AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 Helt siden han var liten har han alltid sovnet fint av seg selv. Vi har holdt på samme rutine fra han var liten med lesing på sengen. Nå etter en jul hvor familien var samlet, er far dratt offshore og eldste bror reist til studiested (reiste 29/12). Så vi to er alene hjemme. Nå når han legger seg, leser jeg å går ut av rommet. Men etter en halvtimes tid kommer han ut og sier han ikke får sove, han savner far og bror, han har «drømt»(vet han ikke har sovet, da jeg hører han leker med biler på nattbordet), osv. Dette er kveld 2, og han har holdt på slik en time. Kjenner jeg blir irritert over at han ikke sovner. Mest fordi han blir så sliten og grinete dagen etterpå, også orker jeg ikke de lange diskusjonene som oppstår. Hva ville dere ha gjort? Anonymkode: 7f32f...00c
Khloe P.T Skrevet 5. januar 2021 #2 Skrevet 5. januar 2021 Prøv i allefall først å finne ut om det er noe spesielt som plager han.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #3 Skrevet 6. januar 2021 Ville lagt meg ned sammen med han Han virker urolig, stakkars Anonymkode: 1b6a6...ee1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #4 Skrevet 6. januar 2021 Han er ikke tilfeldigvis i en fase der han begynner å trenge litt mindre søvn? Som 7 åring, han kan vel lese, hva om avtale at han kan lese/se på Donald blader litt i senga, før han sovner? Med nattlys. Anonymkode: b4fbc...dcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå