AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #21 Skrevet 6. januar 2021 Pass på at ingen har installert noe spionprogramvare på maskinen din. Programmer som kjører i bakgrunnen uten at du ser det og som tar all prosessorkraft. Det er også noen lugubre nettsider som installerer programvare skjult på maskinen din og bruker den til å utvinne bitcoins. Er det noen andre enn deg som bruker mac-en din? Pleier du å surfe på tvilsomme nettsider? Hvis nei, så ta maskinen med til butikken og be om hjelp, eventuelt reparasjon. Gratis. Anonymkode: 7ebea...254
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #22 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Pass på at ingen har installert noe spionprogramvare på maskinen din. Programmer som kjører i bakgrunnen uten at du ser det og som tar all prosessorkraft. Det er også noen lugubre nettsider som installerer programvare skjult på maskinen din og bruker den til å utvinne bitcoins. Er det noen andre enn deg som bruker mac-en din? Pleier du å surfe på tvilsomme nettsider? Hvis nei, så ta maskinen med til butikken og be om hjelp, eventuelt reparasjon. Gratis. Anonymkode: 7ebea...254 Kun meg. Bruker den som nevnt bare til skolearbeid, så ikke vært inne på noen rare nettsider så vidt jeg vet. Men er nok lurt å dra tilbake til butikken og klage, ja. Anonymkode: 8ba72...489
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #23 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så å si garantert, det høres ut som du har en feil på din nåværende maskin. Anonymkode: aa09c...fe1 Takk for svar. Da spørs det nok om jeg bare skal gå for å kjøpe pro. Anonymkode: 8ba72...489
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå