Gå til innhold

Fødte for noen dager siden og han klager på tannverkk tannverk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fødte for noen dager siden og har vært veldig aktiv hjemme med lage mat og vaske osv. Klager ikke og ber ikke om mye hjelp .. Idag måtte han til tannlegen og jeg fulgte han for han er ikke kjent her. Og var på skikkelig møkka humør hele veien hjem og klagde på meg. Jeg klikket helt inni meg. Nå la han seg og synes så synd på seg for han måtte trekke en tann! Jeg er så forbanna .. sov nesten ikke i natt heller. Hva er det med menn? 

Anonymkode: af50d...5d4

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Tannverk er jævla vondt, så jeg kan egentlig skjønne han der altså. 

Anonymkode: 593be...ee8

Å føde er også det ...

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Tannverk er verre enn å føde, så jeg syns ikke synd på deg. 

Anonymkode: 2347d...7d4

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tannverk er jævla vondt, så jeg kan egentlig skjønne han der altså. 

Jeg skulle til å skrive det samme inntil jeg leste om oppførselen hans. 

Anonymkode: d64b5...d1f

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Tannen er trukket... Det er vel over nå 

• Liker 11
Skrevet

Kan godt være han har klaget, men den gang jeg trakk en tann så var smerten så intens at alle samtaler og gjøremål ble avfeid. Du kunne ikke gjøre annet enn å fokusere på smerten. Det kan kanskje oppleves som frekt for noen, men det er jo ikke det.

Om å føde er like vondt vet jeg ikke, men du er jo ferdig med det da. Formen hans burde være fin etter noen timers hvile og smerten har gått ned.

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For  noe tull. Har hatt alvorlig tannverk med sykehusinnleggelse. Selv "svake" smertestillende gjør underverker.

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tannen er trukket... Det er vel over nå 

Du har nok aldri trekt en tann. Du får bedøvelse, så det er selvsagt ikke vondt å trekke. Smerten kommer noen timer senere når bedøvelsen går ut.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Uff...skjønner. Men tannverk kan være skikkelig ille. Og det er ikke kjekt å trekke. Vis han omsorg og sett standarden. Da kan du også «kreve»omsorg tilbake. Har hatt mange runder på det med min. Alle trenger omsorg. Også mødrene. 

Er det første barnet? Min erfaring med mannen er at de ikke skjønner hvor krevende det er med baby. De synes å tro at det bare er kos å eks amme. De forstår ikke at man må slappe av, at trøtthetshormoner kommer. Vi ser på baby og smiler og ja det er kos. Men det er også veldig energikrevende, vondt i starten, og den trøttheten 😵

Stålsett deg for ensomhetsfølelse ifht baby. Sett heller bort annet arbeid til mannen. Hold ut og ikke bli bitter. Når barnet er større blir det bedre. Mannen kan bonde i sitt tempo. 

Ok..dette gjelder selvsagt ikke for alle. Og det er mange historier. Men er det sånn så vær sterk. Det blir bedre. Gratulerer med baby. Blir bare gøyere og gøyere. 

Anonymkode: 7c598...d28

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tannverk er utrolig vondt, og man blir nesten gal av det når ingenting hjelper. "Du hørtes da ut som en veldig støttende og fin dame🙄" og jeg er dame selv. 

Det er to vidt forskjellige smerter det er snakk om her. Jeg har også født selv. Gå å støtt mannen din litt

Anonymkode: f3dbc...beb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
anonym 4545 skrev (2 minutter siden):

For  noe tull. Har hatt alvorlig tannverk med sykehusinnleggelse. Selv "svake" smertestillende gjør underverker.

Bare fordi du opplever det sånn er det ikke sånn for alle. Jeg synes det er værre å ha tannverk enn å føde faktisk. 

Anonymkode: f3dbc...beb

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er du hushjelpen hans? Siden du må lage mat og vaske noen dager etter fødsel? Lurer på hvorfpr man får barn med sånne menn. 
Tannverk er vondt,  men det tar jammen mer enn noen dager å komme seg etter en fødsel. 

Anonymkode: 83376...b6c

• Liker 21
Skrevet

neste gang får han influensa, da blir han nok dødsyk. Gratulerer med baby, men stålsett deg. Dette er nok ingen mann med bein i nesa. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri født, men blitt operert på stedet med lite effekt fra bedøvelse. Det var helt forferdelig, men heller det en dagevis med tannverk. Kortvarig, intens smerte påvirker også humøret på en helt annen måte en konstant og moderat.

Anonymkode: 362d0...642

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tannverk var vondere enn å føde uten bedøvelse syntes jeg. 
Smerten er jo konstant.

pluss når man føder er det noe positivt i enden. Det er det faen ikke med tannverk

Anonymkode: 15325...c74

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Å føde er også det ...

Ja, det er det. Men jeg synes det er verre med smerter i munnen selv om tanna er trukket. 

Skrevet

Jeg vet ikke hva det er med mange av dere (som ender opp som alenemødre til slutt), men vi som elsker partnere våres faktisk like å ta være på, samt viser medfølelser og omsorg for , føde eller ei. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...