AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 Jeg er helt koko jeg vet!!! men ikke alltid kropp og hodet og hjertet henger sammen!! Men klarer ikke gi slipp på xen!! Han stoler ikke på meg og jeg ikke på han... jeg har masse å jobbe med, det har han også (selvom han ikke vil innrømme det) Han er sammen med ei egentlig, men hvis jeg endrer meg kan han gå tilbake til meg!?! Men han gjør mange ting jeg syns et helt dust og dårlige prioriteringene og hvis jeg sier ifra respekterer jeg han ikke, er dust osv. og slik han lever og syns ting er- slik er det!! når jeg skriver nå, så skjønner jeg ikke hvorfor jeg vil ha han tilbake, tror ikke jeg egentlig vil ha han heller! Skjønner ikke hvorfor jeg er lei meg og er sjalu på den nye dama! i ene øyeblikket er hun bare ei han er sammen med fordi det bare ble sånn og neste øyeblikk så er hun så bra pga det og det og det!! Og jeg skal ikke ta det personlig, dette et alltid punkter som han klager på meg for! kan noen få banka inn i hodet mitt at han ikke er bra meg??!! Tror det ligger i at jeg er redd for å bli alene og tenkt jaja jeg får takke meg til en som sier mye dritt til meg osv. Beklager rotete skrevet, men håper noen skjønner! noen gode tips til meg? Anonymkode: 5151b...74e
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #2 Skrevet 5. januar 2021 Du har kommet langt! Du ser at dette forholdet ikke er bra for deg! Du skal ikke forandre deg for å få han tilbake. Du ødelegger deg selv! Det er helt normalt å savne eksen selv om forholdet var pyton! Det er også helt vanlig at giftige forhold har kjempefine stunder! Det er de som lokker deg tilbake. Du må være tålmodig og sterk! Følelsene går over! Det er ikke kjærlighet, det bare føles slik! Du vet selv at du ikke bør gå tilbake. Det kommer til å være kjempevanskelig, og det kommer til å gjøre vondt. Men det går over!! Bare ikke gå tilbake! Det finnes normale menn der ute, men du finner ikke de så lenge du svømmer i giften til eksen! Anonymkode: 0de50...c4d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #3 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du har kommet langt! Du ser at dette forholdet ikke er bra for deg! Du skal ikke forandre deg for å få han tilbake. Du ødelegger deg selv! Det er helt normalt å savne eksen selv om forholdet var pyton! Det er også helt vanlig at giftige forhold har kjempefine stunder! Det er de som lokker deg tilbake. Du må være tålmodig og sterk! Følelsene går over! Det er ikke kjærlighet, det bare føles slik! Du vet selv at du ikke bør gå tilbake. Det kommer til å være kjempevanskelig, og det kommer til å gjøre vondt. Men det går over!! Bare ikke gå tilbake! Det finnes normale menn der ute, men du finner ikke de så lenge du svømmer i giften til eksen! Anonymkode: 0de50...c4d Tusen takk for en forståelig tilbakemelding 😢❤️ Det er så riktig! finnes det normale menn for meg? Jeg får høre at jeg kommer ikke til å finne en normal en, bare dårlige menn vil være med meg- typ pedofile og voldelige... for jeg er så dårlig menneske! Han har rett på noen områder! Jeg må få bedre selvtillit osv. men han kan jo ikke oppføre seg slik mot meg fordet om jeg sliter psykisk? Anonymkode: 5151b...74e
Nymerïa Skrevet 5. januar 2021 #4 Skrevet 5. januar 2021 Jeg synes det er så greit med folk som spør rett ut om hjelp. I stedet for å klage først og så insistere på at de skal holde på som før og problemet magisk skal forsvinne. All ære til deg for å spørre. Det du bør konsentrere deg om er å kutte all kontakt. Absolutt all kontakt. Ikke engang oppdateringer vil du ha fra denne mannen. Fra 2021 er det som om noen har slettet karakteren. Kontakt fører ikke noe godt med seg for deg. Om han er sammen med noen er helt irrelevant. Han finnes ikke. Og om han finnes så er han et bitte lite sandkorn i en enorm ørken. Helt ubetydelig. (Fake it till you make it.) Og så håper jeg at du fra nå av bestemmer deg for å bli din egen beste venn. Og være skikkelig kritisk til hvem du slipper inn i livet ditt. Din egen beste venn mener selvfølgelig at kun det beste er bra nok for deg. Jeg ønsker deg et riktig godt 2021. 