AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 Jeg sa til intervju hos en bedrift, men fikk etter dette tilbud om en jobb som passet meg bedre. Derfor vil ikke denne andre jobben være et alternativ, og å gå på intervju blir bortkastet fra begge sider. Problemet er at jeg ikke finner hvordan jeg kontakter dem og sier ifra... Det å bare ikke dukke opp er veldig ufint etter min mening, så ønsker ikke det heller. Hvordan får jeg kontaktet dem? Intervjuet skal være i morgen. Fikk tilbud om annen jobb idag Anonymkode: eeea7...aff
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #2 Skrevet 5. januar 2021 Ta en telefon i morgen tidlig og fortell det som det er, du har fått en jobb og takker høflig nei til intervju som du har blitt tilbudt av dem Anonymkode: 5c909...5cb
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #3 Skrevet 6. januar 2021 Det må vel finnes et generelt telefonnummer til bedriften noe sted? Anonymkode: 0d89d...4db
SJW Skrevet 6. januar 2021 #4 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg sa til intervju hos en bedrift, men fikk etter dette tilbud om en jobb som passet meg bedre. Derfor vil ikke denne andre jobben være et alternativ, og å gå på intervju blir bortkastet fra begge sider. Problemet er at jeg ikke finner hvordan jeg kontakter dem og sier ifra... Det å bare ikke dukke opp er veldig ufint etter min mening, så ønsker ikke det heller. Hvordan får jeg kontaktet dem? Intervjuet skal være i morgen. Fikk tilbud om annen jobb idag Anonymkode: eeea7...aff Du må da ha fått intervjuet på en eller annen måte, og dermed ha kontaktinformasjon? 1
Witchita Skrevet 6. januar 2021 #5 Skrevet 6. januar 2021 Hvordan var du i kontakt med dem i utgangspunktet? 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #6 Skrevet 6. januar 2021 Oi, skikkelig heldige de du ikke vil jobbe for. Rimelig tafatt og ikke vite hvordan man kontakter dem.... Anonymkode: 6a152...3be
MortenMinstelønn Skrevet 6. januar 2021 #7 Skrevet 6. januar 2021 I min tid sendte vi piler med en due som hadde med seg en lapp. Så hvis du er godt kjent i byen. så finner du av det. Vi brukte dette hele tiden for å avlyse møter. Det gikk sport i det da alle ønsket å avlyse flest møter og dermed bli nummer en. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå