Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Utifra Joe Rogan er det litt vel urettferdig

Når det kommer til transer. Tror jeg det er rollespill. (min personlig mening bare) folk er villig til å dø for mye rart, religion og slikt.

Uansett, jeg vil ikke si noe om det utenom at det er min personlige mening. Fordi det er en politisk bevegelse, og eksperter som mener dette er legitimt. Og da vil jeg bare la dette vente ut i 20 år. For å se om dette er en fase eller noe som blir normalisert.

Tror generelt det ikke er vært bryet og sloss mot. Bare se hvordan det går bare.

På en god side kan jeg se høyre og venstre videoer. Venstre er apologetikere til transer. Og høyre motsetter seg dette som mishandling.

Uansett. Jeg tror det er bedre å bare vente i 20 år, uten å ha en mening. Å bare se hvordan det utfolder seg. Høres mest tryggest ut.

Endret av Shadowfyr
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig med Joe Rogan. Jeg deler gjerne garderobe med en transkvinne, hun kan få være en av jentene på omtrent alle måter, men jeg har ikke lyst å konkurrere mot en av dem i idrett, og spesielt ikke i kampsport.

• Liker 2
Gjest someone_here
Skrevet
velociraptor skrev (13 timer siden):

Jeg er helt enig med Joe Rogan. Jeg deler gjerne garderobe med en transkvinne, hun kan få være en av jentene på omtrent alle måter, men jeg har ikke lyst å konkurrere mot en av dem i idrett, og spesielt ikke i kampsport.

Du er altså ikke redd for transer, med mindre de konkurrer mot deg, et menneske som menstruerer 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...