Gå til innhold

Er "Superoppusserne" et overflatisk oppussingsprogram?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå sett noen sesonger av Superoppusserne, og dette programmet skiller seg ut fra andre oppussingsprogram ved at de pusser opp boligen til folk som har en moderne og ganske nyoppusset bolig fra før av. 

Det de ofte gjør er at de flytter på rommene eller lager nytt kjøkken og nytt bad( som egentlig var ganske nytt fra før av) kun for å få en mer praktisk og helhetlig romløsning. 

Husene som blir pusset opp er store og moderne med fine møbler og innredning, så det er ikke akkurat folk i knipe sånn som i Sinnasnekker'n. 

Jeg kjenner jeg blir litt kvalm når jeg ser på det, fordi det viser hvilket overfladisk materialistisk samfunn mange lever i her i Norge. 

Anonymkode: 167e6...2ca

Skrevet

Hvor ser man den serien hen? 

AnonymBruker
Skrevet

Tv 3

Anonymkode: 167e6...2ca

Gjest loveli
Skrevet

Jeg synes også det verste med programmet, bortsett fra programlederen, er at de pusser opp dyre boliger og gjør de enda dyrere.

Men samtidig så må de ha stor plass å jobbe på og store boliger er ofte dyre. 

Elsket programmet, da jeg likte løsningene og fargene og materialene.

Synd det var for dyrt å produsere og derfor ikke lages flere sesonger. 

Skrevet

Jeg likte Superoppusserene fordi det skilte seg fra andre oppussingsprogammer. En god, velfungerende planløsning er viktig, så jeg syntes det var spennende med et program med fokus på nettopp det. Jeg satte også pris på at de gikk for kvalitet og ikke bare det billigste/enkleste/raskeste (som ofte er tilfelle i den typen programmer). Det store minuset med programmet for min del var programlederen, han var feil mann til jobben synes jeg.

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

det er ikke akkurat folk i knipe sånn som i Sinnasnekker'n. 

Må innrømme at jeg slet med å ha sympati for mange av Sinnasnekker'n deltakerene. Problemene til deres var jo som regel selvforskyldte (i alle fall til en viss grad) og jeg fikk inntrykk av at mange var tafatte og giddelause.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...