Gå til innhold

Lukten av egen fis og fitte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg syk som liker min egen prompelukt? Og fittelukt? Snuser ofte under teppet når jeg har prompet, og lukter på trusa/truseinnlegget. 

Anonymkode: 38fa3...967

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

😂

Anonymkode: 91bda...2c4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Er jeg syk som liker min egen prompelukt?

Syk vet jeg ikke, kanskje bare litt høy på deg selv?

Anonymkode: 514f8...a81

• Liker 1
Skrevet

Er sikkert flere. Felles for de fleste er vel dog at de holder det for seg selv.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

At man liker sin egen fittelukt eller iallfall er komfortabel med den tror jeg ikke er så rart. Lukter jo søtt/syrlig. Så ikke en vond lukt det. Blir ikke noe rarere enn å like lukten av f.eks yoghurt som også er søt/syrlig. Men at man liker sin egen prompelukt, det er kanskje litt rarere, for promp lukter jo ikke godt uansett hvordan man vrir og vender på det. Noen promper lukter ingenting, men da kan man jo ikke snakke om lukt. Men kan jo åpne opp om noe flaut jeg også, og det er at en gang jeg tittet etter hemoroider ved hjelp av en liten lommelykt som sto på gulvet, så prompet jeg rett på lommelykta og da måtte jeg bare lukte på lommelykta. Fikk latterkrampe av meg selv etterpå. Lo så jeg grein fordi jeg tenkte at jeg er gal😂🤣

Anonymkode: 87f89...ccd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lukter ikke på bind eller truse, men hvis jeg fingrer meg og bruker dildo så smaker jeg og suger på fingrene og dildoen da jeg syns smaken av fitten min er god og deilig. Liker og å lukte på prompelukten min. Føler meg litt grisete men har alltid vært sånn. er over 40 år nå så det får bare være hihi 

Anonymkode: dab8f...642

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg lukter ikke på bind eller truse, men hvis jeg fingrer meg og bruker dildo så smaker jeg og suger på fingrene og dildoen da jeg syns smaken av fitten min er god og deilig. Liker og å lukte på prompelukten min. Føler meg litt grisete men har alltid vært sånn. er over 40 år nå så det får bare være hihi 

Anonymkode: dab8f...642

en får væra som en er når en itte vart som en sku, si :)

Anonymkode: 87f89...ccd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Kvinne jeg også. Syns jeg lukter og smaker digg og har ingen problemer med å smake på meg selv. :) 

Anonymkode: 64a8a...f7d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det lukter og smaker deilig av fitta mi, men lukter ikke i trusa fordet. Fislukta, ja den liker ingen😳

Anonymkode: d3f2e...143

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er jeg syk som liker min egen prompelukt? Og fittelukt? Snuser ofte under teppet når jeg har prompet, og lukter på trusa/truseinnlegget. 

Nei, du er ikke syk. Like egen prompelukt er det nok mange som vil synes er rart og ekkelt, men so what ;) Ikke noe sykt i det hele tatt vil jeg si. Personlig så synes jeg at en promp fra en sunn tarm* kan ha sin lukt som er på en måte "deilig" hvis jeg kan bruke det ordet.

*En Inflammasjonfri tarm med mangfold av gode tarmbakterier.

AnonymBruker
Skrevet

Mann her.Jeg tenker noen ganger at det er tvangshandlinger, men det er sikkert ikke så uvanlig. Jeg lukter på fingrene hvis jeg har klødd meg i rumpa, eller på ballene. To helt forskjellige svettelukter, som ikke er så gode, men likevel. Samme når jeg står og pisser, så kan jeg prøve å separere de forskjellige luktene som stiger opp.  Sæden har jeg smakt på siden første stund, så jeg vet at den kan være både nøytral og litt bitter. 

Anonymkode: 236a2...303

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du er tilfreds med deg selv og egen kropp. Du er en keeper.

AnonymBruker
Skrevet

Leste et sted for lenge siden (muligens Illustrert vitenskap) om at alle mennesker lukter på hendene sine hele tida. Ubevisst, ved å ofte ta seg i ansiktet. Man har jo også sett et par kjentfolk av noe slag, idrett tror jeg, som har hånda dypt i rumpa, for så å virkelig lukte på hånda etterpå. 

Jeg vet at mange barn synes sin egen prompelukt er god. Jeg jobba i en barnehage, hvor det var skikkelig prompehumor på avdelinga, og flere sa at de likte egen prompelukt. Ikke andres, kun egen. Jeg hadde også en venninne da jeg var liten, som sa hun likte lukta av sine egne fiser. Min niese sier det samme nå, hun er 6 år. Jeg tror med andre ord at det er ganske vanlig, men normen er jo at promp "skal" stinke. Så er det en holdning som er blitt tillagt oss, og derfor er sann, eller er det en løgn vi er blitt tillært fra barnsben av? 
Jeg synes promp lukter horribelt, og kan brekke meg av andres prompelukt. Tolerant for min egen, men det stinker.

Ang. underlivslukt, så tåler jeg fint min egen duft. Det lukter veldig mildt, og noen ganger kjenner jeg ikke lukt i det hele tatt. Og ja: jeg lukter på meg selv. Har jeg utflod, lukter jeg også på trusa iblant, og jeg tror dette er noe mange mennesker gjør for å sjekke om lukta er "frisk". Lukter det annerledes eller vondt, så vet man at noe ikke stemmer, eventuelt så vet man hvor i syklusen man er. Jeg har sterkere lukt nedentil rundt eggløsning. 

Anonymkode: 4110f...0f7

• Liker 1
Skrevet

Yikes! Jeg brekker meg om lukter min egen eller andres fis. Fittesaft er jo noe helt annet. Det lukter ingenting. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker også å lukte på min egen fis. Men å lukte på andres syns jeg er ekkelt. Kvinne 25

Anonymkode: d5e80...120

AnonymBruker
Skrevet

Alle liker sin egen fislukt, bæsjlukt, fitte/kuk lukt og svettlukt. 

Anonymkode: 530fd...103

AnonymBruker
Skrevet

Ikke uvanlig i det hele tatt. Ofte når jeg kjenner en promp nærmer seg så legger jeg håndflaten rundt rumpehullet og fanger opp prompen. Etterpå lukter jeg på hånden. Synes det er morsomt å kjenne på lukten. Noen ganger lukter det ille og andre ganger helt ordinært. 

Anonymkode: 13b43...7d1

Skrevet

Jeg elsker min egen kjønnslukt, har en uvane når jeg er alene ved å stappe hånda ned i buksa, holder rundt utstyret for så å lukte etterpå, blir kåt og ender alltid med onani

AnonymBruker
Skrevet
jentegutt skrev (3 timer siden):

Jeg elsker min egen kjønnslukt, har en uvane når jeg er alene ved å stappe hånda ned i buksa, holder rundt utstyret for så å lukte etterpå, blir kåt og ender alltid med onani

🤣🤣

Anonymkode: faadf...b5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...