AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 Ja🤔 Er det noe vits å begynne nå? Har holdt meg litt i gang gjennom svangerskapet med å gå turer med hunden, men føler at jeg burde gjort litt mer øvelser og gravidyoga og alt det der. Det skal jo være så bra for å gjøre fødsel og rekonvalesens lettere. Er det for sent? 😛 Hvis ikke, noen tips? Samme hva det er, men må være noe man kan gjøre hjemmefra uten store krav til utstyr. Forresten redd for å fucke til magemusklene, er det reelt? Anonymkode: 9b24e...f28
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #2 Skrevet 5. januar 2021 Aldri for sent å begynne å trene 🙂 Hvis du har delte magemuskler, noe jeg antar du har nå så sent i svangerskapet så skal du unngå direkte trening av de. Men finn deg en gravidyoga video på YouTube eller noe, som du kan gjøre hjemme i stua, fortsett å gå tur (husk piggsko når det er glatt), gjør knipe øvelser. Er generelt mye øvelser man kan finne opp nett og enkelt gjøre hjemme. Kjøp deg en sånn yogaball, de er gode å humpe på om du sliter med bekkenet også! Anonymkode: e61ae...4d9 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #3 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Aldri for sent å begynne å trene 🙂 Hvis du har delte magemuskler, noe jeg antar du har nå så sent i svangerskapet så skal du unngå direkte trening av de. Men finn deg en gravidyoga video på YouTube eller noe, som du kan gjøre hjemme i stua, fortsett å gå tur (husk piggsko når det er glatt), gjør knipe øvelser. Er generelt mye øvelser man kan finne opp nett og enkelt gjøre hjemme. Kjøp deg en sånn yogaball, de er gode å humpe på om du sliter med bekkenet også! Anonymkode: e61ae...4d9 Takk for svar! Får prøve meg litt frem Anonymkode: 9b24e...f28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå