AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #1 Skrevet 6. januar 2021 Er det noen som har noe erfaring å dele om kjærlighetsrelasjoner med kurdiske menn? Romantiske? Ser de typisk på norske damer som «horer»? Veldig aggressive i sengen? Aggressive ellers? Anonymkode: 7f515...3bb 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #2 Skrevet 6. januar 2021 Vær forsiktig. Hold deg unna. Anonymkode: f9a03...f32 10
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #3 Skrevet 6. januar 2021 De er som alle andre menn fra Midtøsten. Noen er romantiske, noen er aggressive, noen er snille, noen er kontrollerende. Personlig vil jeg fraråde deg å date en som ikke har vestlige verdier. Det fins kurdiske menn som har vestlige verdier, og det fins kurdiske menn som er komplett idioter. Anonymkode: c93c7...f16 5
Gjest MadameDeRosa Skrevet 6. januar 2021 #4 Skrevet 6. januar 2021 Hvorfor skulle de være aggressive i sengen eller aggressive ellers? Har du fått deg en kjæreste som oppfører seg aggressivt? Uansett, ja, de ser på norske kvinner som horer.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #5 Skrevet 6. januar 2021 Min eksmann var kurder. Sammen i 21 år. Både positive og negative sider. Men helt klart kulturforskjeller. Bare vær obs på at det er vanlig å omskjære guttebarn, også de som er født i Norge. Det var grunnen til at jeg tok barna og dro. Kunne ikke gjøre det mot sønnen min. Det burde vært forbudt, om det ikke foreligger medisinske grunner. Anonymkode: d4dd2...4ea 10
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #6 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det noen som har noe erfaring å dele om kjærlighetsrelasjoner med kurdiske menn? Romantiske? Ser de typisk på norske damer som «horer»? Veldig aggressive i sengen? Aggressive ellers? Anonymkode: 7f515...3bb Det varierer jo veldig fra kurder til kurder. Noen er bra, noen dårlig, noe religiøse, andre ikke religiøse, andre slemme, andre snille. Jeg er sammen med en kurder i 6 år. Så klart har vi hatt opp og nedturer pga vi er svært ulike så vi måtte jobbe med ting. Men han er en flott person. Snill, omtenksom, bryr seg, bryr seg om familien, drikker ikke ofte, er der for andre når de trenger han. Samboeren min er ikke religiøs. Hadde han vært religiøs ville jeg ikke vært med han. Jeg skal aldri bli sammen med noen som er religiøs, enten det er kristen, muslim, katolikk..you name it. Ikke sett alle kurdere i en bås. Blir som å si at alle nordmenn er overfladiske, eller alle fra afrika er dumme. Anonymkode: 570cc...99c 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #7 Skrevet 6. januar 2021 MadameDeRosa skrev (58 minutter siden): Hvorfor skulle de være aggressive i sengen eller aggressive ellers? Har du fått deg en kjæreste som oppfører seg aggressivt? Uansett, ja, de ser på norske kvinner som horer. Feil...noen gjør det, noen gjør ikke. Uansett hvor man er fra så vil menn uansett nasjon se på mange damer som horer. Nordmann, svenske, danske, spanjol, afrikaner, italiener...finnes menn i alle land som vil se på mange kvinner som horer.... Anonymkode: 570cc...99c 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #8 Skrevet 6. januar 2021 I det kurdiske miljøet er det ofte forventet,at de gifter seg med kurdere. Derimot er det vanlig at mennene shopper rundt hva sex gjelder innen da. Jentene bærer kyskhetsbelte og er " beskyttet " Anonymkode: d4dd2...4ea
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #10 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I det kurdiske miljøet er det ofte forventet,at de gifter seg med kurdere. Derimot er det vanlig at mennene shopper rundt hva sex gjelder innen da. Jentene bærer kyskhetsbelte og er " beskyttet " Anonymkode: d4dd2...4ea Det er ikke sant. Både kurdiske kvinner og menn er gift med nordmenn og andre nasjonaliteter, kjenner flere, mistet telling. Som sagt alle folkeslag har råtne epler. Anonymkode: c93c7...f16 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #11 Skrevet 6. januar 2021 Nok en tråd om èn folkegruppe. Alle mennesker har ulike personligheter og bakgrunn, uansett hvor de kommer fra! Eksen min er kurder, og