Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, eg e i veke 5+6 i dag og hittil har formen vert ganske fin, sett vekk i fra et par kvalmebølger og skikkelig dårlig mage. Kryssa fingrane og håpa at eg ikkje blir så kvalm hehe. 

Når begynte det i ditt svangerskap?

Anonymkode: 8bd00...f30

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble faktisk aldri kvalm, så det er lov å håpe 😀

Anonymkode: 47d66...825

• Liker 1
Skrevet

Kvalmen begynte i uke 7 med alle mine... 🤢

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uke 6/7.

Anonymkode: 30d0f...87e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri. 

Anonymkode: de8d3...caa

AnonymBruker
Skrevet

Uke 5😅 ble bedre rundt uke 16-17... 

Anonymkode: a0718...3dd

Skrevet

To svangerskap, kvalm i ukene 5-11 i begge. Men spydde lite, er ikke 'lettspydd' til vanlig heller. Og kvalmen kom like gjerne midt på natta som om morgenen eller formiddagen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei, eg e i veke 5+6 i dag og hittil har formen vert ganske fin, sett vekk i fra et par kvalmebølger og skikkelig dårlig mage. Kryssa fingrane og håpa at eg ikkje blir så kvalm hehe. 

Når begynte det i ditt svangerskap?

Anonymkode: 8bd00...f30

Gratulerer med graviditeten. Jeg begynte rundt uke 8 og har vært skikkelig dårlig i 1 mnd. Så dårlig at jeg har tatt afipran med litt effekt. Nå i uke 13 er jeg litt bedre, men fremdeles litt småuggen innimellom. 

Anonymkode: fbd60...a35

AnonymBruker
Skrevet

Kvalmestart fra uke 8 og varte til uke 12/13. Jeg kastet opp konstant og gikk ned 5 kilo. 

Anonymkode: e5eff...8b1

Skrevet

Kvalmen startet i uke 7, begynte å kaste opp i uke 8. 

Fikk Afipran i uke 20 (hadde hyperemesis), kvalmen forsvant, men hendte jeg kastet opp uten forvarsel etter det. Så var alltid hjemme med pose tilgjengelig 🙈😂

Skrevet

Kvalmen startet vel i uke 7-8 her. Jeg er ikke spysjuk, men mer eller mindre konstant uggen i varierende grad.

• Liker 1
Skrevet

Kvalmen kom i uke 6 denne gangen, er nå i uke 8, og er absolutt ikke i form. 

Forrige gang var jeg bare kvalm når det ble stekt karbonader på jobb og etter harde treningsøkter, så det her er en helt ny erfaring (som jeg gjerne kunne vært uten).

Skrevet

Uke 6 og varte til uke 11. Nå blir jeg bare kvalm om jeg ikke spiser på et part timer. 

Skrevet

Kom så smått i uke 6

AnonymBruker
Skrevet

I uke 6 i begge svangerskap. Jeg kjente litt til det i uke 5 også, i hvert fall første gang, men da var jeg mer "uggen" enn direkte kvalm. Den gangen ønsket jeg meg kvalme for å kjenne at jeg var endelig var gravid etter flere års prøving, så jeg husker det fordi jeg fulgte godt med og kjente veldig godt etter. Andre gang håpet jeg derimot inderlig å slippe unna. 

Anonymkode: 75f00...5c2

AnonymBruker
Skrevet

Uke 5, tok av fra uke 6

Anonymkode: a1a63...6c4

AnonymBruker
Skrevet

Er i uke 10 nå. Ikke vært kvalm.

Anonymkode: ef68c...2ca

AnonymBruker
Skrevet

Var veldig kvalm og trøtt fra 8.5 uker til 11.5 uker. Men ikke kvalm hver dag, kanskje 5 av 7 dager. 

Anonymkode: 0d85a...72c

AnonymBruker
Skrevet

Gravid med nr 3. Aldri vært kvalm i de andre svangerskapene. Her kom plutselig kvalmen når jeg nærmet meg uke 8. Blæ! 🙄

Anonymkode: 7431c...b74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...