Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I November fikk jeg et stort problem med en ting i hjemmet mitt, kjæresten min er utdannet på området og sa med en gang han skulle se på det. Jeg har spurt og nevnt det jevnt og trutt, og jada han skal ta det, skal bare Alt mulig først, masse unnskyldninger, ha har hatt mange muligheter. Så nå knakk det sammen og må ha en større reperasjon enb han kan gjøre hjemme, det må på verksted rett og slett. Det er ikke pga bruk at den ble ødelagt, jeg har latt det stå i fred i påvente at han endelig skulle se. Kostnad for reperasjon er satt til ca 3000kr, det hadde ikke kostet mer enn 700 om jeg hadde fått hjelp i november av samme firma. 

Jeg har ikke de pengene og spurte kjæresten om han kunne hjelpe meg, han sa at det var ikke hans problem. Jeg er oppgitt og lei, stolte på at han skulle hjelpe meg og nå sitter jeg her, føler dette bare viser hvor lite han bryr seg, han sa ikke Unnskyld en gang for ikke å ha giddet å sett på det før nå.

Anonymkode: 0bbea...579

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er ikke en kjæreste. Det der er en fyr som tilfeldigvis puler deg nå under korona, men ikke gidder å gjøre noe for deg. Hva har du tenkt å gjøre med situasjonen?

Skrevet

Enig med O.G. samtidig som jeg mener at du burde levert det inn med en gang du skjønte at det ikke nyttet å mase på kjæresten din.

• Liker 5
Skrevet

Nei han bør ikke betale. Men du bør dumpe han. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Kvitt deg med taperen. Han bruker deg bare for sex. 

Anonymkode: 82db1...6b0

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Ditt hjem er ditt ansvar, og typen din er en dust. Begge deler er løsbare og midlertidige problemer.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

føler dette bare viser hvor lite han bryr seg

Ja, det er jo det det gjør. Ta det på alvor og kom deg vekk.

Anonymkode: 1648f...a07

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Huff... stakkers deg... 😔   For en trist situasjon.  Jeg vet akkurat hvordan du føler det , har vært i samme båt noen ganger, så jeg skjønner deg.
Men de andre som har svart her har dessverre rett . Du må bare dumpe denne typen .  Han bryr seg faktisk ikke og da er han hvertfall ikke verdt din kjærlighet .

Den tingen som er ødelagt,  er det ikke bedre å kjøpe en ny ?   3000 er mye penger for en reperasjon .  Og kan du kanskje få låne pengene av foreldrene dine eller søsken  ?

Anonymkode: 5867f...381

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vært litt tak i mannen ville han kjent på skamvettet, vært på tilbudssiden og selv foreslått å dekke i minste fall deler av beløpet.

Men hadde det vært tak i han, så hadde fiksing for kjæresten stått øverst på prioriteringslista også da...

Han har nok strengt tatt rett i at det ikke er hans problem. Men på den annen side - han tilbød seg selv å se på det. 

Anonymkode: c8856...039

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Menn investerer i det synes har verdi hva forhold gjelder. Han her...not so much...

Anonymkode: b0e24...b70

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
O.G. skrev (11 timer siden):

Det der er ikke en kjæreste. Det der er en fyr som tilfeldigvis puler deg nå under korona, men ikke gidder å gjøre noe for deg. Hva har du tenkt å gjøre med situasjonen?

👆🏻

Anonymkode: 0822a...f65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når han til og med er utdannet på område og sier han kan, men ikke gjør det? Dump han, han bryr seg ikke nok om deg. 
Han kunne lett sagt nei, dette får jeg ikke til, så du fikk fikset det en annen plass.
I teorien føler jeg han BURDE betale, men i praksis er det noe annet, det skjer nok ikke, dump han.

Anonymkode: b561e...b6c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Litt treig med å få ut fingeren...det kan jeg akseptere i et forhold. Men å ikke legge seg langflat og tilby økonomisk støtte når denne situasjonen først skjer, det er ikke kjærestemateriale. 

Anonymkode: 90ef9...7c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du har klart deg uten tingen siden november kan du kanskje klarer deg litt til mens du sparer opp til reparasjonen eller en ny ting.

Skjønner at du håpet han ville hjelpe og ventet med å få den reparert, men din "kjæreste" kan ikke kreves å betale mellomlegget. Om han hadde brydd seg om deg hadde han tilbudt å hjelpe. Nå har du dessverre oppdaget hvor lite han prioitere deg så kvitt deg med han- det kommer aldri til å bli bedre.

Anonymkode: 9b0b5...b9d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...