han var en dust, men jeg dømmer ikke alle kurdere pga han. De kurderne jeg kjenner, er ikke særlig religiøse eller ulike oss nordmenn, men det som skaper problemer, er jo om de er låst fast til sin egen oppvekst/bakgrunn og at ting skal gjøres som de vil. Kurdere kan ha opprinnelse fra ulike land, og det som pleier å ha mest å si, er hvor integrert de er. Det er mer sannsynlig å få ett godt forhold til en person som har bodd mesteparten av sitt liv i Norge, enn en som kun har bodd her i noen år. Kulturforskjeller er vanskelig å gjøre noe med.. Anonymkode: 589d0...f47 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #12 Skrevet 6. januar 2021 Jeg kjenner mange kurdere, egentlig bare kvinner da, de er like forskjellige som nordmenn. Synes det blir for dumt å holde seg unna noen bare pga etnisitet, bli kjent først så finner du raskt ut om dere er match eller ikke. To kurdere gikk i klassen min på universitetet. Han ene var litt mer tradisjonell, mens han andre var veeeldig vestlig av seg. Anonymkode: cf0eb...133 2
GrønnNellik68 Skrevet 6. januar 2021 #13 Skrevet 6. januar 2021 (endret) Veldig gira på analsex sjekk om han har norsk statsborgerskap først. Endret 6. januar 2021 av Bente1234
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #14 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det noen som har noe erfaring å dele om kjærlighetsrelasjoner med kurdiske menn? Romantiske? Ser de typisk på norske damer som «horer»? Veldig aggressive i sengen? Aggressive ellers? Anonymkode: 7f515...3bb Jeg kan dele erfaring med én kurdisk mann, nemlig kjæresten min. Min kjære er ikke særlig romantisk som å kjøpe blomster, smykker og slikt. Men han er sensuell og opptatt av at hverdagen skal funke, elsker god mat feks, og kan ta en dans i stua. Han ser ikke på norske damer som horer, drømmen hans er ei norsk vikingkvinne. Som jeg tydeligvis er,hehe. Har skjønt at mange kurdiske damer er tøffe selv. Han er skremt av det han oppfatter som at norske lett skiller seg, ikke bare kvinner men også menn. Jeg er skilt, men det var ikke jeg som ville avslutte forholdet til eksen, noe han er opptatt av (at bruddet ikke var min feil). Jeg er lojal. Jobba hardt for å komme over den eksen. De få kurdiske damene jeg kjente før ham, oppfatta jeg som aggressive. Det er jo en stil...kurdere har historie på å være stolte og "kranglete", som en nasjon uten land og som har opplevd undertrykkelse. Militæret med kvinnelige soldater og det hele. Tøffe kvinnfolk. Men også mye strenghet fra autoriteter. Mye fattigdom sammenlikna med Norge, kjæresten min sa at i oppveksten hadde de ikke egne soverom. Og han er oppvokst i moderne storby, ikke på bygda. Det er litt som Norge anno 1950. Bare med bedre mat. Ungkurd og liknende i Norge er ganske kranglete, særlig når det er noe med tyrkere, men tyrkere kan være sleivkjeftete (eller rasistiske, som han sier) og kurdere er ofte lett antennelige. Min kjære er ikke opptatt av politikk. Men å være kurder og uinteressert i politikk, er nok vanskelig. Han kom jo til Norge pga politisk uro. Min kjære er ikke mer aggressiv i senga enn andre menn...men han liker godt at jeg er litt aggressiv i senga. Analsex på meg er han dessverre ikke interessert i 😄 Jeg oppfatta kjæresten som sjalu i starten av forholdet. Jeg er den første langvarige kjæresten hans. Han er fortsatt litt var på at jeg er med mannlige venner, men det har blitt mye bedre pga. han nå skjønner at jeg ikke flørter, men er sosial. Så om han blir sint nå er det mer hvis jeg har glemt å tømme kattedoen. Han sier mye akkurat det han tenker på og kan være brå eller kritisk, men what you see is what you get. Hvis han sier han er fornøyd, så er han det. Han er den jeg har vært sammen med som setter mest pris på min ærlighet og mitt sinne. Han forventer at folk er misfornøyde og sinte innimellom. Så selv om jeg hadde litt rett i min fordom om at "kurdere er sinte", så visste jeg ikke at det også betød at han kunne tåle mitt sinne. Det er sunt for meg å være sammen med ham, for det kan gå ei kule varmt og så er alt bra igjen. Min drikker ikke alkohol lenger, har også fått meg til å redusere. Han er opptatt av sunnhet og er nok også litt forfengelig, vet han er kjekk. Noen ganger beskriver han seg som norsk, andre ganger som kurdisk. Jeg har data menn fra Midtøsten før og merker forskjellen fra en som aldri har bodd i Norge. Min kjære tar mange norske referanser. Samtidig tar jeg hans referanser fra Midtøsten pga jeg kjenner området. Angående "det kurdiske miljøet", hvis man bor nær Oslo/Drammen er det nok et stort sånt miljø. Her vi bor er det miljøet mindre og jeg vil tro at få har det som sitt eneste nettverk. Derimot preger familienettverket til kjæresten livet hans en del, ikke bare de i samme by, men også i andre byer og tom andre land. Jeg er oppdratt med et nært forhold til storfamilien, så det skjønner jeg. Kurdiske jenter i Norge blir ofte tidlig gift og tidlig skilt, det samme i Kurdistan om dagen, er visst masse debatt om det. Igjen, det er litt som i Norge for en generasjon eller to sia. Vi har snakka en del om religion. Jeg er kristen, han har flørta med kristendom men er mest ateist nå, men såklart muslim med tanke på oppdragelse og er også omskåret. Da mora mi døde var han nysgjerrig på norsk begravelse, da ritualet er annerledes i islam. Familien hans spiser faktisk iblant gris, noe jeg stussa litt på, for jeg vet at tom mange sekulære muslimer ikke gjør det. Men vi spiser mest kylling og lam sammen. Dette er bare én mann, fra én familie. Den andre kurderen i slekta mi er ikke lik, og ville aldri spist gris, ikke en gang marsipangris. Han er også mer diplomatisk og sky av seg. Men han er også forrige generasjon. Er far til to store tenåringer. De prøver nå å ta litt tilbake kurdiske røtter, som språk. Jeg var egentlig fast bestemt på å ikke date flere folk fra Midtøsten. Men han her er så herlig og morsom, og nesten en kosebamse da han skjønte at han ikke trenger å gjete meg. Det går jo mye på personen. Jeg er jo heller ikke lik alle andre hvite norske damer. Man må jo bare prøve å finne en match, og være litt grei. Anonymkode: a1768...0af 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #15 Skrevet 6. januar 2021 Er god venn med mange kurdere. De fleste av disse er menn (er kvinne selv). De er veldig hyggelige og lojale venner. Noen er religiøse, de fleste ikke. Vet ikke om jeg ville ha spleiset noen av venninnene mine med de, mest fordi de har en veldig barnslig sjargong seg imellom (Beskriver utseendet til alle damer de ser, osv) Anonymkode: 6fa40...73f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #16 Skrevet 6. januar 2021 Livsfarlige mennesker. Snakker av erfaring. Anonymkode: 94395...073
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #17 Skrevet 6. januar 2021 Mannjessheim1984 skrev (17 timer siden): Farlig. Hold deg unna Mann fra Jessheim Det er mer farlig i Ullensaker nå, som er nabo med Gjerdrum kommune. Håper ikke du pleier å kjøre den veien der raset fant sted. Det er veldig farlig område om dagen. Anonymkode: c93c7...f16 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #18 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Min eksmann var kurder. Sammen i 21 år. Både positive og negative sider. Men helt klart kulturforskjeller. Bare vær obs på at det er vanlig å omskjære guttebarn, også de som er født i Norge. Det var grunnen til at jeg tok barna og dro. Kunne ikke gjøre det mot sønnen min. Det burde vært forbudt, om det ikke foreligger medisinske grunner. Anonymkode: d4dd2...4ea Fikk dere barn etter 21 år? Anonymkode: b8b1d...aeb 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #19 Skrevet 7. januar 2021 Mange av dem er veldig rasistiske mot hvite/vestlige kvinner. Skjønner ikke hvorfor enkelte norske kvinner frivillig vil være madrasser for disse "mennene." Anonymkode: 36abd...ca7 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #20 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mange av dem er veldig rasistiske mot hvite/vestlige kvinner. Skjønner ikke hvorfor enkelte norske kvinner frivillig vil være madrasser for disse "mennene." Anonymkode: 36abd...ca7 Så de er rasister, mens du bare bruker kjønnsdiskriminerende ord? Anonymkode: a1768...0af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå