Gå til innhold

Fjerne brystimplantater - erfaring ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :-) ville gjerne høre erfaringer fra noen som har fjernet brystproteser. Hvordan ble resultatet etterpå?  Trenger man løft?

jeg la inn 350cc og 400cc for 14 år siden, og har vært veldig fornøyd med de hele veien

men nå har den ene begynt å gjøre vondt, føles nummen og rar til tider, forandret form (ikke kapsel), Areola trekker seg ikke alltid sammen som tidligere - og jeg ønsker derfor å fjerne de. I tillegg kjenner jeg at det kunne vært mer behagelig med mindre bryster. 

Så kommer jo det store spørsmålet... kommer det til å bli helt flatt og hengete eller er det håp? Skjønner at vi alle er forskjellige og har forskjellig utgangspunkt, men fint å høre andres erfaring også :-) hadde en a/liten b før jeg opererte. Nå er jeg E/F. Har også lagt på meg nærmere 10kg fra da jeg la inn. 

• 2 år senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym433
Skrevet
SolstråleT skrev (På 5.1.2021 den 23.06):

Hei 🙂 ville gjerne høre erfaringer fra noen som har fjernet brystproteser. Hvordan ble resultatet etterpå?  Trenger man løft?

jeg la inn 350cc og 400cc for 14 år siden, og har vært veldig fornøyd med de hele veien

men nå har den ene begynt å gjøre vondt, føles nummen og rar til tider, forandret form (ikke kapsel), Areola trekker seg ikke alltid sammen som tidligere - og jeg ønsker derfor å fjerne de. I tillegg kjenner jeg at det kunne vært mer behagelig med mindre bryster. 

Så kommer jo det store spørsmålet... kommer det til å bli helt flatt og hengete eller er det håp? Skjønner at vi alle er forskjellige og har forskjellig utgangspunkt, men fint å høre andres erfaring også 🙂 hadde en a/liten b før jeg opererte. Nå er jeg E/F. Har også lagt på meg nærmere 10kg fra da jeg la inn. 

Hei, har du fjernet?

• 4 måneder senere...
Gjest Anonym433
Skrevet

Jeg har fjernet uten løft. Det ser helt fint ut. Bare spør om det er noe du lurer på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...