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #5 Skrevet 5. januar 2021 NymeriaRhoynar skrev (3 minutter siden): Jeg synes det er så greit med folk som spør rett ut om hjelp. I stedet for å klage først og så insistere på at de skal holde på som før og problemet magisk skal forsvinne. All ære til deg for å spørre. Det du bør konsentrere deg om er å kutte all kontakt. Absolutt all kontakt. Ikke engang oppdateringer vil du ha fra denne mannen. Fra 2021 er det som om noen har slettet karakteren. Kontakt fører ikke noe godt med seg for deg. Om han er sammen med noen er helt irrelevant. Han finnes ikke. Og om han finnes så er han et bitte lite sandkorn i en enorm ørken. Helt ubetydelig. (Fake it till you make it.) Og så håper jeg at du fra nå av bestemmer deg for å bli din egen beste venn. Og være skikkelig kritisk til hvem du slipper inn i livet ditt. Din egen beste venn mener selvfølgelig at kun det beste er bra nok for deg. Jeg ønsker deg et riktig godt 2021. Takk for gode råd, Skal studere de! Og huske på de og se tilbake hit når det butter!! ønsker deg et riktig godt 2021 også!! Anonymkode: 5151b...74e
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #6 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tusen takk for en forståelig tilbakemelding 😢❤️ Det er så riktig! finnes det normale menn for meg? Jeg får høre at jeg kommer ikke til å finne en normal en, bare dårlige menn vil være med meg- typ pedofile og voldelige... for jeg er så dårlig menneske! Han har rett på noen områder! Jeg må få bedre selvtillit osv. men han kan jo ikke oppføre seg slik mot meg fordet om jeg sliter psykisk? Anonymkode: 5151b...74e Er det eksen din som driver og dytter disse destruktive tankene inn i hodet ditt? Han er farlig for deg, du må komme deg vekk før han gruser selvfølelsen din fullstendig. Anonymkode: 389c9...d4f 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #7 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det eksen din som driver og dytter disse destruktive tankene inn i hodet ditt? Han er farlig for deg, du må komme deg vekk før han gruser selvfølelsen din fullstendig. Anonymkode: 389c9...d4f Ja, det er han som sier det! Og ja selvfølelsen min er nok allerede ganske «grusa». Vet jeg har mye å jobbe med. Han er også irritert på meg fordi jeg er Å negativ... men han klarer jo ikke å si noe positivt til meg, han er bare ærlig sier han... Anonymkode: 5151b...74e
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #8 Skrevet 6. januar 2021 Hvor lenge har det vært slutt mellom dere, og når ble han sammen med denne nye dama? Jeg tenker uansett at dette ikke er bra for deg uansett hvordan du vrir og vender på det. Kom deg bort. Kutt kontakten og se deg ikke tilbake igjen. Sånne folk er grusomme å ha med å gjøre, og man får det så utrolig mye bedre med seg selv etter hvert. Jeg lover. Anonymkode: c7d28...3ec
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #9 Skrevet 6. januar 2021 Altfor lenge! Litt uavklart når det egentlig var slutt. Fant ut at han møtte denne nye dama vinter 2019, men de ble sammen i sommer. Man blir jo helt tullerusk, vet han er dust, men når det kommer gode ting mykner jeg helt og tenker at dette ordner seg og det er meg det er noe feil med. Og at jeg egentlig ikke mente han var teit. Og hvis jeg begynner å avvise han kommer han løpende etter. Og så tenker jeg på hvor «fint» de har det nå, og at jeg ikke klarte det... å vøre bra nok for han. På bilder ser han så forelska ut, og jeg kjenner han ikke igjen. Han har dette falske smilet, eller hadde han det falske smilet når han var med meg? hvor er denne bryteren for å slå av negative tankene grublinger bekymringer osv? Det svinger!! Anonymkode: 5151b...74e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå