Gå til innhold

Jeg er imponert over hvor fort min mann enda blir kåt og hard

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha vært gift i 13 år. Bare han ligger inntil meg eller det er snakk om sex, blir han sykt fort kåt og hard, klar, og kommer alltid veldig fort. I en alder av 50 år. 
Dette er vel et godt tegn? Håper det varer. 
Jeg blir også fort kåt og våt, så passer bra. 

Anonymkode: 7e83e...bda

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Etter å ha vært gift i 13 år. Bare han ligger inntil meg eller det er snakk om sex, blir han sykt fort kåt og hard, klar, og kommer alltid veldig fort. I en alder av 50 år. 

Sånn er det her også, etter 11 år :) Føles bra. 

Skrevet

Betyr du har funnet den rette. Som er bra. Å være kåt 24/7 på en person betyr perfekt person

• Liker 3
Skrevet

En femtiåring i og form skal da klare å bli gra hurtig?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er fornøyd med at han kommer veldig fort, etter alle disse årene, så ok. Kanskje han blir fort klar for en runde til?

Anonymkode: bf018...baf

AnonymBruker
Skrevet

Det er da vel vanlig? Dere er jo ikke 80 heller da.

Anonymkode: b2733...bf7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er da vel vanlig? Dere er jo ikke 80 heller da.

Men kommer fort? Det er da ikke bra. Har han ikke lært seg å hold ut lenger selv om han er blitt 50?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tok akkurat en titt i kaffegruten, der så jeg noe som lignet en "hjort", som støtter det at han "kommer fort", så pirket jeg litt i gruten, og så konturen av en  "hare" -som tyder på at dette kommer til "å vare".  Mao. meget gode tegn, ja  :Nikke:

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Men kommer fort? Det er da ikke bra. Har han ikke lært seg å hold ut lenger selv om han er blitt 50?

Synes mannen til TS er smart som utfyller hennes ønsker, treffer man ei litt mere tungpult ei kan man trene på det😅

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 5.1.2021 den 18.02):

Er det postivit synes du? At alt er overstått på et par minutter? 

Det er ikke mye å skryte av etter 13 år, synes jeg da men, det er nå bare meg da.

NB! Dette bare lurer jeg på altså. Det er ikke ment spydig eller noe! Men jeg har alltid trodd at det ikke var så høyt ettertraktet at mannen kommer for fort?

Endret av Million
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Beeblebrox skrev (14 timer siden):

Tok akkurat en titt i kaffegruten, der så jeg noe som lignet en "hjort", som støtter det at han "kommer fort", så pirket jeg litt i gruten, og så konturen av en  "hare" -som tyder på at dette kommer til "å vare".  Mao. meget gode tegn, ja  :Nikke:

😄

Anonymkode: 39297...679

Skrevet

God match. Han føler vel din seksuelle utstråling, også har dere nok god kjemi. 👌😄

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Snart 19år. Kåt og deilig sex. Fremdeles er vi "EN".

Anonymkode: e4efc...351

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke skjønne at han kommer fort er positivt. Ferdig på 1-2-3. 

Anonymkode: 48089...2b5

• Liker 3
Skrevet
Million skrev (1 time siden):

Er det postivit synes du? At alt er overstått på et par minutter? 

Det er ikke mye å skryte av etter 13 år, synes jeg da men, det er nå bare meg da.

Det er jo ikke deg han skal tilfredstille?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Synes mannen til TS er smart som utfyller hennes ønsker, treffer man ei litt mere tungpult ei kan man trene på det😅

Tungpult? Fordi man liker å ha samleie i mer enn et par minutter? 😂 Ja, da er det nok mange "tungpulte" damer i verden gitt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det er noe spesielt. Har mann i 60-årene, vært sammen i 30 år, null problemer.

Anonymkode: dbdab...97d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Tungpult? Ett stygt kallenavn på kvinner synes jeg

Anonymkode: 31d08...29b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Nå ble jeg bare maks rørt, du!!! Dette er bra saker!!! Ting fungerer. Woho. Party party party party. 🥳🥳🥳🥳🥳🥳

Anonymkode: 3e9eb...01a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tungpult? Ett stygt kallenavn på kvinner synes jeg

Anonymkode: 31d08...29b

Han mener at han liker tungpulte kvinner for da blir han så sterk selv. Han kan ikke fordra lettpulte kvinner for det er jo enkelt og lett, og han blir ikke sterkere av det selv! Han er en EKTE MANN og følgende ELSKER/DIGGER å ta lasset. Som en ekte mann. Naaaaaw. Dikke dikk. 

Anonymkode: 3e9eb...01a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...