AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Del Skrevet 5. januar 2021 Vi prøver å finne navn til tvillingene våre. Foreløpig har vi landet på Olivia og Olivian? Noen innspill? 😊 Anonymkode: 6fdbb...117 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #2 Del Skrevet 5. januar 2021 Dette må være kødd? Olivian? Hva med Olivia og Julian? Anonymkode: 46bc9...8bf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 5. januar 2021 #3 Del Skrevet 5. januar 2021 Martin og martine Kristian og Kristine Ariel 1 og 2 siden set kan brukes på begge kjønn. Min favoritt fra 90210 Brenda og Brandon 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktualia Skrevet 5. januar 2021 #4 Del Skrevet 5. januar 2021 Hvorfor skal de ha like navn? Det må jo bli fryktelig upraktisk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #5 Del Skrevet 5. januar 2021 Troll 1 og troll 2? Anonymkode: c0e7f...1e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #6 Del Skrevet 5. januar 2021 Synes du heller bør velge helt likt navn på begge. Så slipper du styret med hvem som er hvem når de er babyer... Velg et navn som kan brukes på begge kjønn, som f. eks René, Kim, eller Iben. Hvorfor gjøre ting så vanskelig? Anonymkode: 3eb3f...041 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 5. januar 2021 #7 Del Skrevet 5. januar 2021 Om dere skal ha den maskuline varianten av Olivia så er det Oliver Så Olivia og Oliver 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 5. januar 2021 #8 Del Skrevet 5. januar 2021 Ja, for Olivian var det mest logiske dere kunne finne på... Synd dere ikke tenkte på Oliver, som er et navn som faktisk finnes, da! Men da ville det jo ikke blitt så "morsomt", liksom. Synes dere skal kalle dem Osla og Oslo, jeg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 6. januar 2021 #9 Del Skrevet 6. januar 2021 Det er jo helt likt, bare en ekstra n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hennika Skrevet 9. januar 2021 #10 Del Skrevet 9. januar 2021 Jeg liker Oliver bedre enn Olivian. Oscar eller Oskar er også fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #11 Del Skrevet 9. januar 2021 Olivian må være det dummeste navnet jeg har hørt. Anonymkode: 58a66...a16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #12 Del Skrevet 9. januar 2021 kaleidoskop skrev (På 5.1.2021 den 18.08): Martin og martine Kristian og Kristine Ariel 1 og 2 siden set kan brukes på begge kjønn. Min favoritt fra 90210 Brenda og Brandon Ariel 1 og Ariel 2? Hvem blir nr 1 og hvem blir nr 2 i så fall? 🤣 Anonymkode: 498f4...128 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 9. januar 2021 #13 Del Skrevet 9. januar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Ariel 1 og Ariel 2? Hvem blir nr 1 og hvem blir nr 2 i så fall? 🤣 Anonymkode: 498f4...128 De får se hvem de liker best 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #14 Del Skrevet 9. januar 2021 Minner om når kusina mi skulle bli født, de var helt bestemt på at var det jente skulle hun hete Sunniva og ble det gutt skulle han hete Sunniver, så det kan jo være noe for tvillinger 🤪. Forøvrig ble navnet på kusina mi Nina. Anonymkode: fd3e7...e3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #15 Del Skrevet 9. januar 2021 Eh.. 😬 Blir litt sånn som Gunn og Gunnar, Ragnar og Ragnhild, Vilje og Viljar, Live og Livar, Inge og Inga, Johan og Johanne det der.. Greit nok at det er tvillinger og at en tenker de er ett men skal de ikke få føle at de er egne individer også? Jeg ville sett etter nsvnebetydningen og funnet to navn som passer sammen og /eller skaper helhet på ett vis. Sånn som for eks Dag og Gry. Anonymkode: cf9fb...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå