AUF Skrevet 11. august 2005 #1 Skrevet 11. august 2005 Leser dere i dagbøkene her inne? Jeg føler det blir for personlig jeg. hehe. Selv om det er lagt ut for at alle skal kunne lese. Dessuten blir det endel å følge med på, for det blir nesten som en historie man må følge med på
Arkana Skrevet 11. august 2005 #2 Skrevet 11. august 2005 Ja, det gjør jeg. Det er noen jeg følger med på og skriver i fast og mange jeg snikleser i (). Noen er jo personlige (jeg kan skrive mye personlig selv), men jeg regner med at når det er lagt ut her er det greit å lese og kommentere. Noen ganger er det godt å skrive av seg, og en virtuell klem og trøst hjelper faktisk mer enn man skulle tro. Og så blir det mye spøk og tull også. Dagbøkene er slik hverdagen er, det går opp og ned.
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2005 #3 Skrevet 11. august 2005 Nei, leser ikke... Synes ofte det er litt pinlig å lese alt det personlige folk skriver. Jeg er mer begeistret for såkalte blogger som ikke skrives i kjære-dagbok-stil.
Gjest 1111 Skrevet 11. august 2005 #4 Skrevet 11. august 2005 I de periodene jeg er veldig aktiv her inne, så leser jeg i noen utvalgte dagbøker. Men i det siste har jeg hatt så lite tid her inne at jeg har ikke rukket å oppdatere med på dagbøker når jeg først er inne. Så klart dagbøkene kan bli personlige, men jeg regner med at de som skriver i dagbøkene mener at det de skriver er ting som de ikke har noe i mot at kommer ut i offentligheten. Skriver selv personlig her og der, og så lenge det ikke plager andre, så skal jeg fortsette med det.
Sniglå Skrevet 11. august 2005 #5 Skrevet 11. august 2005 Jepp, jeg har mine faste dagbøker jeg leser (evt snikleser)
Fakse Skrevet 11. august 2005 #6 Skrevet 11. august 2005 Et lite utvalg, men ikke mange. Helst dagbøkene til de jeg på en eller annen måte har et forhold til. Også Arkana sin fordi det er så mange spennende oppskrifter der
Gjest Sesselja Skrevet 11. august 2005 #7 Skrevet 11. august 2005 Nei, jeg synes det er mer enn nok å følge med på trådene i diskusjonene.
Gjest Milah Skrevet 11. august 2005 #8 Skrevet 11. august 2005 Hender seg jeg er innom å snik-leser noen ja. Men følger i grunn ikke med på noen fast.
monja Skrevet 11. august 2005 #9 Skrevet 11. august 2005 Jeg har en del faste dagbøker jeg leser (og burde vært flinkere til å skrive i )
Gjest LoisLane Skrevet 11. august 2005 #10 Skrevet 11. august 2005 Jeg har også følt at det blir litt for personlig å lese andres dagbøker, men har begynt med det de siste månedene. Morsomt, synes jeg, man blir kjent med personene på en annen måte. Følger fast med i et par, og kikker av og til innom andres. Synes det er veldig hyggelig når noen leser i min!
Gjest Madeline Skrevet 11. august 2005 #11 Skrevet 11. august 2005 Jeg har noen faste som jeg leser i og noen som jeg leser i av og til.
Arkana Skrevet 11. august 2005 #12 Skrevet 11. august 2005 man blir kjent med personene på en annen måte. Enig, de mest interessante menneskene er de som deler av seg selv.
Gjest Vindelspev Skrevet 11. august 2005 #13 Skrevet 11. august 2005 Enig, de mest interessante menneskene er de som deler av seg selv. ← Helt enig. Men for meg går det et skille mellom det å dele private følelser og tanker om ting, og det å i detalj fortelle om det største problemet i ekteskapet mitt. Utlevering av sine nærmeste osv. Ingenting av det jeg skriver er ting jeg ikke ville vedkjenne meg IRL, men kanskje jeg er av disse "pinlig åpne" personene.
Gjest Bellatrix Skrevet 11. august 2005 #14 Skrevet 11. august 2005 Ja, jeg både leser og skriver. Som LoisLane sa så blir man kjent på en annen måte.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2005 #15 Skrevet 11. august 2005 Nei, jeg har samme følelsen over nettdagbøker som Donnie D. har om blogger. Who the f*** bryr seg om hva man har spist til middag i dag, o.s.v.
Gjest MrsL Skrevet 11. august 2005 #16 Skrevet 11. august 2005 Ja, jeg leser dagbøker her. Har flere jeg følger med på fast
Shoegal Skrevet 11. august 2005 #17 Skrevet 11. august 2005 Ja, jeg følger litt med på noen av dagbøkene her, og er enig i at de som gir mest av seg selv er absolutt mest interessante. Og det forklarer kanskje hvorfor min egen dagbok er langt nede på side 2 - jeg gir nemlig ikke så mye av meg selv her
Gjest Emera Skrevet 11. august 2005 #18 Skrevet 11. august 2005 Jeg glemmer rett og slett at det finnes dagbøker her, jeg. Skriver ikke dagbok selv, så da blir det ikke til at jeg husker at de finnes...
Arkana Skrevet 11. august 2005 #19 Skrevet 11. august 2005 Helt enig. Men for meg går det et skille mellom det å dele private følelser og tanker om ting, og det å i detalj fortelle om det største problemet i ekteskapet mitt. Utlevering av sine nærmeste osv. Ingenting av det jeg skriver er ting jeg ikke ville vedkjenne meg IRL, men kanskje jeg er av disse "pinlig åpne" personene. ← Ja, det er jeg enig med deg i. En ting er å fortelle om ting som bare angår deg selv, men å fortelle personlige detaljer om andre mennesker (selv din egen partner) ville jeg være forsiktig med.
Gjest seroxata Skrevet 12. august 2005 #20 Skrevet 12. august 2005 har en god del jeg følger med i her inne... synes det er ganske så artig! og spesielt siden jeg blir kjent med folk på den måten, og tilogmed treffer noen av de i virkeligheten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå