Gjest Gitte Skrevet 11. august 2005 #1 Del Skrevet 11. august 2005 når du vokser leggene dine, tar stripsene alt? når jeg har dratt av en strips føles det nesten som at det ikke er tatt noe der, selv om jeg ser håret på stripsen? ekkelt, jeg vet.. men skjønner ikke helt hvorfor det er sånn. jeg bruker et veldig tynt lag med voks, så tror ikke det er det som er feilen.. er plagsomt når jeg må vokse hele leggen 3 ganger før den blir glatt... noen som har råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 11. august 2005 #2 Del Skrevet 11. august 2005 Hadde det samme problemet når jeg prøvde meg på voksing. Siden jeg aldri fikk taket på det, gikk jeg tilbake til høvel igjen jeg.. Så tar gjerne i mot tips jeg også, voks varer jo uendelig mye lenger enn barbering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 11. august 2005 #3 Del Skrevet 11. august 2005 Ja, jeg synes den tar godt. Jeg regner med du bruker varmvoks, disse kaldvoks-stripsene er bare tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2005 #4 Del Skrevet 11. august 2005 Den tar nesten alt ja. Blir som regel et par småhår igjen som jeg fjerner med pinsett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 11. august 2005 #5 Del Skrevet 11. august 2005 jeg bruker varm-voks ja.. men syns dette er håpløst. hårene sitter jo like forbasket!! Selv om det er mye på stripsene.. trodde ikke jeg hadde så mange hår på leggene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liljemor Skrevet 11. august 2005 #6 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg har bare prøvd voksing to ganger, og med samme resultat som du. Også er det sååå vondt! Har brukt silk epil jeg de siste seks årene, og er superfornøyd! Det var vondt det også i begynnelsen, men etterhvert går det greit. Også får jeg pine meg selv i mitt tempo. Er ganske stolt over at jeg også klarer å ta trusekanten med denne nå, var vondt men sinnsykt deilig å slippe å barbere hver dag og ikke minst slippe nupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 11. august 2005 #7 Del Skrevet 11. august 2005 har epilator jeg også, men jeg syns det er 10ganger verre enn voks, greit, voks gjør jo litt vondt, men du tar til gjengjeld en del mer hår på mye kortere tid enn med en epilator. syns ikke voks gjør så vondt, plager meg bare at det ikke tar alt. kan det ha noe med voksen å gjøre? Jeg bruker Veet varmvoks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liljemor Skrevet 11. august 2005 #8 Del Skrevet 11. august 2005 Det er den jeg også har prøvd, i tillegg til et amerikansk merke på ferie i fjor. Hvis en epilerer jevnlig, så er det ikke så mange hår og da gjør det ikke så vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 11. august 2005 #9 Del Skrevet 11. august 2005 uff nei jeg er klar over det, men jeg syns det er å seigpine seg selv... gjør utrolig vondt!!! Du bør være stolt av deg selv som klarer å gjøre det på bikinilinjen... uff :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusePine Skrevet 12. august 2005 #10 Del Skrevet 12. august 2005 Tar også bikinilinjen med epilator, men jeg får så vanvittig mye røde prikker og inngrodde hår! Det er så utrolig ulekkert.. Så jeg tror jeg kommer til å gå tlbake til å vokse bikinilinjen - det funker best for meg. Bruker Veet varmvoks og synes den tar alt - enig med at kaldvoks-strips er bare tull, de tar jo ikke halvparten engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 12. august 2005 #11 Del Skrevet 12. august 2005 røde prikker kan lett forebygges ved å ha på vibratorrens rett etter barbering/epilering/voksing. Det svir som bare det, men går fort over og det blir ingen røde prikker og nupper.. Det står faktisk bak på flaskene til vibratorrensen at det kan brukes til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liljemor Skrevet 12. august 2005 #12 Del Skrevet 12. august 2005 Olivenolje skal visst også funke, har ikke prøvd det selv enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 12. august 2005 #13 Del Skrevet 12. august 2005 hmm.. olivenolje hørtes mer behagelig ut enn vibratorrens.. det svir no' infernalskt =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå