Gå til innhold

En ting jeg har lært av sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Damer liker ikke å få sæd i håret sitt

Anonymkode: 168a7...e4d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tyggis er verre. Det har jeg lært, uten sex. 

Anonymkode: 98ede...212

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tyggis er verre. Det har jeg lært, uten sex. 

Anonymkode: 98ede...212

Hvordan vet du det?

Anonymkode: 9c53a...323

Gjest Warrior
Skrevet

Det er nå en fin ting å lære. Skjønner godt de som ikke liker å få sæd i håret. Det er ikke akkurat en god shampoo.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke bare å tørke bort med en klut liksom, man må faktisk dusje. Blir så🙄 oppgitt når det skjer.

Anonymkode: bdf65...c37

• Liker 3
Skrevet

Det gjør meg ikke så mye å få det i håret, øynene er verre! 👁👁

• Liker 2
Skrevet

Mange damer liker ikke sæd tenker jeg vi sier. 

• Liker 5
Skrevet
Missy77 skrev (4 minutter siden):

Sæd i øynene svir ja.

Skrevet
KRJ skrev (3 minutter siden):

Sæd i øynene svir ja.

Veeeeldig! Også blir det helt rødt. Og det gjør vondt også. En slags pressende følelse på øyet. 

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, Missy77 said:

Må bare berømme profilbildet ditt😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvordan vet du det?

Anonymkode: 9c53a...323

Sæd vaskes lett vekk, det gjør ikke tyggis. 

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (9 timer siden):

På kroppen og inni meg så. Men ikke i ansiktet eller i munnen. Ellers på kroppen er det mange kvinner som liker 

• Liker 1
Skrevet
Missy77 skrev (10 timer siden):

Huff ja, men jeg forsto det ikke før jeg selv fikk min egen ladning i øynene, så nå er det vel snart 30 år siden sist jeg sputet noen i ansiktet.. Men det ble værre hyling når jeg tørket av den på gardina, så hår, øyne og gardina er ikke å anbefale😅

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Huff ja, men jeg forsto det ikke før jeg selv fikk min egen ladning i øynene, så nå er det vel snart 30 år siden sist jeg sputet noen i ansiktet.. Men det ble værre hyling når jeg tørket av den på gardina, så hår, øyne og gardina er ikke å anbefale😅

😂😂

• Liker 1
Skrevet

Om det er det eneste du har lært om sex har du mye å lære. 

Sæd i håret anser jeg ikke som særlig krise. I øynene er grusomt, så støtter Bamseklemmer i å sikte andre steder. Angående gardiner også. Hadde vært veldig lite populært her. 🤭

• Liker 1
Skrevet
Pingvinen skrev (2 timer siden):

På kroppen og inni meg så. Men ikke i ansiktet eller i munnen. Ellers på kroppen er det mange kvinner som liker 

Jeg ser den i ansiktet. Men inni og utenfor kroppen?

Prøv en mann som kommer mere enn normalen og ta det derfra. Kun noen få viser at de ikke avskyr det, men å dra det dit at de liker det er å dra det litt for langt er min erfaring. 

AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (11 timer siden):

Jeg ELSKER sæd, men ikke i øyet.

Det skader jo ikke å få det i håret hvis man skal dusje rett etterpå, men man må jo også dusje etterpå da! Si at man gir en liten håndjobb/bj på et sted uten dusjmuligheter eller når man er på vei ut døra og ikke har tid/planer om å vaske håret og fikse sveisen en gang til, da er det greit å unngå håret og prøve å treffe munnen heller. 

Det er litt av en hårgelé for og si det sånn, xxxtra strong hold og flokegaranti, alt bare klister seg sammen og kan ikke gres ut.

Anonymkode: e0ecb...2d6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg ELSKER sæd, men ikke i øyet.

Det skader jo ikke å få det i håret hvis man skal dusje rett etterpå, men man må jo også dusje etterpå da! Si at man gir en liten håndjobb/bj på et sted uten dusjmuligheter eller når man er på vei ut døra og ikke har tid/planer om å vaske håret og fikse sveisen en gang til, da er det greit å unngå håret og prøve å treffe munnen heller. 

Det er litt av en hårgelé for og si det sånn, xxxtra strong hold og flokegaranti, alt bare klister seg sammen og kan ikke gres ut.

Virkeligheten er ikke sånn. Det du skisserer her er helt utenkelig. Ingen dame gir en bj eller noe annet uten å tjene på det selv og langt unna det når vi skal noe sted. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Damer liker ikke å få sæd i håret sitt

Anonymkode: 168a7...e4d

Ingen liker nok å ha sæd i håret, uansett kjønn.

AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå):

Virkeligheten er ikke sånn. Det du skisserer her er helt utenkelig. Ingen dame gir en bj eller noe annet uten å tjene på det selv og langt unna det når vi skal noe sted. 

Åja, du er en av de, ja. Så gøyal som du fremstår så er det rart at damer ikke står i kø for å suge deg.

Men da eksisterer jeg visst ikke, det var leit å finne det ut på denne måten.

Farvel verden

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...