AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 Ser det er masse sulfat i alle jo...Gjorde det en forskjell når du bytta til en mer skånsom? Anonymkode: 1c353...b8f 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #2 Skrevet 5. januar 2021 Jeg handler såper på lovelula.com...ingen ekle sulfater og dritt og huden tørker ikke ut. Bare husk å handle til under 350kr med frakt så slipper du toll Anonymkode: 79fd4...fd8
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #3 Skrevet 5. januar 2021 Jeg bruker diverse dusjsåper fra Palmolive og denne fra Biotherm. Aner ikke om det er sulfat eller ikke i dem, men jeg blir mindre tørr hvis jeg bruker dem. Smører meg som regel med Biotherm bodylotion også. Anonymkode: 324ab...3a8
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #5 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg bruker diverse dusjsåper fra Palmolive og denne fra Biotherm. Aner ikke om det er sulfat eller ikke i dem, men jeg blir mindre tørr hvis jeg bruker dem. Smører meg som regel med Biotherm bodylotion også. Anonymkode: 324ab...3a8 Ser den fra Biotherm koster litt mer enn de til 20 kr, hvor lenge varer en sånn?😅 Anonymkode: 1c353...b8f
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #6 Skrevet 5. januar 2021 Dusjolje Cosmica Eucane Anonymkode: e71f1...921 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #7 Skrevet 5. januar 2021 Ryzorman skrev (5 minutter siden): Lano. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg bruker diverse dusjsåper fra Palmolive og denne fra Biotherm. Aner ikke om det er sulfat eller ikke i dem, men jeg blir mindre tørr hvis jeg bruker dem. Smører meg som regel med Biotherm bodylotion også. Anonymkode: 324ab...3a8 Det er sulfater i alle disse ja, ganske mye. Det tørker ut huden. Anonymkode: 1c353...b8f
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #8 Skrevet 5. januar 2021 Ryzorman skrev (5 minutter siden): Lano. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg bruker diverse dusjsåper fra Palmolive og denne fra Biotherm. Aner ikke om det er sulfat eller ikke i dem, men jeg blir mindre tørr hvis jeg bruker dem. Smører meg som regel med Biotherm bodylotion også. Anonymkode: 324ab...3a8 Det er sulfater i alle disse ja, ganske mye. Det tørker ut huden. Anonymkode: 1c353...b8f
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #9 Skrevet 5. januar 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det er sulfater i alle disse ja, ganske mye. Det tørker ut huden. Anonymkode: 1c353...b8f nope, aldri hatt problem med det. Anonymkode: b8d62...d9f 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #10 Skrevet 5. januar 2021 Jeg vet ikke om jeg skriver noe helt fullstendig åpenbart, men har du TS prøvd å bruke loofah, eller «shower puff»? Jada, der er masse artikler som mener at disse er bakteriebomber, men de syntetiske tåler helt fint vask på 60 grader i vaskemaskin (når du vasker håndkle f.eks), og det dreper de fleste bakterier. Fordel med slik er at da bruker du mye mindre såpe, og får ingen ren såpe på huden - bare skum. Det hjelper veldig på tør hud. Jeg har mistanke om at PR-kampagne mot loofah var startet av dusjgele produsenter.. Sånn at folk skulle bruker mer og samtidig kjøpe dyrere såpe med lotion i.. Annen tips, mot tørr vinterhud, er å bruke babyolje (vanlige, syntetiske type) rett etter du dusjer, og før du tørker deg. Da «beholder» du noe av fuktigheten inne i huden din. Anonymkode: 6ab09...1a6 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #11 Skrevet 5. januar 2021 Ja, glemte jo bildet, det er slike jeg mener. Anonymkode: 6ab09...1a6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #12 Skrevet 5. januar 2021 Bruker ikke såpe 😊 Er jo ikke behov for det.. Anonymkode: 9701a...c60 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #13 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg vet ikke om jeg skriver noe helt fullstendig åpenbart, men har du TS prøvd å bruke loofah, eller «shower puff»? Jada, der er masse artikler som mener at disse er bakteriebomber, men de syntetiske tåler helt fint vask på 60 grader i vaskemaskin (når du vasker håndkle f.eks), og det dreper de fleste bakterier. Fordel med slik er at da bruker du mye mindre såpe, og får ingen ren såpe på huden - bare skum. Det hjelper veldig på tør hud. Jeg har mistanke om at PR-kampagne mot loofah var startet av dusjgele produsenter.. Sånn at folk skulle bruker mer og samtidig kjøpe dyrere såpe med lotion i.. Annen tips, mot tørr vinterhud, er å bruke babyolje (vanlige, syntetiske type) rett etter du dusjer, og før du tørker deg. Da «beholder» du noe av fuktigheten inne i huden din. Anonymkode: 6ab09...1a6 Ikke prøvd, takk for tips! Anonymkode: 1c353...b8f
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #14 Skrevet 5. januar 2021 Aleppo såpe. Den flytende. Anonymkode: 59270...7f2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #15 Skrevet 5. januar 2021 Bruker sjelden såpe, bruker for det meste olje etter vask av hår. Bruker også å scrubbe huden for å få av all den døde huden Anonymkode: 55c05...01a 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #17 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg handler såper på lovelula.com...ingen ekle sulfater og dritt og huden tørker ikke ut. Bare husk å handle til under 350kr med frakt så slipper du toll Anonymkode: 79fd4...fd8 Moms mener du. Er ikke toll på kosmetikk Anonymkode: be7fb...69c 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #18 Skrevet 6. januar 2021 l’occitane sin dusjolje. Ingen over, ingen ved siden. Dyr, men svært drøy. Anonymkode: 751e2...99d 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #19 Skrevet 6. januar 2021 Bruker ikke såpe, huden trenger det ikke. Du blir rein av vann. Anonymkode: ff675...d61 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå