AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 Jeg er veldig spent på min praksis i barnevernet. Hva om jeg ikke klarer det? Hvilke oppgaver skal jeg forvente å kunne utføre? Hva burde jeg forberede meg på osv? Hilsen spent student Anonymkode: a4b54...f13
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #2 Skrevet 6. januar 2021 Er det ingen som har erfaringer her? Har prøvd å finne andre tråder om det, men er veldig lite av det... ts fortsatt spent student Anonymkode: a4b54...f13
SJW Skrevet 6. januar 2021 #3 Skrevet 6. januar 2021 Hva er det du ikke skal klare? Du blir jo ikke satt alene på et oppdrag dag en.... 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #4 Skrevet 6. januar 2021 Dette går bra. Har student selv nå, og hun ga uttrykk for at hun gruet seg unødig. Anonymkode: 74bba...d5f 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #5 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Dette går bra. Har student selv nå, og hun ga uttrykk for at hun gruet seg unødig. Anonymkode: 74bba...d5f Håper det! Vil du fortelle litt mer om hvordan det foregår?🙈 ts Anonymkode: a4b54...f13
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #6 Skrevet 6. januar 2021 Jeg hadde det på sosionomutdanningen. 1 semester i praksis. Var med på alt, ble forvententet at jeg kunne dokumentere og sånn fra starten av. Etterhvert hadde jeg egne samtaler med familier. Var som å jobbe der egentlig, bare at du har en veileder som tar deg med på ting og som "skygger deg" og hjelper deg når du trenger det. Var veldig spennende! Anonymkode: a8c29...706 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #7 Skrevet 6. januar 2021 I starten vil det mest være å «skygge» din veileder, altså se og lær, samt enkle oppgaver som å sende ut brev, kopiere eller skrive ut dokumenter. Etterhvert som du forhåpentligvis er moden får det vil du få mer selvstendige oppgaver. Anonymkode: 7af5f...ae3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #8 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg hadde det på sosionomutdanningen. 1 semester i praksis. Var med på alt, ble forvententet at jeg kunne dokumentere og sånn fra starten av. Etterhvert hadde jeg egne samtaler med familier. Var som å jobbe der egentlig, bare at du har en veileder som tar deg med på ting og som "skygger deg" og hjelper deg når du trenger det. Var veldig spennende! Anonymkode: a8c29...706 Hadde du noe erfaringer fra før? Jeg trenger nok litt observasjon, aldri vært borti barnvernet før, sånn i praksis. Anonymkode: a4b54...f13
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #9 Skrevet 6. januar 2021 Følger. Jeg skal også ut i praksis i bv. Mottak og familieoppfølging. Hvilken avd. Skal du på trådstarter? Anonymkode: fad2e...26d 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #10 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Følger. Jeg skal også ut i praksis i bv. Mottak og familieoppfølging. Hvilken avd. Skal du på trådstarter? Anonymkode: fad2e...26d Er du spent? 😀 Jeg skal i avdelingen for undersøkelse, så vidt jeg vet. Ikke fått konkret informasjon enda, kunne bli endringer. ts Anonymkode: a4b54...f13
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #11 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 6.1.2021 den 15.40): Er du spent? 😀 Jeg skal i avdelingen for undersøkelse, så vidt jeg vet. Ikke fått konkret informasjon enda, kunne bli endringer. ts Anonymkode: a4b54...f13 Hvordan har det gått i praksis? Anonymkode: fad2e...26d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå