Gjest Acer Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 (endret) Det er ofte blitt hevdet at "kvinner får tilbud om sex " medan menn må jobbe for å få sex. For noen tiår tilbake så vart kvinner som tok initiativet til sex sett på som lette på tråden og gjerne stemplet som horete både blandt sine medsøstre, og menn. Kvinner som tok initiativet til sex i parforhold vart sett på som en gavepakke og dette var hovudsakleg prostituerte som tok initiativet til sex. Kvinner var underkuet / underlagt menn sin sexuelle holdning, og det var tabu blandt kvinner å dele sexuelle ærfaringer. Mange kvinner hadde nok eit forhold til sin egen sexualitet da som no , og stimulerte seg sjølve regelmessig til orgasme, men dette var eit tabubelagt tema og ikkje noe de snakket åpent om på kvinne- foreininger o.l . Den sexuelle frigøring blandt kvinner har endret seg betrakteleg ,og det at kvinner sjølve tar mer ansvar for egen sexualitet, og tar sjølve initiativet til sex vert sett på som en gavepakke blandt menn. Spørsmålet er om denne trenden nå etterhvert har snudd til menns fordel, og at det nå er kvinner som må ta initiativet å jobbe for egen sexualitet. ? Endret 5. januar 2021 av Skybe
*Mocca* Skrevet 5. januar 2021 #2 Skrevet 5. januar 2021 Daglig..... Men det betyr ikke at jeg anser de som reelle valg.... 99% omtrent er vel enten ikke fysisk tiltrekkende, eller de har en personlighet som ikke er tiltrekkende... Alt fra 19 åringer og opp til 60 åringer.... Så ja, kvinner får mer tilbud, men utvalget er crap 9
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #3 Skrevet 5. januar 2021 Det er verre nå, masse datingsider, fulle av falske kvinner🙁 er mennesker som jobber som chat operatører, så men må dessverre ofte jobbe hardt, og mange blir grundige lurt🙁🙁🙁 Anonymkode: 37648...9b0
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #5 Skrevet 5. januar 2021 Aldri fått tilbud. 87-modell. Anonymkode: 20b22...40a 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #6 Skrevet 5. januar 2021 Det må ha vært totalt 4 forskjellige personer i hele 2020, tenker jeg. Gjensidig med kun 1. Men nå har jeg isolert meg stort sett, og er verken på fb eller noen som helst datingside. Anonymkode: 82dfc...0a0
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #7 Skrevet 5. januar 2021 Har aldri fått «tilbud» om sex. Om så hadde jeg ledd høyt av arrogansen. Men har ofte blitt lagt an på, sjekket opp og mast på om sex, og kunne selvsagt hatt sex hver dag om jeg ønsket. Jeg har aldri i mitt 40 år gamle liv hatt lyst på sex med en fyr og ikke fått det fordi han ikke ville. Anonymkode: bb167...ce5 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #8 Skrevet 5. januar 2021 *Mocca* skrev (5 minutter siden): Daglig..... Men det betyr ikke at jeg anser de som reelle valg.... 99% omtrent er vel enten ikke fysisk tiltrekkende, eller de har en personlighet som ikke er tiltrekkende... Alt fra 19 åringer og opp til 60 åringer.... Så ja, kvinner får mer tilbud, men utvalget er crap Ute på gata, eller? Fra ukjente? Anonymkode: a1c61...5db 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #9 Skrevet 5. januar 2021 Tilnærmet aldri. Misforstå meg rett, jeg er i et forhold og partneren min initierer til masse sex, men dette teller vel ikke? Jeg er ikke aktiv på sosiale medier, drar sjeldent ut (spesielt nå ) og om jeg drar ut så kommer det veldig an på om jeg befinner meg på en nattklubb kl 02 med noen få venninner eller om vi drar ut en hel gjeng sammen, og jeg tror ikke akkurat at jeg oser av vilkårlig sex heller for folk antar ofte at jeg er litt prippen av meg. Jeg er 23, kvinne, og er student i Oslo (om dette er relevant opplysning). Anonymkode: ac54e...6b6 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #10 Skrevet 5. januar 2021 Aldri, og det er helt greit. Har ikke profil på noen datingtjenester, er lite aktiv på sosiale medier og omgås heller ikke så mange menn utenom familien i dagliglivet, så strengt tatt et det kanskje ikke så mange muligheter for det heller. - Kvinne 50 år. Anonymkode: b2f10...400
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #11 Skrevet 5. januar 2021 Ekstremt sjeldent, og ettersom nesten alle menn jeg omgås er gift eller har samboer er det helt ok. Anonymkode: 18949...53d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #12 Skrevet 5. januar 2021 Veldig sjelden. Fikk tilbud av én i 2020, men sånne ff-menn er jeg litt lei nå. Anonymkode: 95847...454
*Mocca* Skrevet 5. januar 2021 #13 Skrevet 5. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ute på gata, eller? Fra ukjente? Anonymkode: a1c61...5db Ikke ute på gata nei, på byen får pandemi ja, i forbindelse med konferanser, på fb, her, snap, Tinder og ellers andre nettsider osv Endret 5. januar 2021 av *Mocca* Tillegg av info.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #14 Skrevet 5. januar 2021 Sjeldent jeg får tilbud, men om jeg byr meg frem er sjansen stor for at jeg får et ja. Selv kompiser som ikke finner meg tiltrekkende på den måten sier ja om jeg spør. Anonymkode: b8ecc...30a
AndersenG Skrevet 5. januar 2021 #15 Skrevet 5. januar 2021 *Mocca* skrev (2 timer siden): Daglig..... Men det betyr ikke at jeg anser de som reelle valg.... 99% omtrent er vel enten ikke fysisk tiltrekkende, eller de har en personlighet som ikke er tiltrekkende... Alt fra 19 åringer og opp til 60 åringer.... Så ja, kvinner får mer tilbud, men utvalget er crap og din alder er?
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. januar 2021 #16 Skrevet 5. januar 2021 Får tilbud hele tiden på sosiale medier, også i det virkelige liv om man er ute blant folk og festligheter. Det er svært enkelt for kvinner å få sex i allefall, det er helt sikkert. Har blitt tilbud penger for sex også, noen menn eier ikke skrupler 😂
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #17 Skrevet 5. januar 2021 Ehhhm... aldri midt i en pandemi. Anonymkode: abd4e...445
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #18 Skrevet 5. januar 2021 Nå som jeg er på datingapp, daglig. Ellers, så og si aldri. Sjelden menn spør direkte om jeg vil ha sex med dem i virkeligheten, men på datingapper legger de ikke noe imellom og spør rett ut. Noen til og med i første setning. Likevel, det er jo ikke vanskelig å få sex, dersom jeg vil ha det. Anonymkode: becc5...7fa 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #19 Skrevet 5. januar 2021 Går jeg på et utested er det alltid noen som flørter helt sikkert med sex i tankene. På arbeidsplassene har det alltid vært seksuelle tilnærminger. Når jeg var yngre var det alltid slike tilnærmelser på fest, og ellers. Bevisst har jeg gått mye i samme arbeidstøy som menn, kjeledress eller andre lite flatterende plagg for ikke å få den slags oppmerksomhet. Hva slags signaler sender jeg ut siden det blir sånn? Jeg er aldri interessert. Sex interesserer meg ikke, men jeg er heller ikke kjip eller feministisk. Jeg oppfører meg egentlig litt som menn. Og det er tydeligvis helt helt galt. Anonymkode: 0bcfc...c24
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #20 Skrevet 5. januar 2021 Begriper ikke at menn er så slaver av kjønnsorganet sitt at sex nesten er det eneste de tenker på. Kanskje burde flere blitt kjemisk kastrert så det ble mulig å tenke på fornuftige saker også? Anonymkode: 0bcfc...c24 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå