relgion har ødelagt mennesker, de er hjernevasket. De tror de kan ha flere damer, voldta og slå for damer betyr ikke noe!!! Jeg er fra en blandet kultur, om du kan få en nordmann ville jeg valgt en nordmann. man blor glad i folk og er vanskelig å komme seg unna, og ja kultur slår inn! Anonymkode: a2d1c...41c Altså en nordmann med kurdisk opprinnelse mener du? Anonymkode: 4fd99...02f 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #30 Skrevet 10. januar 2021 Var sammen med en kurder for 2 år siden. Kort oppsummert: ikke spesielt pen. Arabere er ofte mye finere.. (min mening). Sjalu. Utro. Jeg møtte familien en gang. De snakket bare på kurdisk, så jeg forsto ikke om de likte meg eller om de snakket dårlig om meg. Men ihvertfall så ble det ikke noe mer da han var utro på samme tid. En annen kurder jeg datet en periode utga seg for å være veldig snill osv men egentlig var han bare ute etter sex. Snakket fryktelig mye om islam også, tydelig at jeg som norsk ikke var bra nok å ha som kone, selv om jeg var interessert i å lære om religionen hans. Men men. Syns egentlig folk fra Midtøsten er rasister. Men måtte jeg velge en (som jeg må, siden jeg kun liker utlendinger) så hadde jeg tatt noen fra marokko/tunisia. Veldig mange kjekke derfra. Anonymkode: abe4c...55e
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #31 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 6.1.2021 den 2.52): Er det noen som har noe erfaring å dele om kjærlighetsrelasjoner med kurdiske menn? Romantiske? Ser de typisk på norske damer som «horer»? Veldig aggressive i sengen? Aggressive ellers? Anonymkode: 7f515...3bb Hadde 1 års forhold med en kurder. Romantisk, ja. Fikk blomster og lånte ofte hettegensere. Bra i senga. Inviterte på hotell osv for å sprite opp stemningen. Men en annen kurder jeg hadde ons med en gang var dårlig i sengen, så det kommer jo an på personen.. Flere kurdere jeg vet om liker utseende til norske jenter veldig godt og vil ha norsk jente. Men familien kan være en utfordring! Husker jeg ikke fikk møte familien. Han slo og klønet(!) når forholdet vårt gikk mot slutten. Så pass deg litt. Oppførte seg rett og slett som et trassig og dramatisk barn. Anonymkode: abe4c...55e 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #32 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 7.1.2021 den 16.54): Tusen takk for mange gode og utfyllende svar! Jeg tar den neste daten og gir det en sjanse jeg da ☺️☺️😍 Han er utrolig vakker og jeg liker en bestemt mann, men han må være snill og omsorgsfull også. Jeg må uansett bli bedre kjent med han før jeg vet noe mer, men det var veldig fint å høre om noen av deres erfaringer. Jeg tenker jeg skal holde igjen på sexen en liten stund. Tar gjerne i mot andre tips Hilsen TS Anonymkode: 7f515...3bb Husk at de gjerne tar deg med ut på date, snakker om fremtid og barn osv, men så vil de egentlig bare ha sex. De strekker seg ganske langt også og tar deg med på romantiske ting, til de får sex, og så sier de at de ikke er klar for et forhold. Så ikke vær naiv. Anonymkode: abe4c...55e 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #33 Skrevet 10. januar 2021 Jeg bodde en gang med to mannlige kurdere. De brukte ikke toalettpair, men skyllet seg med en vannkanne etter avføring. Alltid fuktig rundt og på toalettet Anonymkode: be68b...342
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #34 Skrevet 10. januar 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Husk at de gjerne tar deg med ut på date, snakker om fremtid og barn osv, men så vil de egentlig bare ha sex. De strekker seg ganske langt også og tar deg med på romantiske ting, til de får sex, og så sier de at de ikke er klar for et forhold. Så ikke vær naiv. Anonymkode: abe4c...55e Tror det nærmest er universelt.. Anonymkode: be68b...342 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #35 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ....et trassig og dramatisk barn. Anonymkode: abe4c...55e Ja, folk fra Midtøsten kan være drama queens og kings 😄Det sier de gjerne selv også. Men jeg har et langt forhold til en tyrker bak meg, så jeg var vel forberedt da kurderen min tidlig i forholdet begynte å trasse. Det skulle jeg ikke ha noe av, og da fikk han smake kjeften til ho mor 😄 Tror jeg tok ham litt på senga der. Man må helst trives med en tidvis høy temperatur. Og må si at min indre drama queen trives godt. Anonymkode: a1768...0af 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #36 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg bodde en gang med to mannlige kurdere. De brukte ikke toalettpair, men skyllet seg med en vannkanne etter avføring. Alltid fuktig rundt og på toalettet Anonymkode: be68b...342 Hvis man gjør det rett, skal det ikke være så fuktig på toalettet. Det optimale er vel heller å ha et golv-toalett eller et bidet. Å skylle seg er jo egentlig mye reinsligere enn dopapir. Anonymkode: a1768...0af
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #37 Skrevet 10. januar 2021 Jeg aner virkelig ikke, men har registrert at menn fra alle mulige andre muslimske kulturer er opptatt av om kvinner har hengt mye med kurdiske menn. Det teller isåfall negativt. Da regnes det visst ikke som at det har vært seriøse forhold kvinnene har hatt, fordi kurdere ikke er seriøse. Egentlig aldri forstått det helt, men var for litt siden en sak om noen kurdere som hadde sjenket og hatt sex med flere mindreårige jenter. "Nå forstår du!" fikk jeg høre. Altså, jeg forstår at det er noe å reagere på, men jeg forstår det fremdeles ikke helt generelt, med mindre slikt er vanlig blant kurdiske menn. Anonymkode: 1d309...c96
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #38 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg aner virkelig ikke, men har registrert at menn fra alle mulige andre muslimske kulturer er opptatt av om kvinner har hengt mye med kurdiske menn. Anonymkode: 1d309...c96 Mange muslimer misliker Kurdere av politiske grunner, så det er vel kanskje det. Arabere og Kurdere vil kalle hverandre for rotter osv. Kurdere er egentlig et undertrykt folk. Anonymkode: 357c8...5f8 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #39 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mange muslimer misliker Kurdere av politiske grunner, så det er vel kanskje det. Arabere og Kurdere vil kalle hverandre for rotter osv. Kurdere er egentlig et undertrykt folk. Anonymkode: 357c8...5f8 Mulig det ligger og ulmer under, men jeg reagerer på at de har en god tone med kurdere ellers, men kvinner som har hengt med kurdere skal ingen av dem ha. Jobbe sammen og være kompiser ellers er greit. Anonymkode: 1d309...c96
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #40 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kurdiske menn snille og gode? Afghanere sier de er farlige, mange utenlanske kan være snille og får de ikke viljen så er det kulturen som slår inn. Relgion har ødelagt mennesker, de er hjernevasket. De tror de kan ha flere damer, voldta og slå for damer betyr ikke noe!!! Jeg er fra en blandet kultur, om du kan få en nordmann ville jeg valgt en nordmann. man blor glad i folk og er vanskelig å komme seg unna, og ja kultur slår inn! Anonymkode: a2d1c...41c Hvis jeg liker kurderen, så velger jeg jo ikke en Nordmann .. Kanskje det er lurt å teste om han tåler motstand før jeg blir glad i han da.. hilsen ts Anonymkode: 7f515...3bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå