AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 Jeg har kommet skjevt ut med svigerdatteren min da hun opplevde en spontanabort, men valgte og ikke fortelle om det med en gang. Vi ble såret og jeg sa vel en del ting som ikke var så pent. Hun er gravid på nytt, men deler ingenting av graviditeten med oss. Hun har sletta meg som venn på Facebook men er venn med mannen min som så hun hadde lagt ut at de venta ei lita jente. Bør jeg reagere på dette, eller er det selvforskyldt? Er fullt klar over at det har vært vondt for henne, og har heller ikke involvert meg i nye graviditeten. Hva kan jeg forvente her? Er litt såra. Anonymkode: ff40c...c7b
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 5. januar 2021 1. Legg deg flat og unnskyld tidligere oppførsel 2. Si du ønsker å ta del i barnebarnets liv på hennes premisser 3. IKKE legg det oppi valg sin svigerdatter tar. Dette er HENNES barn. Anonymkode: d375d...443 133
Populært innlegg Ulven Skrevet 5. januar 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 5. januar 2021 Det er selvforskyld. En abort er privat og ikke noe en svigermor skal forlange opplysninger om. Skal du få et bedre forhold til svigerdatteren din, må du kontakte henne, mail, sms, brev, og legge deg totalt flat og be ydmykt om unnskylding for oppførselen din. 102
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #4 Skrevet 5. januar 2021 Jeg tenker at du først må ordne opp i forholdet mellom dere før du kan forvente at hun deler ting med deg. Anonymkode: c4c64...91e 36
Aragorn ll Elessar Skrevet 5. januar 2021 #5 Skrevet 5. januar 2021 Du har bare deg selv å takke, så ja det er selvforskyldt fra din side. 32
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 Populært innlegg #6 Skrevet 5. januar 2021 Hun opplevde en spontanabort, og du ble så butthurt over å ikke bli informert at du sa stygge ting til henne? Tuller du? Anonymkode: 5b384...084 133
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 Populært innlegg #7 Skrevet 5. januar 2021 Er du sprø? Du ble SUR på din svigerdatter fordi hun ikke delte noe så privat og følsomt som en SPONTANABORT med deg, hennes svigermor, og attpåtil presterer du å kjefte på henne midt i hennes over det ufødte barnet som ikke ble i stedet for å støtte og trøste???? Og så forstår du ikke hvorfor hun ikke deler ting med deg?? Din gigantiske drittkjerring. Dette er noe av det sykeste jeg har lest her inne. Anonymkode: 422fd...715 96
Gjest Chroma Skrevet 5. januar 2021 #8 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun opplevde en spontanabort, og du ble så butthurt over å ikke bli informert at du sa stygge ting til henne? Tuller du? Anonymkode: 5b384...084 ☝🏻
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. januar 2021 #9 Skrevet 5. januar 2021 Du er såra? Hva med svigerdatteren din? Syns du virker egoistisk.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #10 Skrevet 5. januar 2021 Først og fremst må du vel være såret over at sønnen din ikke deler noen nyheter med deg. Ja, det var dumt å si stygge ting til henne etter en spontanabort. Da hadde hun vel nok med seg selv. Men du er fullstendig klar over det, ser det ut som. Så da bør du prøve å rette opp i det. Legg deg langflat. Anonymkode: 4f903...e41 34
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #11 Skrevet 5. januar 2021 Først må du rydde opp i forholdet til henne. Be om unnskyldning og legge deg flat. Så kan dere kanskje begynne å reparere forholdet. Ser du virkelig ikke dette selv? Anonymkode: c1c9c...ef0 13
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #12 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Først må du rydde opp i forholdet til henne. Be om unnskyldning og legge deg flat. Så kan dere kanskje begynne å reparere forholdet. Ser du virkelig ikke dette selv? Anonymkode: c1c9c...ef0 Det jeg sa var at jeg kunne ønske at det ble sagt før og at jeg ønsket å støtte, men følte jeg ble møtt til en stengt dør og at hun ikke ønsket det samme. Hadde kjefta på sønnen min 15 minutter da hun ikke var hjemme. Hadde dessverre ikke prøvd å støtte henne heller, så det var det som ble galt. Anonymkode: ff40c...c7b
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #13 Skrevet 5. januar 2021 Det her høres jo helt fjernt ut. Og du sitter igjen og lurer på om du har gjort noe galt? Anonymkode: 4bd68...60a 22
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #14 Skrevet 5. januar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det jeg sa var at jeg kunne ønske at det ble sagt før og at jeg ønsket å støtte, men følte jeg ble møtt til en stengt dør og at hun ikke ønsket det samme. Hadde kjefta på sønnen min 15 minutter da hun ikke var hjemme. Hadde dessverre ikke prøvd å støtte henne heller, så det var det som ble galt. Anonymkode: ff40c...c7b Slike hendelser er det veldig individuelt hvordan man takler, og vil håndtere. Synes du virker overbærende og så respektløs som det går an å bli. Anonymkode: 4bd68...60a 16
Hmmmmmm Skrevet 5. januar 2021 #15 Skrevet 5. januar 2021 Snakk med sønnen din. Spør han hvorfor han ikke har fortalt dere nyheten? Så får du gratulere han med en datter. Det er han du bør ha et nært forhold til. Eller tar jeg feil? 10
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #16 Skrevet 5. januar 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det jeg sa var at jeg kunne ønske at det ble sagt før og at jeg ønsket å støtte, men følte jeg ble møtt til en stengt dør og at hun ikke ønsket det samme. Hadde kjefta på sønnen min 15 minutter da hun ikke var hjemme. Hadde dessverre ikke prøvd å støtte henne heller, så det var det som ble galt. Anonymkode: ff40c...c7b Forstår jeg dette rett? Du kjeftet på sønnen din etter at han mistet barnet sitt? Anonymkode: 4701f...2b2 45
Guppy88 Skrevet 5. januar 2021 #17 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det jeg sa var at jeg kunne ønske at det ble sagt før og at jeg ønsket å støtte, men følte jeg ble møtt til en stengt dør og at hun ikke ønsket det samme. Hadde kjefta på sønnen min 15 minutter da hun ikke var hjemme. Hadde dessverre ikke prøvd å støtte henne heller, så det var det som ble galt. Anonymkode: ff40c...c7b Kjeftet på sønnen din for hva??? Du har ikke krav på informasjon om en spontanabort. Klarer du å formulere grunnen til at du kjeftet på ham? 37
Svigermor Skrevet 5. januar 2021 #18 Skrevet 5. januar 2021 Det må da gå an å bli ferdig med ting. Snakk med sønnen din, hun har ikke monopol på informasjon om det kommende barnebarnet ditt. 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #19 Skrevet 5. januar 2021 1 minutt siden, Svigermor said: Det må da gå an å bli ferdig med ting. Snakk med sønnen din, hun har ikke monopol på informasjon om det kommende barnebarnet ditt. Men ts har heller ingen innsynsrett. Anonymkode: 5b384...084 29
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #20 Skrevet 5. januar 2021 Svigermor skrev (4 minutter siden): Det må da gå an å bli ferdig med ting. Snakk med sønnen din, hun har ikke monopol på informasjon om det kommende barnebarnet ditt. Tydeligvis har ts vært ufin mot sønnen og. Er vel en grunn til at ingen av de ringer ts først. Men ts. Alt kan repareres. Værtfall om det du beskriver er en engangshendelse. Begynn med å legg deg langflat. Anonymkode: 2c5aa...6ef 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå