Gå til innhold

Hva om penisen er for lang og treffer "Cervix" området til dama

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer ann på personen, og hvor i syklusen man er. Etter mens er det ikke vondt/så ille - men ved eggløsning er det helt jævlig smertefullt. Er bare å ikke bunne, ikke så vanskelig å la være?

Anonymkode: 52cb0...ea0

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kommer ann på personen, og hvor i syklusen man er. Etter mens er det ikke vondt/så ille - men ved eggløsning er det helt jævlig smertefullt. Er bare å ikke bunne, ikke så vanskelig å la være?

Anonymkode: 52cb0...ea0

Må være en dama for å skjønne dette. Visste ikke at eggløsning og mensen hadde sammenheng med følsomhet der. Men lærer nytt 😮

Anonymkode: bc61a...7b2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan bli vondt ja. Hadde en sånn kjæreste over flere år. Hadde mye vondt i 'magen' i perioder. 

Anonymkode: e5e92...3b7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan bli vondt ja. Hadde en sånn kjæreste over flere år. Hadde mye vondt i 'magen' i perioder. 

Anonymkode: e5e92...3b7

Oof. 😮

Anonymkode: bc61a...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan gjøre vondt, men det kan også gi nytelse. Anbefaler alle kvinner å prøve seg fram med cervical orgasms, det er noe av det mest intense jeg har opplevd. Vanvittig deilig når det gjøres riktig! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har jeg observert i det virkelige liv: Ingen menn(kanskje bortsett fra mannlige leger) klarer å si eller skrive "livmorhals". Og ja, det gjør vondt å bli truffet der.

Anonymkode: b3140...812

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør veldig vondt å bli truffet der ja. Har du gjennomsnittlig lengde vil det ikke være noe problem. Er lettere å "bunne" i noen stillinger enn andre. Jeg har ganske kort vei til livsmorshalsen når jeg ikke er kåt, men når jeg er kåt blir jeg en del cm dypere. Mannen må ha temmelig lang pikk for å bunne meg. 

Anonymkode: 73afd...818

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det plutselig hvite ansiktet, redselen, smerten, at hun rygger bakover i senga, gjør at en forstår at disse 20cm+ ikke er normalen. En forstår at en må ta en annen tilnærming til sex, enn å tro at en kan med iver og lyst nå målet om å gi nytelse. 30 år senere kan en se tilbake på seg selv og smile for seg selv. Klokere går en videre i livet og finner andre veier. Veier som har gledet mange budeier.

Livmorhalsen tåler best at kvinnen selv styrer under full penetrering. Min elskede liker det best når hun har eggløsning. Da ønsker hun maks ut av min litt for store. Det er i de dager hun knuller som en aggresiv h....

Så stor kan være en gave eller en katastrofe.

Den må eies av en gud som har det mer enn i ordet.

Men best av alt er kjærlighetens kommunikasjon.

Den løser det meste.

Den gjør oss til vårt beste.

Anonymkode: 835f3...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som tror at det bare er å knulle i vei, og gi livmorhalsen støt gjør en stor feil... skal man gi en kvinne livmorhalsorgasme må man snakke om det først, det er fordi hun må vite hva du prøver på. Også for at hun skal si ifra når det føles deilig. Alle som har prøvd å bare ligge med penis inni, og begge gir hverandre knipinger og roterende underlivsbevegelser, altså uten penetrering har oppnådd orgasme av det. Treffer man ikke livmorhalsen kan hun bøye knærne inn mot kroppen i misjonæren eller at hun gir ekstra svai i ryggen i doggy... Husk at det er lov å kysse og klemme, massere klitten og andre erogene soner samtidig, det forvirrer hjernen enda mere som sender oss til orgasme...

Det samme kan man gjøre for å oppnå nippleorgasme, da ligger fokuset i og terge og kose området rundt brystvortene før man går gir berøring og suging av selve brystvorten...

Gang på gang på gang, må noen brukere påminne andre brukere at man må kommunisere, når skal man inse at sex og samliv er og forblir teamwork? Man kan ikke peise på å tro at alle vet alt, men i den feilen kan man heller bli oppfattet som et null og miste all sexlyst. Begynn å kommunisere, start allerede i dag🙄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Cervix" området.
🙄

Og : Au.

Anonymkode: 3783b...d77

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA det gjør faktisk grusomt vondt.

Om en mann begynner å belære meg om livmorhalsorgasme sparker jeg hardt i pikken hans og forteller at «joda, alle menn jeg ligger med får orgasme av pikkslag». 

Anonymkode: 34fc3...5f7

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er det sykt vondt. Sånn at jeg kan bli kvalm liksom. Vil tro det kanskje kan være sammenlignbart med slag i testiklene? 

Anonymkode: 3ce10...1a7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min holdt forøvrig på å ringe ambulanse en gang etter bunning.

Ingen av oss skjønte hva de enorme smertene (klarte ikke snakke og bare hylgråt i kramper) og fossblødningene kom av....

Dro til gynekolog og hun bare «Ah, ja - da kom han nok hardt borti livmorhalsen». 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke stikk den så langt inn da vel... 

Anonymkode: 37265...af1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er utrolig smertefullt, og kan iblant også gi blødninger. 

Anonymkode: 398e3...153

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør for jævlig vondt og utløser noen ganger kramper. Kramper så vonde at man spyr.

Jeg har hengt over sengekanten og spydd på gulvet av det, når mannens penis kom borti livmorhalsen.

Anonymkode: 9e17c...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

JA det gjør faktisk grusomt vondt.

Om en mann begynner å belære meg om livmorhalsorgasme sparker jeg hardt i pikken hans og forteller at «joda, alle menn jeg ligger med får orgasme av pikkslag». 

Helt enig. Det er grusomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...