AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #41 Skrevet 5. januar 2021 Kaldt. Iskaldt. Og selv da får jeg ikke sovnet fordi det føles for varmt under dyna. Så jeg har laken over meg. Iløpet av natten blir det alltid for kaldt og da tar jeg dyna over meg. Hver natt. Anonymkode: 12968...e36
Gjest TheCatLady Skrevet 6. januar 2021 #43 Skrevet 6. januar 2021 (endret) Normal temperatur. Det er litt kjøligere enn i stua, men vil tippe rundt 18 grader kanskje. Klarer ikke å sovne hvis det er veldig kaldt og i tillegg så våkner jeg av at en arm eller et bein er iskaldt og så tar det lang tid før jeg får sovne igjen. Det er også vanskeligere å stå opp når det er kaldt. Jeg har lite lyst til å forlate senga da. Det er ubehagelig når det er for varmt også. Da får jeg gjerne hodepine, men står i det minste opp mye kjappere siden jeg helst vil komme meg i dusjen da Jeg er singel så det blir heldigvis ikke noe uenigheter her, men hadde ikke orket å sove sammen med noen som måtte ha det iskaldt. Endret 6. januar 2021 av TheCatLady
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #44 Skrevet 6. januar 2021 Jeg foretrekker 18-20 grader uansett når på året det er snakk om. Om sommeren er det greit å lufte litt gjennom dagen fordi sola står inn på soverommet. Er singel, så trenger ikke krangle om temperatur. Anonymkode: 7328a...490
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #45 Skrevet 6. januar 2021 Har vinduet oppe hele året, så stort sett kjølig/kaldt. Deilig å ligge under en varm dyne nær det er kjølig i rommet. Anonymkode: 42344...9a2 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #46 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): 18-19g. Hele året. Slik at jeg kan ligge naken. Ingen vindu åpent, men har en ventil åpen som gir frisk luft. Singel mann. Anonymkode: 30bb8...5f8 Jeg må ha det så kaldt som mulig på soverommet hele året, men jeg ligger alltid naken for det. Jeg ligger da under dyna. Anonymkode: 47033...b73
Jolene Skrevet 6. januar 2021 #47 Skrevet 6. januar 2021 Kaldt. Vi har vinduet oppe, men det lukkes dersom det blir -20. Sover med vinterdyne, og pysj etter behov. Hadde fått migrene dersom jeg hadde måttet sove i et varmt rom.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #48 Skrevet 6. januar 2021 Normalt/varmt. Anonymkode: e347a...10d
Million Skrevet 6. januar 2021 #49 Skrevet 6. januar 2021 Jeg vet ikke hvor mange grader jeg har på soverommet, men liker det ikke for varmt. Normalen er at jeg åpner vinduet med en gang jeg våkner, og så står det og lufter hele dagen. Når jeg legger meg, lukker jeg det. Dette fordi det er trafikk og folk som går forbi utenfor, jeg våkner av alle mulige slags lyder lett om det står åpent vindu. Særlig i grålysningen om sommeren, da vekker fuglene meg når de holder konsert i de store trærne rett utenfor vinduet. Men med vinduet lukket går det fint, da blir lydene så lave at de ikke vekker meg. Radiatoren på soverommet står innstilt på 1-2 (høyeste er 5) om vinteren, sånn at det er littegranne lunk der inne, men ikke for varmt. Liker det litt kjølig.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #50 Skrevet 6. januar 2021 Jeg har nettopp skaffet meg temperaturmåler på soverommet og i natt lå den på 6,4 grader. Sover kjempegodt, men bruker dundyne, flanell sengesett og en varmeflaske i fotenden. Anonymkode: 8ba2e...8ce
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #52 Skrevet 6. januar 2021 Kaldt. Vinduet står oppe så lenge det er plussgrader, men lukkes ved minusgrader, det innrømmer jeg. Klarer ikke å sove godt i varme, sliter på sommeren. Jeg takler ikke å ligge inntill mannen Anonymkode: 24179...f19
Gjest Warrior Skrevet 6. januar 2021 #53 Skrevet 6. januar 2021 (endret) Jeg må alltid ha det kaldt, både sommer og vinter. Folk som sover med meg må bare godta det😂Bedre at de som fryser kler på seg og har dyna godt over seg enn at det blir for varmt, og du ikke har mer å kle av deg. Da går det ikke an å sove når du ligger der å svetter. Så jeg sliter mer på sommeren når det er varmt. Endret 6. januar 2021 av Warrior
Jytte Skrevet 6. januar 2021 #54 Skrevet 6. januar 2021 18 grader, men kan ikke alltid regulere det. På sommeren har jeg på vifte med kjøle-elementer. Sover naken, hvis jeg ikke fryser. To dyner, den ene er en bamse.
Somnium Skrevet 6. januar 2021 #55 Skrevet 6. januar 2021 Kaldt! Har aldri panelovnen på og vinduet er alltid åpent, uansett temp ute. 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #56 Skrevet 6. januar 2021 Somnium skrev (1 time siden): Kaldt! Har aldri panelovnen på og vinduet er alltid åpent, uansett temp ute. Amen, amen👏👏 Anonymkode: 00bf4...1ed 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #57 Skrevet 6. januar 2021 Jeg liker den perfekte kombinasjonen med glovarme ovner og full lufting. Anonymkode: bc8a0...4bd
Frøkensina Skrevet 6. januar 2021 #59 Skrevet 6. januar 2021 Kaldt. Sover alltid med vinduet åpent og ingen varme på i soverommet. Med mindre det blir beinkaldt -20 eller noe så lukker jeg ikke vinduet. Det er mye bedre å sove på vinteren med kaldt soverom enn med varmen om sommeren.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #60 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg liker den perfekte kombinasjonen med glovarme ovner og full lufting. Anonymkode: bc8a0...4bd Høy strømregning eller? Anonymkode: bf6c4...899
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå