Gå til innhold

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Ta etterutdanning eller søke ny jobb?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter litt med å bestemme meg. Jeg er så utrolig lei av jobben min. Jeg trenger virkelig å gjøre noe litt annet og jeg har så lyst å finne en jobb hvor jeg ønsker å bli værende. Men jeg vet at det kan ta tid å finne, og jeg er opptatt av å være sikker på at jeg finner drømmejobben, og ikke bare en midlertidig en. 

Samtidig har jeg lyst til å ta en kortere etterutdanning. Den er egentlig ikke særlig relevant for de jobbene jeg ser etter, men det er ikke helt utenfor feltet jeg jobber i / ønsker å jobbe i. Det er likevel en etterutdanning jeg har stort ønske om å ta for min egen del, men også fordi jeg tenker det er greit å ta med seg videre selv om kanskje ikke stillingene jeg kommer til å søke på trenger denne erfaringen. Det er nettbasert, men ikke fulltid. Det jeg er redd for er om dette kan krasje litt / bli for mye i tillegg til eventuell ny jobb. Jeg har enda ikke søkt, men sjekker annonser daglig. Vil kun søke på aktuelle stillinger. 

Føler det er på tide å gjøre "noe" med livet/jobb og jeg har ikke lyst å måtte legge noe vekk til fordel for det andre. 

Hva ville dere gjort? Satset på at det går fint med etterutdanning og muligens ny stilling. Droppet å søke nye stillinger og satset på etterutdanning? Satset på ny stilling og utsatt/evt droppet etterutdanning. 

Anonymkode: 8307b...ad5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville søkt nye jobber jeg ønsket etterhvert som de dukket opp, og samtidig tatt nettstudie! ☺️

AnonymBruker
Skrevet
undulat2018 skrev (5 timer siden):

Jeg ville søkt nye jobber jeg ønsket etterhvert som de dukket opp, og samtidig tatt nettstudie! ☺️

Eneste jeg er bekymret over, er at jeg ikke blir valgt pga. Nettstudier vil hindre meg i å jobbe noen dager. 

Anonymkode: 8307b...ad5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...