Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min bedre halvdel viste meg noe igår.

Vi har vært kjærester en stund og jeg er lykkeligere enn på Gud vet hvor lenge. Bestevenninna mi har uttrykt hvor mye jeg har fortjent dette og er så glad på mine vegne og hvor heldig jeg er.

Jeg er egentlig litt rådvill og litt tom for ord. Vet ikke helt hva jeg skal si. Men jeg og kjæresten bor ikke sammen. Igår spurte da bestevenninna mi han om jeg var der, hvorpå han sa nei at han var alene. ( jeg har selv lest meldingene).

Men hun skrev da som følger at hun gledet seg veldig til å se han, sa at hun gjerne kunne ta seg en tur til han alene hvor de kunne se film og slappe av og snakke og tatt screenshot hvis han har sendt en helt vanlig selfie hvorpå hun forteller hvor nydelig han er. Og dette bak min rygg. 

Hvordan går jeg frem på en voksen og redelig måte her nå? Ovenfor de begge selvsagt. 

D, 30år

Anonymkode: 091ea...d73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ovenfor dem begge?? Var det ikke han som fortalte det? 

• Liker 13
Skrevet

Hun der er ikke en bestevenn. Hun er ikke en venn engang. 

Men han har vel ikke gjort noe galt? Det er jo "venninnen" din som er pågående, og tar initiativ til å møtes alene. Han forteller deg jo hva som skjer - og viser dermed at han ikke har noe å skjule. 

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Er hun jeg mener selvsagt. Dumt av meg å skrive ovenfor de begge. Men tenker mer hva han også kan gjøre, da han synes det er ubehagelig ovenfor meg og selv selv. Men samtidig på en voksen måte. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han kan blokkere henne, iallfall la være å svare noe som helst om hun ringer/sender melding. 

Du bør kutte henne ut med en gang, hun er ingen venninne! 

Anonymkode: f6a36...83e

• Liker 14
Skrevet

Så utrolig pinlig egentlig. Denne "venninnen" kan jo ikke være den skarpeste kniven i skuffen. Hun må jo skjønne at kjæresten din ville fortelle deg om dette. Eller tror hun at hun er så uimotståelig, at hun rett og slett trodde hun skulle få napp? 🤭

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Verste er at hun selv har type.. Nesten så jeg lurer på om hun prøver å bullshitte oss. Jeg skjønner ingenting. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Verste er at hun selv har type.. Nesten så jeg lurer på om hun prøver å bullshitte oss. Jeg skjønner ingenting. 

Da må du lese litt grundigere 

Anonymkode: 82950...60f

Skrevet

Synes dere begge bør blokkere henne. Om hun tar kontakt og "spiller dum", så forteller du henne at slik hun holder på ikke er akseptabelt, og at hun nå har brutt din tillit - og derfor anser du ikke henne som en venninne lenger. Venninner gjøre ikke sånt. Det er nesten et større svik enn at en partner er utro. 

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Da må du lese litt grundigere 

Hæ? Det er ts du siterer. 

• Liker 5
Skrevet
CorvusCorax skrev (8 minutter siden):

Synes dere begge bør blokkere henne. Om hun tar kontakt og "spiller dum", så forteller du henne at slik hun holder på ikke er akseptabelt, og at hun nå har brutt din tillit - og derfor anser du ikke henne som en venninne lenger. Venninner gjøre ikke sånt. Det er nesten et større svik enn at en partner er utro. 

Det er jeg helt enig i. At en venninnes svik er større:) 

Jeg hadde konfrontert henne. Bare for å høre hvilke (bort)forklaringer hun har på disse meldingene hun har sendt. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Hannah80 skrev (9 minutter siden):

Hæ? Det er ts du siterer. 

Åja. Nå så jeg det...

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Åja. Nå så jeg det...

Det er sent på natten. Du er unnskyldt😄

• Liker 2
Skrevet
Hannah80 skrev (2 minutter siden):

Det er jeg helt enig i. At en venninnes svik er større:) 

Jeg hadde konfrontert henne. Bare for å høre hvilke (bort)forklaringer hun har på disse meldingene hun har sendt. 

Enig, det kan være fint å konfrontere. Men tror du hun bryr seg? Når hun kan gjøre noe sånt, så er nok TS kun overfladisk underholdning for henne, og det vil gi henne mer glede å få en respons enn om hun blir ignorert. 

Jeg tenker også at en "glipp" kan skje i tenårene - men i en alder av tredve ++ så er man fullstendig klar over hva man gjør - og hva man mister. Denne venninnen synes det er helt greit å miste TS - og fortjener derfor ikke noen oppmerksomhet. 

• Liker 6
Skrevet
CorvusCorax skrev (1 minutt siden):

Enig, det kan være fint å konfrontere. Men tror du hun bryr seg? Når hun kan gjøre noe sånt, så er nok TS kun overfladisk underholdning for henne, og det vil gi henne mer glede å få en respons enn om hun blir ignorert. 

Jeg tenker også at en "glipp" kan skje i tenårene - men i en alder av tredve ++ så er man fullstendig klar over hva man gjør - og hva man mister. Denne venninnen synes det er helt greit å miste TS - og fortjener derfor ikke noen oppmerksomhet. 

Nei, du har nok rett i det. Hun høres ikke ut som en person som hadde tatt det til seg.

Denne tråden fikk meg til å mimre tilbake . For mange år siden så hadde jeg en kjæreste. Vi var sammen i ca tre år. En venninne av meg kommenterte hele tiden at vi to ikke passet sammen. Du kan få noe bedre, kunne hun finne på å si.

Etterhvert ble forholdet slutt. Og etter et par uker etter bruddet så ringte eksen min. Hun ville bare informere meg om at venninnen min hadde flørtet med henne og bedt henne med ut flere ganger via sms.  Så, ikke alltid "venner" vil oss vel😉

• Liker 5
Skrevet
Hannah80 skrev (1 minutt siden):

Nei, du har nok rett i det. Hun høres ikke ut som en person som hadde tatt det til seg.

Denne tråden fikk meg til å mimre tilbake . For mange år siden så hadde jeg en kjæreste. Vi var sammen i ca tre år. En venninne av meg kommenterte hele tiden at vi to ikke passet sammen. Du kan få noe bedre, kunne hun finne på å si.

Etterhvert ble forholdet slutt. Og etter et par uker etter bruddet så ringte eksen min. Hun ville bare informere meg om at venninnen min hadde flørtet med henne og bedt henne med ut flere ganger via sms.  Så, ikke alltid "venner" vil oss vel😉

Heldigvis aldri opplevd noe lignende. Men så har jeg en nokså sær smak. :P Ellers så er jeg heldig med venninnene. Men det er nok mange "vennskap" der ute som er falskt som f. 

Noen ganger er ekser bedre venner. Og bedre som venner hench eks. 

Skrevet
CorvusCorax skrev (1 minutt siden):

Heldigvis aldri opplevd noe lignende. Men så har jeg en nokså sær smak. :P Ellers så er jeg heldig med venninnene. Men det er nok mange "vennskap" der ute som er falskt som f. 

Noen ganger er ekser bedre venner. Og bedre som venner hench eks. 

Haha, så sær smak at ingen er ute etter kjæresten din 😂 Neida, er bare den gangen jeg har opplevd noe slikt.  Har lite drama i livet. Har ikke en psykopatisk eks å skilte med, heller😋

• Liker 1
Skrevet
Hannah80 skrev (1 minutt siden):

Haha, så sær smak at ingen er ute etter kjæresten din 😂 Neida, er bare den gangen jeg har opplevd noe slikt.  Har lite drama i livet. Har ikke en psykopatisk eks å skilte med, heller😋

Ha ha. Min smak er ikke mainstream for å si det sånn. Supert for meg! 😄 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må jo nesten si at jeg mister tilliten til andre ufortjent. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke eller tro. Hun har sendt flere meldinger, men klarer verken åpne eller svare. Det blir så feil dette her. Voksen dame. Jeg har hatt det relativt tøft opp igjennom og hun har alltid vært min nærmeste støttespiller, men nå føler jeg bare tom... Nærmest apatisk til alt. Jeg er verken sint eller sur, bare sjokkert. Tom for ord.. 

Ts

Skrevet (endret)

Ønsker du ha søppel i livet ditt ? NEI, du gjør ikke det. Du trenger ikke tenke mer, bare gjøre noe. 

Det du gjør er:

- du sender melding til henne om hvor dårlig det er av henne å være så falsk

- du venter på unnskyldningene hennes

- du skriver du ønsker ikke ha henne i ditt liv mer, siden du gidder ikke sånn dritt mer fra henne

- du sletter, blokkerer, ber typen din slette og blokkere

Slik  er kvitt søppelet

Endret av WonderWomaan
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...