Gå til innhold

Forskjell på MacBook Pro 13 MWP42 2020 og MacBook Pro 13 2020?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pass på at ingen har installert noe spionprogramvare på maskinen din. Programmer som kjører i bakgrunnen uten at du ser det og som tar all prosessorkraft. 

Det er også noen lugubre nettsider som installerer programvare skjult på maskinen din og bruker den til å utvinne bitcoins. 

Er det noen andre enn deg som bruker mac-en din? Pleier du å surfe på tvilsomme nettsider? Hvis nei, så ta maskinen med til butikken og be om hjelp, eventuelt reparasjon. Gratis.

Anonymkode: 7ebea...254

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Pass på at ingen har installert noe spionprogramvare på maskinen din. Programmer som kjører i bakgrunnen uten at du ser det og som tar all prosessorkraft. 

Det er også noen lugubre nettsider som installerer programvare skjult på maskinen din og bruker den til å utvinne bitcoins. 

Er det noen andre enn deg som bruker mac-en din? Pleier du å surfe på tvilsomme nettsider? Hvis nei, så ta maskinen med til butikken og be om hjelp, eventuelt reparasjon. Gratis.

Anonymkode: 7ebea...254

Kun meg. Bruker den som nevnt bare til skolearbeid, så ikke vært inne på noen rare nettsider så vidt jeg vet. Men er nok lurt å dra tilbake til butikken og klage, ja.

Anonymkode: 8ba72...489

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så å si garantert, det høres ut som du har en feil på din nåværende maskin.

Anonymkode: aa09c...fe1

Takk for svar. Da spørs det nok om jeg bare skal gå for å kjøpe pro.

Anonymkode: 8ba72...489

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...